Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-06
Poznań: Zakup elementów wyposażenia prototypu do prób stanowiskowych
Numer ogłoszenia: 349431 - 2010; data zamieszczenia: 06.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przemysłowy Instytut Maszyn Rolniczych , ul. Starołęcka 31, 60-963 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8712200, faks 61 8793262.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pimr.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup elementów wyposażenia prototypu do prób stanowiskowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są elementy wyposażenia prototypu do prób stanowiskowych według poniższej specyfikacji: 1. Silnik elektryczny typ Sg132S-2B. Moc N=7,5 kW, obroty n=2920 obr/min - 1 sztuka 2. Przekładnia kątowa, typ: LK-20-20/40, o zębach łukowych. Przełożenie i=1, obroty nominalne n=4000 obr/min, moment wyjściowy Mo=1000 Nm - 2 sztuki 3. Sprzęgło podatne - stalowe, typ: /GIFLEX/ GFA-40-LL. Wymiary: O zewnętrzne 95 mm, O otworu 40 mm, długość l = 163 mm. Przenoszony moment nominalny Mo=1250 Nm, max. obroty dopuszczalne n = 4200 obr/min - 8 sztuk. 4. Wał przegubowy Cardana, Kod: A 40 BA 33 A 0. Przenoszony moment nominalny Mo=1000 Nm, max. obroty dopuszczalne n=4000 obr/min. - 1 sztuka. 5. Zestaw pasów klinowych, symbol: 3HB - 1200 - 1 sztuka. 6. Normalia (Śruby, nakrętki, podkładki, łożyska, pierścienie osadcze, pierścienie uszczelniające) - 2 kg. 7. Przekładnia główna. Przenoszona moc N=50 kW, przełożenie i=1, max. obroty dopuszczalne n=4000 obr/min. Rozstaw wałów a=290 mm, zęby: śrubowe - korygowane - szlifowane. Korpus przekładni spawany z płaszczem wodnym, (wg rys. 1) - 1 sztuka. 8. Przystawka dla przeniesienia mocy typ 1, (wg rys. 1) - 1 sztuka. 9. Przystawka dla przeniesienia mocy typ 2, (wg rys. 1) - 2 sztuki. 10. Korektor luzów. Typ: tarczowy O200 mm, ząbkowany, ilość ząbków z=154, regulacja skokowa, obroty dopuszczalne n=4000 obr/min, (wg rys. 1) - 1 sztuka. 11. Przyłącze do momentomierza MIR-20, (wg rys. 1) - 1 sztuka. 12. Przyłącze do momentomierza MIR-1000 , (wg rys. 1) - 1 sztuka. 13. Przyłącze kpl. do podłączenia badanych przekładni obiegowych, (wg rys. 1) - 1 sztuka. 14. Przyłącze do wału przegubowego Cardana (wg rys. 1) - 2 sztuki. 15. Koło pasowo - klinowe O132 mm (wg rys. 1) - 1 sztuka. 16. Koło pasowo - klinowe O180 mm (wg rys. 1) - 1 sztuka. 17. Osłony bezpieczeństwa, wykonane z blach o grubości: 2 mm (wg rys. 1) - 3 sztuki. 18. Rama wykonana z profili hutniczych (wg rys. 1) - 1 sztuka. Rysunek nr 1 stanowi załącznik do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na rozszerzeniu dostawy zgodnie z art.67.ust.1 pkt 7)
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.14.00.00 - Przekładnie, przekładnie zębate i elementy napędowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku przez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku przez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku przez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku przez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku przez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pimr.poznan.pl odnośnik PRZETARGI
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) Przemysłowy Instytut Maszyn Rolniczych w Poznaniu ul. Starołęcka 31.
2) e-mail: ujma@pimr.poznan.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2010 godzina 11:00, miejsce: 1) Przemysłowy Instytut Maszyn Rolniczych w Poznaniu, ul. Starołęcka 31, w sekretariacie PIMR -pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania inwestycyjnego Zarządu Zieleni Miejskiej w Poznaniu pn.: "Rewaloryzacja parku Czarneckiego 1 etap".
- Przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej dla Działania FENIX 06.01
- Utrzymanie nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, peronów zatok autobusowych, ścieków, wysp rozdziału wg wskazanej lokalizacji poprzez usuwanie przerastającej zieleni na terenie RDW w Koninie
- Rozprowadzanie wśród mieszkańców miasta Poznania, zebranie oraz przekazanie do zagospodarowania worków z liśćmi z obszaru pasów drogowych w 2025 roku
- ŚWIADCZENIE USŁUG POLIGRAFICZNYCH dla Filharmonii Poznańskiej im. T. Szeligowskiego w Poznaniu
- Remont pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Śremie
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.