Ogłoszenie z dnia 2008-12-04
Żagań: LEASING OPERACYJNY POJAZDU DO TRANSPORTU ODPADÓW
Numer ogłoszenia: 349509 - 2008; data zamieszczenia: 04.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania i Robót Drogowych Sp. z o.o. , ul. Nowogródzka 2, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4773729, faks 068 4774858.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: LEASING OPERACYJNY POJAZDU DO TRANSPORTU ODPADÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: LEASING OPERACYJNY POJAZDU DO TRANSPORTU ODPADÓW 2.1. Wymagania dotyczące leasingu. 1. Okres leasingowania - 36 miesięcy. 2. Opłata wstępna 30%. 3. Opłata końcowa 1%. 4. Preferowany okres spłaty rat leasingowych - pięć ostatnich dni miesiąca. 5. Możliwość wykupu Przedmiotu Leasingu z prawem do pierwokupu. 6. Waluta leasingu - polski złoty, raty leasingowe oraz inne wartości są stałe w okresie leasingowania, koszt oprocentowania oparty będzie na zmiennej stopie referencyjnej WIBOR1M z dnia podpisania umowy leasingu. 7. Pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin Leasingodawcy (o ile taki istnieje) oraz postanowienia Kodeksu cywilnego. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela ponieważ sam będzie ponosił koszty ubezpieczenia przedmiotu leasingu. 3. Wymagania dotyczące pojazdu do transportu odpadów. Główne elementy pojazdu 1. Kabina krótka, dzienna 2. Norma emisji spalin EURO 4 (SCR) 3. Silnik o mocy 300 km - 310 km 4. Hamulec silnikowy 5. Skrzynia biegów manualna 9 biegowa z biegiem pełzającym 6. Sprzęgło jednotarczowe 17 wzmocnione 7. Rozstaw osi do 5300 mm 8. Nośność przedniego zawieszenia 8.000 kg 9. Przednie zawieszenie resory paraboliczne 10. Przedni stabilizator 11. Zawieszenie tylne pneumatyczne 12. Tylny most pojedynczy bez zwolnic 13. Nośność tylnego zawieszenia 19.000 kg minimum 14. Tylny stabilizator 15. Tylny amortyzator 16. Oś pchana sterowana elektro hydraulicznie 17. Nacisk osi wleczonej 7.50 t 18. Ogranicznik obciążenia osi napęd. 11.5 t Elementy podwozia 1. Hamulce tarczowe 1. Elektroniczny system hamulcowy ABS EBS 2. Sterowanie zawieszeniem pneumatycznym z pilota 3. Wysokość przekroju ramy 300mm minimum 4. Skrzynka akumulatorowa z lewej strony 5. 2 akumulatory, 170 Ah minimum 6. Zbiornik paliwa z prawej strony min 300 L stalowy 7. Zbiornik AdBlue z prawej strony, 40 litrów minimum 8. Korek wlewu paliwa i AdBlue z kluczykiem 9. Tłumik poziomy rura wydechowa pionowo do góry 10. Winda koła zapasowego przed osią lewa strona 11. Dwa kliny pod koła 12. Lampy obrysowe z boku i z tyłu 13. Przeciwrozbryzgowe chlapacze przednie i tylne Koła i opony 1. Stalowe obręcze kół 2. 315/80R 22.5 L 3. Koło zapasowe oś przednia Elementy układu napędowego 1. Wlot powietrza z boku kabiny 2. Poziom hałasu zewnętrznego 80 dB(A), EC 3. Podgrzewany filtr paliwa 4. Przystawka odbioru mocy na skrzyni biegów Wewnętrzne wyposażenie kabiny 1. Tapicerka winylowa łatwo zmywalna 2. Fotel kierowcy komfortowy na poduszce powietrznej 3. Podwójny fotel pasażera 4. Lusterka zewn. elektrycznie podgrzewane 5. Wewnętrzne osłony przeciwsłoneczne 6. Głośniki w tablicy rozdzielczej 7. Elektrycznie sterowane podnośniki szyb 8. Centralny zamek z pilotem 9. Wyświetlacz temperatury zewnętrznej 10. Tempomat 11. Pasy bezpieczeństwa 12. Klimatyzacja manualna 13. Immobilizer 14. Sygnał ostrzegawczy przy cofaniu 15. Gaśnica polska 16. Dwa trójkąty ostrzegawcze 17. Tachograf cyfrowy 1 dniowy zgodny z EC 18. Podwójny ogranicznik prędkości 19. Ogranicznik prędkości do 90 km/h 20. Publikacje i wyświetlacz w języku polskim 21. Podnośnik 20 tonowy 22. Kompletny zestaw narzędzi 23. Przewód do pompowania kół 24. Gumowe dywaniki podłogowe 25. Radio z CD 26. Dwa komplety kluczyków Zewnętrzne wyposażenie kabiny 1. Przedni zderzak z tworzywa sztucznego 2. Siatka ochronna chłodnicy 3. Ręczne podnoszenie kabiny 4. Zawieszenie kabiny mechaniczne 5. Lusterko zewnętrzne z przodu kabiny 6. Dodatkowe lampy dalekosiężne 7. Lampy przeciwmgielne w atrapie przedniej 8. Listwa oświetleniowa na kabinie pojazdu 9. Pomarańczowy (RAL 2003) Parametry techniczne zabudowy pojazdu 1. Zabudowa skrzyniowa z urządzeniem zasypowym tylnym. 