eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KolbuszowaZaciągnięcie kredytu przez Powiat Kolbuszowski w wysokości 3 355 887 zł.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-23

Ogłoszenie nr 349838 - 2016 z dnia 2016-11-23 r.

Kolbuszowa: Zaciągnięcie kredytu przez Powiat Kolbuszowski w wysokości 3 355 887 zł.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 328622-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 332007-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kolbuszowski, krajowy numer identyfikacyjny 69058138200000, ul. ul. 11 Listopada  10, 36100   Kolbuszowa, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 17 2275880, faks 17 2271523, e-mail zp@kolbuszowski.pl; zp1@kolbuszowski.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.powiat.kolbuszowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaciągnięcie kredytu przez Powiat Kolbuszowski w wysokości 3 355 887 zł.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OR.272.6.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 3 355 887zł.z przeznaczeniem na : 1) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek zaciągniętych w latach ubiegłych w wysokości 1 400 000zł, 2) wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej 1 955 887zł, w całości na finansowanie wydatków inwestycyjnych realizowanych z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, w tym na realizacje następujących operacji: 1. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 176R Tuszyma-Niwiska-Kolbuszowa zgodnie z Umową o przyznaniu pomocy Nr 00035-65151-UM0900171/16 zawartą w dniu 23.06.2016r.w kwocie 862 050zł. 2. Przebudowa drogi powiatowej Nr 2 401R Komorów - Huta Komorowska - Koniecpól zgodnie z Umową o przyznaniu pomocy Nr 00002-65151-UM0900172/16 zawartą w dniu 23.06.2016r.w kwocie 1 093 837zł" 3) Spłata kredytu nastąpi w 50 ratach kwartalnych płatnych począwszy od m-ca marca 2017 r. do m-ca czerwca 2029 r. Harmonogram spłaty kapitału przedstawia się następująco: ? I rata w kwocie 1 955 887 do 31.03.2017 r. ? II rata w kwocie 1 000,-zł do 31.03.2017r. ? III rata w kwocie 1 000,-zł do 31.03.2017r. ? IV rata w kwocie 3 000,-zł do 31.12.2017r. ? V rata w kwocie 5 000,-zł do 31.03.2018r. ? VI rata w kwocie 5 000,-zł do 30.06.2018r. ? VII rata w kwocie 5 000,-zł do 30.09.2018r. ? VIIII rata w kwocie 5 000,-zł do 31.12.2018r. ? IX rata w kwocie 5 000,-zł do 30.03.2019r. ? X rata w kwocie 5 000,-zł do 30.06.2019r. ? XI rata w kwocie 5 000,-zł do 30.09.2019r. ? XII rata w kwocie 5 000,-zł do 31.12.2019r. ? XIII rata w kwocie 35 000,-zł do 31.03.2020r. ? XIV rata w kwocie 35 000,-zł do 30.06.2020r. ? XV rata w kwocie 35 000,-zł do 30.09.2020r. ? XVI rata w kwocie 35 000,-zł do 31.12.2020r. ? XVII rata w kwocie 35 000,-zł do 31.03.2021r. ? XVIII rata w kwocie 35 000,-zł do 30.06.2021r. ? XIX rata w kwocie 35 000,-zł do 30.09.2021r. ? XX rata w kwocie 35 000,-zł do 31.12.2021r. ? XXI rata w kwocie 35 000,-zł do 31.03.2022r. ? XXII rata w kwocie 35 000,-zł do 30.06.2022r. ? XXIII rata w kwocie 35 000,-zł do 30.09.2022r. ? XXIV rata w kwocie 35 000,-zł do 31.12.2022r. ? XXV rata w kwocie 35 000,-zł do 31.03.2023r. ? XXVI rata w kwocie 35 000,-zł do 30.06.2023r. ? XXVII rata w kwocie 35 000,-zł do 30.09.2023r. ? XXVIII rata w kwocie 35 000,-zł do 31.12.2023r. ? XXIX rata w kwocie 35 000,-zł do 31.03.2024r. ? XXX rata w kwocie 35 000,-zł do 30.06.2024r. ? XXXI rata w kwocie 35 000,-zł do 30.09.2024r. ? XXXII rata w kwocie 35 000,-zł do 31.12.2024r. ? XXXIII rata w kwocie 35 000,-zł do 31.03.2025r. ? XXXIV rata w kwocie 35 000,-zł do 30.06.2025r. ? XXXV rata w kwocie 35 000,-zł do 30.09.2025r. ? XXXVI rata w kwocie 35 000,-zł do 31.12.2025r. ? XXXVII rata w kwocie 35 000,-zł do 31.03.2026r. ? XXXVIII rata w kwocie 35 000,-zł do 30.06.2026r. ? XXXIX rata w kwocie 35 000,-zł do 30.09.2026r. ? XL rata w kwocie 35 000,-zł do 31.12.2026r. ? XLI rata w kwocie 35 000,-zł do 31.03.2027r. ? XLII rata w kwocie 35 000,-zł do 30.06.2027r. ? XLIII rata