eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦winouj¶cieDostawy jaj kurzych

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2017-03-02

Og³oszenie nr 34990 - 2017 z dnia 2017-03-02 r.

¦winouj¶cie: Dostawy jaj kurzych
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak
Numer og³oszenia: 14259-2017


Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak
Numer og³oszenia: 14355-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cych

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: "Uzdrowisko ¦winouj¶cie" S.A., krajowy numer identyfikacyjny 28826000000, ul. ul. Nowowiejskiego  2, 72600   ¦winouj¶cie, pañstwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 913 213 760, faks 913 212 314, e-mail monika.uzdrowisko@fornet.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.uzdrowisko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Dostawy jaj kurzych

Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: 03.14.25.00-3 jaja 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jaj kurzych w rozmiarze M tj. o gramaturze 53-63g dla potrzeb zamawiaj±cego - w ilo¶ciach okre¶lonych szczegó³owo w za³±czniku nr 1a do SIWZ przez okres od dnia podpisania umowy do 12.12.2018 r. 2. Przez dostawê Zamawiaj±cy rozumie cykliczne dostawy na podstawie zamówieñ zbiorczych dostosowanych do bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego. Dostawy winny byæ realizowane w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku codziennie na podstawie ka¿dorazowych zleceñ sk³adanych telefonicznie przez osoby upowa¿nione przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo dodatkowej dostawy w danym dniu w przypadku zaistnienia sytuacji nag³ej, nieplanowanej w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego. 3. Dostawy w sytuacji nag³ej i nieplanowanej, o których mowa w ust. 2 realizowane bêd± ka¿dorazowo na podstawie zleceñ, sk³adanych w dniu dostawy g³ównej przez osoby upowa¿nione przez Zamawiaj±cego. Maksymalny termin dostawy nag³ej/nieplanowanej wynosi 5 godzin od momentu z³o¿enia zlecenia. 4. Termin realizacji dostawy nag³ej/ nieplanowanej liczony od momentu z³o¿enia zlecenia podlega ocenie i punktacji w niniejszym postêpowaniu zgodnie z Dzia³em XVI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca powinien zapewniæ terminow± realizacjê zamówieñ oraz transport i roz³adunek do pomieszczeñ magazynowych wskazanych przez Zamawiaj±cego. 5. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e przedstawione w za³±czniku nr 1a ilo¶ci zamawianych jaj s± wielko¶ciami orientacyjnymi i mog± ulec zmniejszeniu lub zwiêkszeniu nie wiêcej ni¿ o 10% kwoty umowy brutto w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiaj±cego, z jednoczesnym zachowaniem cen jednostkowych podanych przez Wykonawcê w ofercie. Zamawiaj±cy dokona³ szacowania na podstawie zg³oszonej liczby go¶ci w roku 2017. Zapotrzebowanie na dostawy jaj mo¿e ulec zmianie w przypadku zmiany ilo¶ci go¶ci hotelowych, w tym komercyjnych i kuracyjnych ze skierowaniem z NFZ. Wynagrodzenie Wykonawcy uzale¿nione bêdzie od ilo¶ci faktycznie zrealizowanych dostaw jaj. Zmiany dokonane zostan± w formie pisemnego aneksu, 6. Wykonawca odpowiedzialny jest za zgodno¶æ produktu z wymaganiami jako¶ciowymi okre¶lonymi dla przedmiotu zamówienia i za przestrzeganie zasad higieny ¿ywno¶ci. W szczególno¶ci wykonawca powinien posiadaæ wdro¿ony system Analizy Zagro¿eñ i Krytycznych Punktów Kontroli (HACCP). 7. Transport jaj winien byæ wykonywany ¶rodkami transportu spe³niaj±cymi wymagania sanitarne ( w tym czynno¶ci zwi±zane z za³adunkiem i roz³adunkiem). Pojazdy winny byæ dopuszczone przez PPIS do przewozu ¿ywno¶ci. Zamawiaj±cy w trakcie realizacji zamówienia mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy kserokopii wpisu dokonanego przez PPIS do ksi±¿ki kontroli sanitarnej pojazdu u¿ywanego do realizacji zamówienia o wyra¿eniu zgody na transport artyku³ów spo¿ywczych lub kserokopii decyzji PPIS o dopuszczeniu pojazdu u¿ywanego do realizacji zamówienia do przewozu ¿ywno¶ci (Ustawa z 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia ( tekst jednolity Dz. U. 2015 r., poz. 594)) 8. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych. Z³o¿enie oferty wariantowej spowoduje jej odrzucenie . 9. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci z³o¿enia oferty czê¶ciowej. 10. Przedmiotem niniejszego postêpowania nie jest zawarcie umowy ramowej.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie


II.5) G³ówny Kod CPV: 03142500-3
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2017
IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT80155.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Gospodarstwo Rolne "DOMINNT",  dominant@op.pl,  Ul. Polna 31,  72-130,  Maszewo,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±: tak
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 84162.75
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 84162.75
> Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 87822.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.