2. Skrzynia ładunkowa o przekroju prostokątnym ożebrowana z podłogą płaską. 3. Pojemność skrzyni ładunkowej - 20:22 m3. 4. Skrzynia ładunkowa posiadająca drzwi kontrolne na bocznej ścianie. 5. Objętość kosza zasypowego min. 2,5 m3. 6. Dno wanny zasypowej wykonane z blachy typu Hardox o gr. min. 8 mm, pozostałe elementy odwłoka z blachy o podwyższonej odporności na ścieranie o gr. min. 4 mm. 7. Mechanizm zgniatania liniowo - płytowy, czyli tzw. szufladowy. 8. Stopień zagęszczenia odpadów minimum 1 : 5. 9. Możliwość zmiany ciśnienia (stopnia zagęszczenia) w układzie hydraulicznym na mniejszą wartość (40 bar) - przełączenie w pulpicie w kabinie kierowcy na wariant: surowce wtórne 10. Uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do współpracy z pojemnikami od 60 do 1100 litrów. 11. Dodatkowe wyposażenie zabudowy w osprzęt do opróżniania kontenerów typu KP 7, będących w posiadaniu Zamawiającego bez konieczności zmian konstrukcji kontenerów o parametrach: - udźwig nominalny min. 2,5 tony (brutto), - podnoszenie kontenera przy pomocy uchwytów umieszczonych na ścianach bocznych kontenera, - sztywne blokowanie kontenera w pozycji podnoszenia i obrotu na górnych krawędziach kontenera. 12. Automatyczne ustawienia dwóch prędkości podnoszenia zasypu: dla pojemników o pojemności do 240 l i powyżej. 13. Czasy opróżniania pojemników: 110 l - max. 8 s 1100 l - max. 11 s KP 7 - max. 6 min. 14. Dodatkowy zbiornik do odbioru odcieków umieszczony pod skrzynią ładunkową ze stali kwasoodpornej o pojemności min. 200 litrów. 15. Dodatkowy układ hydrauliczny pozwalający na zbiórkę frakcji szklanej i popiołów - aktywny system pracy zgarniaka. 16. Powierzchnie boczne skrzyni ładunkowej zabudowane w całości płytą aluminiową wykorzystaną do celów reklamowych. 17. Część tylna (odwłok) posiadająca automatyczne blokowanie i odblokowywanie. 18. Dwa siłowniki prasy zgniatającej umieszczone na zewnątrz odwłoka. 19. Układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów. 20. Króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym. 21. Kamera wraz z mikrofonem umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor i głośnik zainstalowane w kabinie kierowcy. 22. Dwa wyłączniki bezpieczeństwa. 23. Sterownik dla automatycznego cyklu załadunku oraz cyklu pojedynczego. 24. Sterowanie ręczne. 25. Sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone z prawej strony odwłoka. 26. Sterowanie płytą wypychającą wysuwanie i wsuwanie odbywa się, z pulpitu sterowniczego znajdującego się przy siedzeniu w kabinie kierowcy. 27. Układ centralnego smarowania na smar stały min. 30 pkt. smarnych. 28. Możliwość odczytu w urządzeniu rejestrującym liczby cykli pracy: prasy zagęszczającej, podnoszenia i opuszczania odwłoka oraz czasu pracy pompy hydraulicznej, przez osoby nadzorujące pracę obsługi. 27. Możliwość wykonania auto diagnozy sprawności układu elektrycznego przez urządzenie znajdujące się w kabinie kierowcy. 28. Włączanie przystawki odbioru mocy poprzez sprzęgło elektromagnetyczne. 29. Instalacja hydrauliczna powinna być zasilana przez pompę dwustrumieniową. 30. Prześwit pomiędzy podłożem a dolną krawędzią odwłoka min 350 mm. 31. Zabudowa wielokrotnie gruntowana i lakierowana w barwach Zamawiającego RAL 2003. Sposób łączenia barw w uzgodnieniu z Zamawiającym. 32. Oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy oraz dwa światła alarmowe kogut z przodu i z tyłu pojazdu. 33. Reflektor roboczy z tyłu. 34. Pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku. 35. Błotniki kół tylnych z chlapaczami. 36. Dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami - automatyczna informacja w kabinie kierowcy o tym, który stopień jest zajęty. 37. Sygnał dźwiękowy przy cofaniu się pojazdu. 38. Zabudowa musi odpowiadać wytycznym 89/392 EWG i posiadać znak CE, parametry dotyczące skrzyni ładunkowej i wanny załadowczej według EN 1501-1. 39. Gwarancja na zabudowę min. 24 miesiące. Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Maksymalny czas dostępu serwisu zabudowy w okresie gwarancyjnym - 36 godziny od momentu zgłoszenia awarii za pośrednictwem faxu lub mailem. 2. Maksymalny czas dostępu serwisu podwozia w okresie gwarancyjnym - 12 godziny od momentu zgłoszenia awarii za pośrednictwem faxu lub mailem. 3. Pojazd powinien posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację i eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zapewni szkolenie obsługi u Zamawiającego w dniu przekazania. 5. W dniu dostawy Wykonawca dostarczy instrukcje obsługi podwozia i zabudowy oraz schematy instalacji: elektrycznej, pneumatycznej, hydraulicznej w języku polskim. 6. Wymagany rok produkcji - 2008. 7. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia loco MPO i RD sp. z o.o. 68-100 Żagań, ul. Nowogródzka 2, na koszt dostawcy. 8. Przeglądy okresowe podwozia, wymiana olejów i filtrów bez opłat przez okres 36 miesięcy. Niespełnienie któregokolwiek z powyższych wymagań technicznych będzie skutkować odrzuceniem oferty. 3.1. Wymagania gwarancyjne: Wykonawca na dostarczony pojazd do transportu odpadów udziela gwarancji: 1) podwozie - co najmniej 12 miesięcy, 2) układ napędowy - co najmniej 24 miesiące 3) nadbudowa - co najmniej 24 miesiące 3.2. Wymagania finansowe Warunki płatności za przedmiot zamówienia: leasing na 36 miesięcznych rat, wysokość pierwszej wpłaty 30% wartości pojazdu do transportu odpadów. 3.3. Terminy wykonania umowy oraz lokalizacji zamówienia 1. Termin przekazania przedmiotu zamówienia - 30 dni od dnia zawarcia umowy. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby zamawiającego przy ul. Nowogródzkiej 2 w Żaganiu na własny koszt. 3. Przekazanie pojazdu do transportu odpadów będącego przedmiotem zamówienia odbędzie się protokolarnie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 7. Wymagania dotyczące wadium 7.1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. 7.2. Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości: 10 000 zł, (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 7.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3. gwarancjach bankowych 4. gwarancjach ubezpieczeniowych 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275) 7.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy BOŚ S.A. O/Zielona Góra nr konta: 47 1540 1056 2027 8491 1205 0001. 7.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 7.7. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7.8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą, do dnia 12.12.2008r. do godziny 10:00 na adres zamawiającego podany w punkcie 1.1. 7.9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego - wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 7.10. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostanie wykluczony, a jego oferta zostanie odrzucona. 7.11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1. upłynął termin związania ofertą, 2. zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 3. Zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy. 4. Z zastrzeżeniem ust. 4 a ustawy Pzp Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie należących po jego stronie. 7.12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 1. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2. który został wykluczony z postępowania 3. którego oferta została odrzucona. 7.13. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 7.14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7.15. Zamawiający nie będzie żądał zabezpieczenia należytego wykonania umowy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp. 5.2. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 6.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia , 2. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy Pzp, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia , 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę. 5. Polisę OC, a w przypadku braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6.2. