eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuszczykowoDOSTAWA ZESTAWU DO ARTROSKOPII, ELEMENTÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ NOWEJ POMPY ARTROSKOPOWEJ I SHAVERA ARTROSKOPOWEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-07

Puszczykowo: DOSTAWA ZESTAWU DO ARTROSKOPII, ELEMENTÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ NOWEJ POMPY ARTROSKOPOWEJ I SHAVERA ARTROSKOPOWEGO
Numer ogłoszenia: 349745 - 2010; data zamieszczenia: 07.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego" sp. z o.o , ul. Kraszewskiego 11, 62-041 Puszczykowo, woj. brak, tel. 0-61 8984093, 8984000, faks 0-61 8133391.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwpuszczykowie.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna, o której mowa w art. 3, ust. 1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ZESTAWU DO ARTROSKOPII, ELEMENTÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ NOWEJ POMPY ARTROSKOPOWEJ I SHAVERA ARTROSKOPOWEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu do artroskopii, elementów zużywalnych wraz z dzierżawą nowej pompy artroskopowej i Shavera artroskopowego wraz z uchwytem i przełącznikiem nożnym. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę zestawu do artroskopii (szczegółowy opis techniczny wymagany przez Zamawiającego obejmuje załącznik nr 1); 2) dostawę elementów zużywalnych : a) (120 szt/rok) kasety jednorazowej z drenem, b) (120 szt/rok) kasety całodziennej, c) (120 szt/rok) dren do kasety całodziennej oraz d) (360 szt/rok) ostrza do shavera (niezależnie od rodzaju) 3) dzierżawę nowej pompy artroskopowej zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do siwz. 4) dzierżawę Shavera artroskopowego wraz z uchwytem i przełącznikiem nożnym zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do siwz; 5) instalacja, przeprowadzenie testów sprawności zestawu do artroskopii oraz przeszkolenie pracowników w zakresie właściwej obsługi, 6) instalacja, przeprowadzenie testów sprawności pompy artroskopowej i Shavera artroskopowego oraz przeszkolenie pracowników w zakresie właściwej obsługi 7) serwis techniczny dotyczący zestawu do artroskopii oraz pompy artroskopowej i Shavera artroskopowego, Ww. sprzęt winien być dostarczony do Zamawiającego w terminie 6 tygodni od dnia podpisania umowy. Termin ważności elementów zużywalnych nie będzie krótszy niż 6 miesięcy od dnia dostarczenia Zamawiającemu. Wykonawca zapewni również przeprowadzenie szkolenia dla 7 lekarzy i 28 pielęgniarek Zamawiającego, w zakresie właściwej obsługi i konserwacji sprzętu do artroskopii oraz pompy artroskopowej i Shavera artroskopowego - na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do siwz. Minimalne warunki gwarancji i serwisu, które winny być spełnione, określone są w postanowieniach §7 wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 4 do siwz. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia; 2. Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; 3. Wykonawca zobowiązany jest do należytej staranności przy wykonaniu zamówienia. W niniejszym ogłoszeniu zawarto ogólne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, natomiast szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do siwz..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.16.00.00 - Techniki operacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostaw polegających na dostawie sprzętu do artroskopii o wartości nie mniejszej niż: 200.000.00 zł brutto każda;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1) dokumentację zawierającą dane techniczne, parametry (w języku polskim), które potwierdzą, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zawarte w Załączniku nr 1 do SIWZ, np. ulotki, katalogi itp. 2) deklaracje zgodności wystawioną przez wytwórcę lub certyfikat zgodności jednostki notyfikowanej w obszarze wyrobów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 ). 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność notarialnie;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w razie zmiany stawki podatku VAT - o tę wartość.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwpuszczykowie.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego Sp. z o.o. ul. Kraszewskiego 11 62-041 Puszczykowo Dział Handlowy pok.105 Dom Pracowniczy..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego Sp. z o.o. ul. Kraszewskiego 11 62-041 Puszczykowo Kancelaria Szpitala..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.