w kwocie 35 000,-zł do 30.09.2027r. ? XLIV rata w kwocie 35 000,-zł do 31.12.2027r. ? XLV rata w kwocie 35 000,-zł do 31.03.2028r. ? XLVI rata w kwocie 40 000,-zł do 30.06.2028r. ? XLVII rata w kwocie 40 000,-zł do 30.09.2028r. ? XLVIII rata w kwocie 40 000,-zł do 31.12.2028r. ? XLIX rata w kwocie 40 000,-zł do 31.03.2029r. ? L rata w kwocie 40 000,-zł do 30.06.2029r. 4 ) zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, 5) odsetki naliczone będą od kwoty wykorzystanego kredytu, 6) kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna, 7) w sytuacji wcześniejszej niż w umowie spłaty kredytu ( przedterminowo) odsetki naliczane od faktycznego zadłużenia ( bez ponoszenia dodatkowych kosztów), 8) oprocentowanie będzie liczone wg stawki zmiennej obowiązującej w okresie naliczania w wysokości zmiennej stopy podstawowej równej stawce WIBOR dla depozytów 3 miesięcznych powiększonej o marżę banku, a) przy naliczaniu oprocentowania będzie przyjęta rzeczywista liczba dni w miesiącu oraz w roku obrachunkowym (365/366 dni), b) o zmianie oprocentowania Bank powiadomi kredytobiorcę na piśmie, 9) marża banku nie może mieć wartości ujemnej, 11) spłata odsetek w kwartalnych okresach obrachunkowych, 10) możliwość realizacji kredytu przez Zamawiającego w transzach, 12) raty odsetkowe i kapitałowe będą płatne do końca każdego kwartału, 13) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania części przyznanego kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu. 14) Zamawiający nie dopuszcza stosowania opłat i prowizji z tytułu: prowizji przygotowawczej (za udzielenie kredytu); inne opłaty i prowizje np: prowizja od zaangażowania, prowizja za wcześniejszą spłatę kredytu są niedopuszczone. 2. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust.3a - obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1)Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 i Dz. U. z 2016r poz. 1020 ), Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, min. 1 osobę, która będzie wykonywać: czynności związane z obsługą administracyjno - księgową przedmiotu zamówienia (stanowisko związane z obsługą kredytu). 2)Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp: a) Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu Wykaz Pracowników wyznaczonych do realizacji zamówienia ze wskazaniem podstawy do dysponowania tymi osobami. Wykaz stanowić będzie załącznik do umowy. b) Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący przedmiot umowy wskazani w Wykazie Pracowników, będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). c) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć kopie dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia osób ( kopie umowy o pracę, ) wskazanych w Wykazie Pracowników. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Kopię umowy należy zanonimizować w zakresie danych wrażliwych pracownika, adresu zamieszkania, nr pesel, wynagrodzenia. d) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia osób w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę. e) Za niewypełniene obowiązku zatrudnienia pracowników wykonujących przedmiot zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości kwoty 1 000 zł. za każdy ujawniony przypadek niespełnienia wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia określonych w powyżej powołanej regulacji niniejszej umowy. f) W przypadku zmiany osoby lub osób o której mowa w pkt. a), wykonawca zobowiązany niezwłocznie do przedłożenia uaktualnionego Wykazu pracowników. Zmiana ta nie będzie stanowić zmiany umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT343872.42
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Bank Spółdzielczy w Kolbuszowej,  centrala-bs@bankbps.pl,  ul. Kościuszki 22,  36-100,  Kolbuszowa,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 343872.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 343872.42
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 427517.42
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.