eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleśnicaRemont chodnika z wykonaniem zatoki postojowej w ciągu ul. 3 Maja w Oleśnicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-07

Oleśnica: Remont chodnika z wykonaniem zatoki postojowej w ciągu ul. 3 Maja w Oleśnicy
Numer ogłoszenia: 349280 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sekcja Dróg Miejskich , ul. B. Krzywoustego 31B, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 7889416, faks 071 788 94 17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sdm.olesnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika z wykonaniem zatoki postojowej w ciągu ul. 3 Maja w Oleśnicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na remoncie chodnika z wykonaniem zatoki postojowej w ciągu ul. 3 Maja w Oleśnicy na odcinku od ul. Wały Jagiellońskie do ul. Młynarskiej (178 m długości) w zakresie: - nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm: - chodniki i wjazdy - 640 m2; - zatoka parkingowa i chodnik wzmocniony - 255 m2; - regulacja zaworów wod., gaz. - 18 szt.; - regulacja włazów kanałowych - 6 szt.; - regulacja studni telekomunikacyjnych - 4 szt. Szczegółowy zakres zadania określają przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych opracowana przez: Zakład Projektowania i Nadzoru Obiektów Inżynierii Lądowej, inż. Lech Grabowski, ul. Jedności Narodowej 71 m. 8, 50-262 Wrocław stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 1. Wszystkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca we własnym zakresie. 2. Zamawiający zobowiązuje się do wskazania miejsca wywozu materiału z rozbiórek oraz robót ziemnych na wysypisko zlokalizowane w odległości do 5 km od miejsca prowadzenia robót Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa, w dniu przekazania placu budowy. Do kalkulacji nie należy doliczać kosztów utylizacji, a jedynie koszty uprzątnięcia terenu wysypiska, tj. ewentualnego rozplantowania gruzu i urobku z robót ziemnych. 3. Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem. 4. Wykonawca zapewnia własnym kosztem i staraniem projekt organizacji ruchu zastępczego na czas budowy. Oznakowanie wykonywanych robót powinno być zgodne z Instrukcją oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym. 5. Za oznakowanie podczas prowadzonych robót odpowiada Wykonawca. 6. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie terenu, na którym wykonywane są roboty, odpowiada Wykonawca. Wszystkie materiały użyte do realizacji niniejszego zamówienia muszą spełniać wymogi techniczne i jakościowe dla wyrobów budowlanych zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2006 r. Nr 156 , poz. 1118 z późniejszymi zmianami) a w szczególności Art. 4 i Art. 5 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późniejszymi zmianami).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych). Gwarancja ubezpieczeniowa lub gwarancja bankowa oraz poręczenie wymienione w art. 45 ust. 6 pkt 5 Ustawy złożone jako wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form: 1. Pieniądz - wpłata na konto: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy BS Oleśnica nr 09 9584 0008 2001 0011 6538 0001 - z dopiskiem: wadium - ul. 3 Maja. 2. Poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3. Gwarancje bankowe 4. Gwarancje ubezpieczeniowe 5. Poręczenie, o którym mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 5 Ustawy. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć oddzielnie w Siedzibie Zamawiającego - najpóźniej do upływu terminu składania ofert (nie dotyczy formy z pkt 1 - wpłata na konto). Dowód wniesienia wadium w postaci kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej z form przewidzianych w Ustawie zostanie odrzucona bez rozpatrywania a Wykonawca będzie wykluczony z postępowania

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w szczególności: - posiadają sprzęt niezbędny do prawidłowego i terminowego wykonania zamówienia, w tym: koparkę, samochód ciężarowy, urządzenie do zagęszczania gruntu; - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum: 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku gdy Wykonawca wykaże wykonanie 2 zadań o podobnym charakterze, o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto każda); - dysponują odpowiednią kadrą, w tym osobą z uprawnieniami do kierowania pracami w zakresie branży drogowej; 3. Dokonali wizji lokalnej terenu gdzie będzie wykonywany przedmiot zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 Ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: - Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ wraz z oświadczeniem o dokonanej wizji lokalnej terenu gdzie będzie wykonywany przedmiot zamówienia, - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 Ustawy (w przypadku podmiotów występujących wspólnie - także podmioty spółki cywilnej - każdy składa osobne oświadczenie) - załącznik nr 2 do SIWZ - Kserokopię - potwierdzoną za zgodność z oryginałem - dowodu wpłaty wadium. - Kopię - potwierdzoną za zgodność z oryginałem - pełnomocnictwa (dotyczy podmiotów występujących wspólnie, w tym spółki cywilnej oraz osób, których uprawnienia do reprezentowania firmy nie wynikają z dokumentów rejestrowych) - Kalkulację cenową ryczałtu brutto w rozbiciu na poszczególne elementy scalone - załącznik nr 3 do SIWZ, - Podpisany przez Wykonawcę (pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie) wzór umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień zobowiązany jest złożyć: - Dokumenty potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu w zakresie objętym zamówieniem: aktualny odpis, wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, każdy składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie, jakim będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną do wykonania przedmiotu zamówienia wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zobowiązany jest złożyć: - Wykaz wymaganego niezbędnego specjalistycznego sprzętu, narzędzi i urządzeń do wykonania zamówienia - odpowiadający wymogom wskazanym w rozdziale VI pkt. 2 tiret pierwszy SIWZ - jakimi dysponuje Wykonawca. W przypadku podmiotów występujących wspólnie każdy składa odpowiedni dokument - załącznik nr 4 do SIWZ; - Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat prac, odpowiadających wymogom określonym w rozdziale VI pkt. 2 tiret drugi SIWZ, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. opinia zamawiającego, protokół odbioru końcowego). Podmioty występujące wspólnie składają jeden dokument gdzie należy wyszczególnić prace wykonane przez poszczególne podmioty - załącznik nr 5 do SIWZ; - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą kierować pracami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności poprzez załączenie wymaganych prawem uprawnień budowlanych oraz zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 6 do SIWZ; - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający zobowiązany jest złożyć - Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sdm.olesnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Dróg Miejskich ul. B. Krzywoustego 31 B 56-400 Oleśnica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2009 godzina 09:45, miejsce: Sekcja Dróg Miejskich ul. B. Krzywoustego 31 B 56-400 Oleśnica.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.