eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › USŁUGA PRANIA GCR/34/ZP/2010

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-28

Tarnowskie Góry: USŁUGA PRANIA GCR/34/ZP/2010
Numer ogłoszenia: 349378 - 2010; data zamieszczenia: 28.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 222858 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka, ul. Śniadeckiego 1, 42-604 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3901206, faks 032 3901353.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA PRANIA GCR/34/ZP/2010.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Pranie bielizny szpitalnej w ilości średnio - miesięcznej 5800 kg ( + - 20%) w tym : bielizny fasonowej ( odzież ochronna i robocza ) pościeli szpitalnej, bielizny osobistej, dziennej i nocnej pacjenta, koców, materacy, firan, zasłon, ręczników, obrusów , ścierek, poduszek, kołder, mopów, żaluzji, wycieraczek, czyszczenie rolet okiennych. 2. Dodatkowo w zakres usług wchodzi : dezynfekcja, prasowanie, maglowanie, usztywnianie, sortowanie, drobne reperacje. 3. Odbiór i dostawa bielizny i pościeli szpitalnej własnym transportem Wykonawcy przystosowanym do realizacji tej usługi zgodnie z wymogami stawianymi przez Państwową Stację Sanitarno - Epidemiologiczną . 4. Rozliczanie się z odebranej do prania bielizny i pościeli. 5. W razie potrzeby Wykonawca zapewni pranie chemiczne we własnym zakresie. 6. Odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny zgodnie z zasadami higienicznymi i epidemiologicznymi od poniedziałku do piątku według harmonogramu pracy magazynu bielizny ( w razie potrzeby w dni wolne od pracy). 7. Termin wykonania usługi pralniczej w stosunku do bielizny szpitalnej, fasonowej oraz osobistej pacjenta zostanie zrealizowany w ciągu 48 godz., natomiast: koce, materace, firany, zasłony, ręczniki, obrusy, ścierki, poduszki, kołdry, mopy, wycieraczki do 72 godz. od odebrania od Zleceniodawcy. 8. Termin na wykonanie reklamacji w przypadku stwierdzonych usterek dotyczących jakości usług pralniczych wynosi 3 dni, a koszty ponownego wykonania usługi ponosi Zleceniobiorca. W przypadku stwierdzenia zasadności reklamacji dotyczącej braków ilościowych, Zleceniobiorca zobowiązuje się do niezwłocznego uzupełnienia braków w tym samym asortymencie, kolorze i gatunku. 9. Pranie, dezynfekcja, maglowanie , właściwe usztywnianie bielizny, prasowanie oraz drobne naprawy, które będą polegały na : przyszywaniu wymianie guzików, troczków ( w przypadku ich zniszczenia ), przyszywaniu rozdartych kieszeni, cerowaniu dziur, przyszywaniu zamków błyskawicznych, przyszywaniu rozdartych boków, 10. Sortowanie, pakowanie wg asortymentu. 11. Zapewnienie opakowania czystej bielizny oraz pozostałego asortymentu w sposób zapewniający ochronę przed zanieczyszczeniem od momentu zakończenia cyklu technologicznego prania do momentu dostarczenia do Centralnego magazynu bielizny (kolorystyka opakowań zgodna z kolorystyką przyjętą w szpitalu- białe worki nieprzeźroczyste, foliowe). Materace należy szczelnie opakować workiem foliowym. 12. Bielizna skażona będzie prana w specjalnie do tego celu przeznaczonej pralnicy. 13.Bielizna skażona będzie dostarczona do Wykonawcy bez wytrzepywania, przepierania, dezynfekcji w zamkniętym opisanym worku koloru czerwonego pakowana dwu - warstwowo tj: folia, tekstylia. 14. Pralnia zapewni automatyczne dozowanie środków piorących i dezynfekcyjnych, które nie będą odbarwiały tkanin. 15. Pralnia musi posiadać komory dezynfekcyjne do materacy. 16. Wykonawca na czas trwania umowy zapewni Zamawiającemu odpowiednią ilość worków tekstylnych do transportu bielizny oraz pozostałego asortymentu z uwzględnieniem funkcjonującej w szpitalu kolorystyki. Wytrzymałość worka min. 500-krotna, tkanina dowolna dostosowana do gromadzenia i transportu brudnej bielizny, możliwość transportu bielizny mokrej-wilgotnej, posiadający możliwość bezpiecznego zamknięcia. Parametry worka foliowego na materac : szerokość 45 cm, długość 210 cm. Ilość worków na materac : biały - 50 szt. Parametry stelaży na worki do bielizny szpitalnej : szerokość 45 cm, długość 39 cm, średnica otworu 52 cm, wysokość 79 cm. Ilość worków do bieżącego użytku - 200 szt. Należy dołączyć przykładowy worek do oferty (zostanie zwrócony po zakończeniu przetargu). Worki tekstylne będą przeznaczone tylko i wyłącznie dla GCR Repty. 17. Zapewnienie wieszaków na ubrania i siatek do prania. 18.Bielizna nie nadająca się do dalszego użytkowania bądź naprawy winna być zapakowana w oddzielnym worku z opisem kasacja. 19. Transport bielizny czystej do Zamawiającego i brudnej do pralni ma odbywać się na wózkach jezdnych dostarczonych na czas trwania umowy przez Wykonawcę w ilości wynikającej z wielkości dostaw. 20. Osoba odbierająca i dostarczająca bieliznę obowiązana jest posiadać prawidłowy strój - fartuch ochronny i rękawice ochronnej. 21. Wykonawca dostarczy kopię protokółów kontroli sanitarnej, wyniki wymazów mikrobiologicznych potwierdzających skuteczność działania komory dezynfekcyjnej oraz zużycie preparatów piorących i dezynfekcyjnych raz na pół roku w trakcie trwania umowy. UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji informacji podanych w ofercie poprzez dokonanie wizji lokalnej pralni Wykonawców, którzy złożą ofertę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.31.10.00 - Wagi elektroniczne i akcesoria 98.31.20.00 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.50.00 - Usługi prasowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TOM-MARG ZPCH sp. z o. o., ulica Płk. St. Dąbka 16, 30-732 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 438480,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 373598,40

  • Oferta z najniższą ceną: 373598,40 / Oferta z najwyższą ceną: 412171,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.