eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutnodostawa cześci i sprzętu lotniskowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-15

POZYCJA 34960

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kutno: dostawa cześci i sprzętu lotniskowego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: 2 Baza Materiałowo-Techniczna, do kontaktów: Piotr Patejuk, Wiesław Głowacki, ul. Bohaterów Walk nad Bzurą, 99-300 Kutno, tel. +48 24 2536797, fax +48 24 2544808, e-mail: zamowienia@2bmt.pl, www.2bmt.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa cześci i sprzętu lotniskowego 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych cześci i sprzętu lotniskowego. Ilość przedmiotu zamówienia: 5: - przedmiot zamówienia 1 - żarówka HREF PK 30D 6,6A 200W do systemów oświetlenia nawigacyjnego w ilości 500 szt. - przedmiot zamówienia 2 - segment szczotki kasetowej do oczyszczarki lotniskowej OLH-4500 w ilości 2400 szt. - przedmiot zamówienia 3 - segment szczotki walcowej do oczyszczarki lotniskowej OLH-4500 w ilości 1590 szt. - przedmiot zamówienia 4 - nakładka z tworzywa sztucznego 1900 mm do pługów odśnieżnych LPK-82, LPC-82 w ilości 73 szt. - przedmiot zamówienia 5 - ręczna malowarka lotniskowa w ilości 3 kpl. Szczegółowe warunki taktyczno-techniczne przedmiotu zamówienia 2 - 5 określono w załączniku do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 2 Baza Materiałowo-Techniczna, ul. Bohaterów Walk nad Bzurą, 99-300 Kutno. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.81.11.20 - Zamiatarki szosowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.12.00 - Zamiatarki szosowe Oryginalny kod CPV: 28.81.58.22 - Żarówki i świetlówki Kod CPV wg słownika 2008: 31.53.29.20 - Żarówki i świetlówki Oryginalny kod CPV: 29.52.31.32 - Pługi odśnieżające wirnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 43.31.32.00 - Pługi odśnieżające wirnikowe Oryginalny kod CPV: 29.81.11.00 - Sprzęt do konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.10.00 - Sprzęt do konserwacji dróg 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Całkowita wartość zamówienia przekracza 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: umowa winna być zrealizowana do dnia 15.11.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: W zależności od wybranego przedmiotu zamówienia, wadium - w łącznej wysokości 8 760,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności wynosi 14 dni robocznych od dnia otrzymania faktury oraz kompletu doku,mentów niezbędnych do jej opłacenia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zgodnie z zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 z późniejszymi zmianami), spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ww. ustawy, przedłożą dokumenty potwierdzające spełnienie warunków wymaganych przez zamawiającego oraz spełnią inne warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5) jeżeli wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1), 3) i 4) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 6) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5) oraz w pkt 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenia złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: Znak sprawy 32/2BMT/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 29.08.2005, cena - 26,84 PLN. Warunki i sposób płatności: specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego (płatność w kasie 2 Bazy Materiałowo-Technicznej w Kutnie) lub na pisemną prośbę wykonawcy może być ona wysłana pocztą (opłata przelewem na konto wskazane przez zamawiającego w fakturze). 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.08.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Członkowie komisji przetargowej zaamwiającego oraz osoby zainteresowane. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 29.08.2005, godzina 11:30, 2 Baza Materiałowo-Techniczna Kutno, ul. Bohaterów Walk nad Bzurą, 99-300 Kutno, budynek nr 38 (klub żołnierski).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 05.07.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.58.22. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: żarówka HREF PK 30D 6,6A 200W do systemów oświetlenia nawigacyjnego w ilości 500 szt. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia nie przekracza 130 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.81.11.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: segment szczotki kasetowej do oczyszczarki lotniskowej OLH-4500 w ilości 2400 szt. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia nie przekracza 130 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.81.11.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: segment szczotki walcowej do oczyszczarki lotniskowej OLH-4500 w ilości 1590 szt. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia nie przekracza 130 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.31.32. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: nakładka z tworzywa sztucznego 1900 mm do pługów odśnieżnych LPK-82, LPC-82 w ilości 73 szt. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia nie przekracza 130 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.81.11.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ręczna malowarka lotniskowa w ilości 3 kpl. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia nie przekracza 130 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.