eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › obsługa konserwacyjna oraz naprawy bieżące budynków komunalnych znajdujących sie w zasobach administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkanców nr 4 i budynków TBS administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-15

POZYCJA 34993

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gliwice: obsługa konserwacyjna oraz naprawy bieżące budynków komunalnych znajdujących sie w zasobach administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkanców nr 4 i budynków TBS administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. w Gliwicach Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o., do kontaktów: Jerzy Pochaba, ul. Warszawska 35b, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. +48 32 2310395, 3000033, fax +48 32 2310395, 3000033, e-mail: biuro@2tbszbm.gliwice.pl, www.2tbszbm.gliwice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 01. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: obsługa konserwacyjna oraz naprawy bieżące budynków komunalnych znajdujących sie w zasobach administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkanców nr 4 i budynków TBS administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. w Gliwicach. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zabezpieczenie budynków do prawidłowej eksploatacji: części konstrukcyjno - budowlanej, instalacji cieplnych, wodociagowych kanalizacyjnych, gazowych elektrycznych. Ponadto przeprowadzenie przegladów wyposażenia technicznego budynków, lokali mieszkaniowych, lokali ogólnego użytkowania. Zakres robót obejmuje także wykonanie napraw bieżących, które wynikły w czasie realizacji robót okreslonych powyżej. Realizacja napraw bieżących odbywać sie będzie na podstawie oddzielnych zleceń. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gliwice. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji Kod CPV wg słownika 2008: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji Oryginalny kod CPV: 74.27.60.00 - Usługi techniczne Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.60.00 - Usługi techniczne Oryginalny kod CPV: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 88640, 86721-86739. 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Całodobowa obsługa techniczna polegająca na wykonywaniu robót konserwacyjnych i napraw bieżących w gminnych zasobach mieszkaniowych, będących w bezpośredniej administracji ROM-4, oraz w budynkach TBS: 1. Usuwanie awarii, skutków wypadków losowych, katastrof budowlanych, ratowania życia - natychmiast, bez względu na porę dnia i nocy. 2. Usuwanie usterek i zagrożeń bezpośrednio zgłaszanych przez mieszkańców oraz zlecanych za pośrednictwem służb technicznych. 3. Wykonywanie planowanych robót stałej konserwacji w budynkach i na terenach posesji. 4. Wykonanie czynności kontrolno-sprawdzających. 5. Likwidowanie nielegalnego korzystania lokatorów z mediów znajdujących się w budynku (energii elektrycznej, energii cieplnej, gazowej oraz wodnej) oraz informowanie zamawiającego o nadużyciach występujących w tym zakresie. 6. Wykonanie napraw bieżących wynikłych w trakcie przeprowadzenia ww. prac. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 16 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Zgodnie z art. 22 Prawa zamówień publicznych zamawiający wymaga, aby wykonawca: a) dysponował: osobą z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która musi należeć do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa; instalatorami z odpowiednimi kwalifikacjami do wykonywania sieci i instalacji wodnokan., c.o.; instalatorem z odpowiednimi kwalifikacjami do wykonywania instalacji gazowych; dysponował pracownikiem z odpowiednimi kwalifikacjami do spawania instalacji gazowej; dwoma osobami posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne E uprawniające do montażu nowej instalacji elektrycznej i wykonywania pomiarów do 1 kV; dysponował pracownikiem do robót dekarskich, b) wykazał się wykonanym min. 1 zamówieniem o podobnym charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia, c) nie podlegał wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Pełnomocnictwo w przypadku gdy ofertę składają wykonawcy wspólni - np. spółka cywilna, konsorcjum (art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych). c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - ważność: wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - ważność: wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - ważność: wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g) Kserokopie uprawnień, świadectw kwalifikacyjnych E, dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje do wykonania instalacji gazowych oraz do spawania instalacji gazowych osób wymienionych w pkt. III.2.1.a) oraz dokument potwierdzający przynależność osoby z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa. h) Dla wykonawców z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej znajduje zastosowanie par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. Ważność dokumentu: wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień wymienionych w pkt. III.2.1.b). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - wynagrodzenie ryczałtowe miesięczne za robociznę i sprzęt Stawka roboczogodziny rzeczywistej Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 113/2005/TR. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 26.08.2005, cena - 24,40 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie Zarządu Budynków Miejskich II Towarzystwa Budownictwa Społecznego sp. z o.o. lub przelewem na rachunek ZBM II TBS sp. z o.o. po wcześniejszym złożeniu zamówienia na specyfikację istotnych warunków zamówienia. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 31.08.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 31.08.2005, godzina 10:00, siedziba Zarządu Budynków Miejskich II TBS sp. z o.o., ul. Warszawska 35b, 44-100 Gliwice, pokój nr 309.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Żadna z części zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. 5) Data wysłania ogłoszenia: 06.07.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1- Obsługa konserwacyjna oraz naprawy bieżące budynków komunalnych administrowanych przez ZBM II TBS sp. z o.o. Gliwice - ROM-4 (pow. obsługiwana - 47 854,00 m.kw.) 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00, 74.27.60.00, 50.70.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zabezpieczenie techniczne budynków dla prawidłowej eksploatacji: części konstrukcyjno-budowlanej, instalacji cieplnych, wodociągowych kanalizacyjnych, gazowych, elektrycznych. Ponadto przeprowadzenie przeglądów wyposażenia technicznego budynków, lokali mieszkalnych, lokali ogólnego użytkowania. Zakres robót obejmuje także wykonanie napraw bieżących, które wynikły w czasie realizacji robót określonych powyżej. Realizacja napraw bieżących odbywać się będzie na podstawie oddzielnych zleceń. 3) Zakres lub wartość: Całodobowa obsługa techniczna polegająca na wykonywaniu robót konserwacyjnych i napraw bieżących w gminnych zasobach mieszkaniowych, będących w bezpośredniej administracji ROM-4: 1. Usuwanie awarii, skutków wypadków losowych, katastrof budowlanych, ratowania życia - natychmiast, bez względu na porę dnia i nocy. 2. Usuwanie usterek i zagrożeń bezpośrednio zgłaszanych przez mieszkańców oraz zlecanych za pośrednictwem służb technicznych. 3. Wykonywanie planowanych robót stałej konserwacji w budynkach i na terenach posesji. 4. Wykonanie czynności kontrolno-sprawdzających. 5. Likwidowanie nielegalnego korzystania lokatorów z mediów znajdujących się w budynku (energii elektrycznej, energii cieplnej, gazowej oraz wodnej) oraz informowanie zamawiającego o nadużyciach występujących w tym zakresie. 6. Wykonanie napraw bieżących wynikłych w trakcie przeprowadzenia ww. prac. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 - Obsługa konserwacyjna oraz naprawy bieżące budynków TBS administrowanych przez ZBM II TBS sp. z o.o. Gliwice (pow. obsługiwana - 11 453,00 m.kw.) 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00, 74.27.60.00, 50.70.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zabezpieczenie techniczne budynków dla prawidłowej eksploatacji: części konstrukcyjno-budowlanej, instalacji cieplnych, wodociągowych kanalizacyjnych, gazowych, elektrycznych. Ponadto przeprowadzenie przeglądów wyposażenia technicznego budynków, lokali mieszkalnych, lokali ogólnego użytkowania. Zakres robót obejmuje także wykonanie napraw bieżących, które wynikły w czasie realizacji robót określonych powyżej. Realizacja napraw bieżących odbywać się będzie na podstawie oddzielnych zleceń. 3) Zakres lub wartość: Całodobowa obsługa techniczna polegająca na wykonywaniu robót konserwacyjnych i napraw bieżących w budynkach TBS administrowanych przez ZBM II TBS Sp. z o. o. w Gliwicach: 1. Usuwanie awarii, skutków wypadków losowych, katastrof budowlanych, ratowania życia - natychmiast, bez względu na porę dnia i nocy. 2. Usuwanie usterek i zagrożeń bezpośrednio zgłaszanych przez mieszkańców oraz zlecanych za pośrednictwem służb technicznych. 3. Wykonywanie planowanych robót stałej konserwacji w budynkach i na terenach posesji. 4. Wykonanie czynności kontrolno-sprawdzających. 5. Likwidowanie nielegalnego korzystania lokatorów z mediów znajdujących się w budynku (energii elektrycznej, energii cieplnej, gazowej oraz wodnej) oraz informowanie zamawiającego o nadużyciach występujących w tym zakresie. 6. Wykonanie napraw bieżących wynikłych w trakcie przeprowadzenia ww. prac 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.