To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-21
Poznań: Dostawa i montaż wyposażenia kwater internatowych (mebli / sprzętu AGD / garnków, osprzętu oświetleniowego, akcesoriów łazienkowych i sprzętu do sprzątania / żaluzji pionowych okiennych / kołder, poduszek, pościeli) w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Strzeleckiej 7
w Lesznie (5 zadań częściowych)
Numer ogłoszenia: 349688 - 2015; data zamieszczenia: 21.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 312412 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu, ul. Dojazd 30, 60-631 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 660 67 00, faks 61 660 67 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia kwater internatowych (mebli / sprzętu AGD / garnków, osprzętu oświetleniowego, akcesoriów łazienkowych i sprzętu do sprzątania / żaluzji pionowych okiennych / kołder, poduszek, pościeli) w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Strzeleckiej 7 w Lesznie (5 zadań częściowych).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa wyposażenia dla 9 kwater internatowych (21 miejsc) zlokalizowanych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Strzeleckiej 7 w Lesznie. W skład wyposażenia pokoi 2-osobowych, pokoi 1-osobowych, kuchni, łazienek i przedpokoi, wchodzą meble pokojowe oraz stoły i taborety kuchenne, chłodziarko-zamrażarki, mikrofalówki, garnki, akcesoria łazienkowe, osprzęt oświetleniowy, żaluzje verticale, kołdry, poduszki, koce, pościele, sprzęt do utrzymania czystości oraz pralki - zgodnie z wykazem w załączniku nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy). 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań częściowych wyszczególnionych w części XVIII SIWZ. 3.Jako dostawę należy rozumieć wykonanie lub zakup poszczególnych produktów, transport, wniesienie ich do budynku na poszczególne kondygnacje, rozpakowanie, montaż / ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez osobę wyznaczoną z ramienia Zamawiającego, regulację, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątnięcie pomieszczeń i wykonanie innych wyżej nie wymienionych czynności, a koniecznych do przekazania Zamawiającemu zamówionej rzeczy jako funkcjonującej i sprawnej. 4.Zamawiający wymaga od wykonawcy wybranego do realizacji przedmiotu zamówienia, dla zadania częściowego nr 4, wykonania szczegółowych obmiarów wielkości otworów okiennych i drzwi balkonowych oraz ich lokalizacji, i na ich podstawie dokładnego zaprojektowania wymiarów verticali. 5.Szczegółowy zakres wyposażenia kwater internatowych określają formularz cenowy, rysunki wyposażenia, opis wymagań dla poszczególnych produktów, które stanową załączniki do niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza niewielkie odstępstwa od podanych wymiarów mebli. 6.Materiały użyte do produkcji wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające ich stosowanie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.00.00 - Meble domowe 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 31.52.00.00 - Lampy i oprawy oświetleniowe 39.71.11.10 - Chłodziarkozamrażarki 39.71.32.10 - Pralki i suszarki 39.51.20.00 - Bielizna pościelowa 39.51.11.00 - Koce 39.51.61.20 - Poduszki 39.51.54.40 - Żaluzje pionowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: meble
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. BMS Sp. j. Z. Bielecki, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37243,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 84264,00
Oferta z najniższą ceną: 84264,00 / Oferta z najwyższą ceną: 159850,80
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: sprzęt AGD, RTV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U. AS POMORZANKA Bartosz Szarmach
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. AS POMORZANKA Bartosz Szarmach
- P.P.H.U. AS POMORZANKA Andrzej Szarmach, ul. Prusa 7, 83-220 Skórcz, 83-220 Skórcz, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24073,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33112,83
Oferta z najniższą ceną: 33112,83 / Oferta z najwyższą ceną: 33542,10
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: garnki, osprzęt oświetleniowy, akcesoria łazienkowe, sprzęt do sprzątania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. BMS Sp. j. Z. Bielecki, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8792,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14412,00
Oferta z najniższą ceną: 14412,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20424,15
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: kołdry, poduszki, koce, pościele
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Produkcji Pościeli ŚWIT Izabela Wintoniak ul. Błotna 5B, 65-133 Zielona Góra, ul. Błotna 5B, 65-133 Zielona Góra, 65-133 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4695,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6009,00
Oferta z najniższą ceną: 6009,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14673,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania inwestycyjnego Zarządu Zieleni Miejskiej w Poznaniu pn.: "Rewaloryzacja parku Czarneckiego 1 etap".
- Przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej dla Działania FENIX 06.01
- Utrzymanie nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, peronów zatok autobusowych, ścieków, wysp rozdziału wg wskazanej lokalizacji poprzez usuwanie przerastającej zieleni na terenie RDW w Koninie
- Rozprowadzanie wśród mieszkańców miasta Poznania, zebranie oraz przekazanie do zagospodarowania worków z liśćmi z obszaru pasów drogowych w 2025 roku
- ŚWIADCZENIE USŁUG POLIGRAFICZNYCH dla Filharmonii Poznańskiej im. T. Szeligowskiego w Poznaniu
- Remont pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Śremie
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku "B" Szkoły Podstawowej nr 5 im. Władysława Rawicza w Siedlcach w ramach zadania pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie miasta Siedlce"
- Zakup, dostawa i montaż mebli kuchennych wraz z ich wyposażeniem w duży sprzęt AGD stanowiących wyposażenie Branżowego Centrum Umiejętności - SPEDYCJA
- Budowa Student Holu w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Dostawa wraz z montażem lamp solarnych na terenie gminy Fabianki w 2025 roku
- Zwiększenie liczby miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w istniejącej instytucji żłobka pod adresem: ul. Podhalańska 38, 33-300 Nowy Sącz (wpis do rejestru nr wew. 5/2019, nr ogól. 05926) o 71 ......
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na terenie Gminy Radłów - wymiana nieenergooszczędnych opraw.
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.