To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-21
Katowice: Ochrona osób i mienia
Numer ogłoszenia: 349578 - 2015; data zamieszczenia: 21.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 312050 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej, ul. Paderewskiego 32b, 40-282 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3581804, faks 032 3581947.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje bezpośrednią całodobową fizyczną ochronę osób i mienia realizowaną przez pracowników ochrony oraz konserwację, serwis systemów alarmowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem umowy jest całodobowa stała bezpośrednia ochrona fizyczna mienia (nieruchomości i ruchomości) i osób przebywających na terenie objętym ochroną, z wykorzystaniem elektronicznych systemów ( SSW i N , telewizji przemysłowej i sygnalizacji ppoż.), w związku z art. 5 ust. 1 ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 roku (tj. Dz. U. z 2014r., poz. 1099) realizowana zgodnie z (Planem ochrony obiektu) uzgodnionym z Komendą Wojewódzką Policji w Katowicach w tym w szczególności polegająca na: I. ochronie budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Katowicach Ośrodek Zamiejscowy w Częstochowie przy ul. Rejtana 9, wpisanego do ewidencji (Obiektów i urządzeń podlegających obowiązkowej ochronie) nr FIN-42, Wojewody Śląskiego oraz mienia ruchomego znajdującego się w nim, II. ochronie terenu wokół budynku, a w szczególności przyległych parkingów oraz mienia ruchomego znajdującego się na nim, III. ochronie osób znajdujących się w budynku i na terenie wokół budynku przed działaniem osób trzecich powodującym utratę lub zniszczenie chronionego mienia oraz przed zaborem lub uszkodzeniem wyposażenia i dokumentów znajdujących się w chronionym obiekcie, IV. stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w urządzeniach elektronicznych i systemie alarmowym oraz systematycznej obserwacji obrazu przekazywanego przez system telewizji przemysłowej nie rzadziej niż co 10 min przez posterunek stały. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić rejestr obserwacji obrazu, w którym będzie wskazana godz. rozpoczęcia obserwacji, czas jej trwania, uwagi, dane pracownika dokonującego wpisu., V. zabezpieczeniu technicznym, polegające na eksploatacji i konserwacji i systemów alarmowych. Przegląd SSW i N - 4 razy w roku, VI. aktualizacji (Planu ochrony obiektu), VII. wykonywaniu czynności portiera ( wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń, wraz z ich rejestracją) , VIII. gotowość grupy interwencyjnej do zabezpieczania nieruchomości w sytuacjach kryzysowych (pożar, napad i inne), IX. innych czynnościach określonych w (Planie ochrony obiektu), X. Ochrona obiektu będzie realizowana w czasie wojny do czasu przejęcia jej przez Wydz. Ochrony. Przewidywany czas przejęcia ochrony do 5 dni. b) Wykonywanie czynności związanych z ochroną nieruchomości będzie odbywać się przez 24 godziny na dobę w następujący sposób: - w godzinach pracy Urzędu, tj. od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do godz. 16:00 przez co najmniej dwóch pracowników wykonawcy, - w dniach wolnych od pracy oraz poza godzinami pracy urzędu przez co najmniej jednego pracownika wykonawcy. c) Wykonawca powierzy całodobową ochronę obiektu tylko osobom wpisanym na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, umundurowanych i wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997r.