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 1. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez osobę(y), uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z dołączonym do oferty dokumentem stwierdzającym status prawny Wykonawcy (odpisem z właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) lub stosownym pełnomocnictwem. 3. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do dołączenia do oferty stosownego pełnomocnictwa. 4. Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów - załączników. Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione, a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje i dane oraz odpowiedzi na wszystkie pytania. Nie dopuszcza się składania alternatywnych, co do treści i formy dokumentów. 5. Wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6.3. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne): 1. Przed zawarciem umowy w sprawie niniejszego zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta została wybrana, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 2. Kopia umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie przekazana Zamawiającemu przed zawarciem umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 3. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, a pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji - wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie umocowanych przedstawicieli każdego z partnerów - winno być dołączone do oferty. Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika. 4. Ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu. 5. Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w punkcie: 6.1 pkt 2 i 3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie. 6.4. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1 pkt 3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty, zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Dokument, o którym mowa wyżej w pkt 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1 pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.5. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych 1. Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca zgodnie z art. 8 ust. 3 niniejszej ustawy, nie później niż w terminie składania ofert, skutecznie zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. 2. Dokumenty niejawne (zastrzeżone) składane w ofercie Wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób. 3. Po dokonaniu czynności otwarcia ofert komisja zamawiającego dokona analizy ofert, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. 4. Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpoird.zagan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania i Robót Drogowych sp. z o.o., ul. Nowogródzka 2, 68-100 Żagań, pok. nr 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania i Robót Drogowych sp. z o.o., ul. Nowogródzka 2, 68-100 Żagań, pok. nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
- Usługa ubezpieczenia Powiatu Żagańskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Przebudowa (modernizacja) nawierzchni drogi gminnej nr 007431F (ul. Przemysłowa) w m. Tomaszowo, gmina Żagań
- Przebudowa (modernizacja) nawierzchni drogi gminnej nr 007431F (ul. Przemysłowa) w m. Tomaszowo, gmina Żagań
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup z dostawą ciągnika rolniczego oraz koparko-ładowarki w formie leasingu operacyjnego na potrzeby Gminy Przerośl.
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu osobowego o napędzie hybrydowym na potrzeby Zarządu Dróg i Zieleni w Sopocie
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu osobowego
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Copernicus PL Sp. z o.o."
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu osobowego dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o. z opcją wykupu przez Zamawiającego."
- Usługa leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego pojazdu ciężarowego - śmieciarki
więcej: Pojazdy do transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.