eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawa plotera, znak sprawy 35/SZP/łącz./08

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-12-04

Koszalin: Dostawa plotera, znak sprawy 35/SZP/łącz./08
Numer ogłoszenia: 349933 - 2008; data zamieszczenia: 04.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 289301 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Sił Powietrznych Koszalin, ul. Wojska Polskiego 66, Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3456672, faks 094 3437730.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa plotera, znak sprawy 35/SZP/łącz./08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa plotera A0 o wymaganiach i parametrach technicznych określonych szczegółowo w załączniku nr 4 do SIWZ - Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (nie używane, nie przerabiane), wyprodukowany nie wcześniej niż w 2008 r. 2) Przedmiot zamówienia powinien posiadać kompletne okablowanie niezbędne do podłączania i uruchomienia poszczególnych podzespołów i urządzeń. 3) Oferowany przedmiot zamówienia musi być oznakowany symbolem CE. 4) Oprogramowanie użytkowe dostarczone przez Wykonawcę musi pochodzić z legalnych źródeł i zawierać wszystkie składniki niezbędne do potwierdzenia jego legalności (np.: oryginalny nośnik, umowa licencyjna, certyfikat autentyczności). 5) Instrukcje, licencje, certyfikaty dotyczące przedmiotu zamówienia oraz oprogramowanie użytkowe w języku polskim. 2. Wymagania dotyczące gwarancji: 1) Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenie posiadało, co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji, licząc od terminu protokolarnego odbioru towaru od Wykonawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.40 - Plotery .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 21311.45 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma CAD CONSULT Andrzej Kuś, ul. Nowokościelna 30, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 12170.00
  • Oferta z najniższą ceną: 12170.00 oferta z najwyższą ceną: 21462.90
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.