(tj. Dz. U. z 2014r., poz. 1099). d) Zamawiający wymaga na podstawie art. 36 ust. 2 pkt 9, w związku art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy Pzp, aby w terminie wykonania zamówienia, wykonawca skierował do realizacji umowy, minimum 4 osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy, które będą pełniły ochronę fizyczną obiektu (pracownicy ochrony) w pełnym wymiarze czasu pracy. e) Przedstawiciel wykonawcy, kierujący i nadzorujący pracę ochrony (kierownik wykonawczy), będzie posiadał poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą (ZASTRZEŻONE). f) Wykonawca powierzy obsługę techniczną (stały serwis) systemu alarmowego zamontowanego na obiekcie zamawiającego osobom wpisanym na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego. Posiadającym pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą (ZASTRZEŻONE). g) Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego usuwania ewentualnych awarii systemu alarmowego , w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od momentu zgłoszenia awarii. Naprawa nie może trwać dłużej niż 8 godzin. W przypadku konieczności wymiany części, zapłata za tę czynność będzie regulowana odrębnie. h) Wykonawca wyposaży wszystkich pracowników ochrony w jednolite umundurowanie firmowe oraz w środki przymusu bezpośredniego (paralizator elektryczny o średniej wartości w obwodzie powyżej 10 mA i energii powyżej 300mJ 1 szt., pałki obronne wielofunkcyjne, kajdanki, środki łączności, latarki elektryczne, środki opatrunkowe). i) Wykonawca obowiązany jest przedstawić pozwolenie na broń na okaziciela, świadectwo broni oraz protokół odbioru sejfu na przechowywanie paralizatorów przed podjęciem czynności ochronnych. j) Wykonawca podłączy do stacji monitorowania system sygnalizacji włamania i napadu. k) Pracownicy grupy interwencyjnej muszą być wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony. Grupa interwencyjna powinna być wyposażona w oznakowany samochód oraz broń palną bojową, pałki obronne wielofunkcyjne, kajdanki, latarki elektryczne, środki opatrunkowe a także posiadać łączność telefoniczną lub radiową. W przypadku zadziałania systemu alarmowego lub wezwania, zabezpieczyć obiekt grupą interwencyjną. l) Czas podjęcia działań grupy interwencyjnej od momentu otrzymania zgłoszenia o zdarzeniu wymagającym interwencji do czasu podjęcia działań na miejscu zdarzenia, będzie wynosił max do 15 min. m) Wykonawca nie może obsadzać jednocześnie stanowisk ochrony obiektu pracownikiem grupy interwencyjnej. 3. Zamawiający zastrzega że wykonawca nie może powierzyć podwykonawcom wykonania części lub całości przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 50.61.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ekotrade Sp. z o.o., ul. Melomanów 4, 00-712 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 236130,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 280551,34
Oferta z najniższą ceną: 230300,19 / Oferta z najwyższą ceną: 280551,34
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup i dostawa sprzętu drukującego
- Dostawa komputerów oraz urządzeń drukujących - 2 części
- OBSŁUGA ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W KATOWICACH W ZAKRESIE USŁUG GEODEZYJNYCH
- Dostawa mebli biurowych na wymiar do budynku administracyjno-biurowego zlokalizowanego przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEPRAWY PROMOWEJ PRZEZ RZEKĘ ODRA W CIĄGU DW 421, PROMU I DOJAZDÓW DO PROMU OD KM 20+225 DO KM 20+255 I OD KM 20+300 DO KM 20+330 W M. GRZEGORZOWICE
- ŚWIADCZENIE USŁUGI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA PN.: "PRZEBUDOWA SKRZYŻOWANIA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 933 (UL. PSZOWSKA) Z DROGĄ POWIATOWĄ NR 5000S (UL. GÓRNICZA) W WODZISŁAWIU ŚLĄSKIM.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz całodobowego nadzoru nad urządzeniami systemu monitorowania budynków Sądu Rejonowego w Oświęcimiu"
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie pod adresami: - Plac Jagielloński 1, 98-300 Wieluń (siedziba główna), (...)
- Świadczenie usług ochrony dla Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie
- "Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości w Lubinie przy ul. 1 Maja 3A". (2)
- Ochrona osób i mienia w obiektach Urzędu Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- ,.Kompleksowa organizacja wydarzenia kulturalnego na terenie Strefy Carnall Sztolni Królowa Luiza w Zabrzu, w ramach Carnall Festiwal 2024''.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.