eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstrołękaŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI W ZAKRESIE FIZYCZNEJ, CAŁODOBOWEJ OCHRONY WE WSZYSTKIE DNI TYGODNIA, NIERUCHOMOŚCI, MIENIA I OSÓB WRAZ Z OCHRONĄ I TRANSPORTEM WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH PARKU WODNEGO PRZY UL. WINCENTEGO WITOSA 3 W OSTROŁĘCE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-30

Ostrołęka: ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI W ZAKRESIE FIZYCZNEJ, CAŁODOBOWEJ OCHRONY WE WSZYSTKIE DNI TYGODNIA, NIERUCHOMOŚCI, MIENIA I OSÓB WRAZ Z OCHRONĄ I TRANSPORTEM WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH PARKU WODNEGO PRZY UL. WINCENTEGO WITOSA 3 W OSTROŁĘCE
Numer ogłoszenia: 349277 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 318397 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PARK WODNY, ul. Wincentego Witosa 3, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 29 764 24 37, faks 29 764 24 35.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI W ZAKRESIE FIZYCZNEJ, CAŁODOBOWEJ OCHRONY WE WSZYSTKIE DNI TYGODNIA, NIERUCHOMOŚCI, MIENIA I OSÓB WRAZ Z OCHRONĄ I TRANSPORTEM WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH PARKU WODNEGO PRZY UL. WINCENTEGO WITOSA 3 W OSTROŁĘCE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zadanie obejmuje usługi ochroniarskie: 1.1. Fizyczna całodobowa ochrona we wszystkie dni tygodnia, w tym także w dni ustawowo wolne od pracy, nieruchomości, mienia i osób Parku Wodnego przy ul. Wincentego Witosa 3 w Ostrołęce. Na jedną zmianę pracy wymaga się od Wykonawcy jednego pracownika ochrony. 1.2. Monitoring (ochrona interwencyjna) - grupa interwencyjna minimum 2 osoby, dojeżdża do Parku Wodnego w celu interwencji w czasie nie dłuższym niż 5 minut od momentu powiadomienia uzbrojona w środki przymusu bezpośredniego oraz broń palną. 1.3. Ochrona i transport wartości pieniężnych dwa razy w tygodniu na trasie Park Wodny - Bank (teren miasta) przy następujących założeniach: a) użycie własnych, odpowiednich środków transportu Wykonawcy, b) konwój minimum 2 osoby, w tym jeden pracownik uzbrojony w broń palną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 7 września 2010r. 1.4. Gospodarka kluczami na obiekcie - pracownik wydaje klucze od pomieszczeń obiektu osobom upoważnionym po dokonaniu pisemnego pokwitowania w księdze pokwitowań. 1.5. Ochrona sejfu zakładowego - pracownicy Wykonawcy udostępniają wstęp do pomieszczenia, w którym znajduje się sejf tylko osobom upoważnionym przez Zamawiającego. UWAGI do zadań z pkt. 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. 2. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 3. Rozliczenie w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego następować będzie sukcesywnie w oparciu o faktycznie zrealizowaną ilość godzin i zdarzeń ochrony oraz cenę jednostkową zadeklarowaną w ofercie. 4. Wykonawca będzie odpowiadał za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie, jeżeli szkoda powstała na skutek nienależytego wykonania usługi ochrony. 5. Usługi z ramienia Wykonawcy wykonywać będą osoby posiadające kwalifikacje pracownika ochrony, zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie (minimum licencja pracownika ochrony I stopnia), będące sprawnie psychofizycznie, niekarane (zaświadczenie o niekaralności z KRK). 2. Zakres obowiązków w kompleksowej usłudze ochrony: 2.1. Ochrona fizyczna obiektów: a) opracowanie i wdrożenie procedur postępowań (pisemne) m.in.: zdarzenie pożaru (np. alarmowanie, kierowanie do wyjść ewakuacyjnych), zdarzenie ogólne (np. klient pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających, klient nie przestrzegający regulaminu), b) Prowadzenie zeszytu służby - 100 kartkowy zeszyt w kratkę dla rejestrowania zdarzeń, z ponumerowanymi stronami, pieczęć firmowa na każdej stronie, każda strona to jeden dzień miesiąca, na zakończenie każdego miesiąca na jednej stronie podsumowanie pokazujące ile godzin przepracowano w każdym dniu m-ca i ile jest godzin łącznie, potwierdzone przez Koordynatora; personel Wykonawcy wpisywać będzie: datę, imię i nazwisko pełniącego dyżur, wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony obiektów i mienia Zamawiającego; co najmniej 1-krotna kontrola w ciągu tygodnia przez Koordynatora z wpisem o tym do zeszytu; po wypełnieniu całego zeszytu służby należy go przekazać Zamawiającemu i założyć kolejny zeszyt służby jak wyżej, c) zapewnienie wszystkim osobom wykonującym pracę wynikająca z niniejszego zamówienia odpowiednich, jednolitych ubrań służbowych, identyfikatorów ze zdjęciem oraz sprzętu do komunikowania się z odpowiednimi służbami, między sobą oraz Zamawiającym, (łączność bezprzewodowa), d) znajomość regulaminów obiektu i regulaminów korzystania z urządzeń znajdujących się na terenie obiektu oraz instrukcji pożarowych, e) prowadzenie stałej i wnikliwej obserwacji otoczenia, patrolowanie terenów chronionych obiektu co 2 godziny w ciągu dyżuru, f) wyprowadzanie z terenu obiektu osób w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających oraz posiadających przedmioty niebezpieczne i zabronione, g) zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich zauważonych szkód lub nieprawidłowości zagrażających życiu lub zdrowiu w miejscu pracy, h) natychmiastowe interweniowanie w przypadku stwierdzenia naruszenia przepisów porządkowych oraz przepisów ochrony ppoż, i) w razie pożaru lub innego miejscowego zagrożenia natychmiastowe wyprowadzenie osób znajdujących się w strefach ich zasięgu, wezwanie Straży Pożarnej lub innych zagrożeń w miarę posiadanych środków, j) podejmowanie interwencji w przypadku zaistnienia zagrożenia bezpieczeństwa, naruszenia porządku lub ujawnienia przestępstwa, k) z chwilą zaistnienia przestępstwa, naruszenia nietykalności bądź uzyskania informacji o podłożeniu ładunku wybuchowego - zachowanie maksymalnej ostrożności, zapewnienie sobie pomocy innych pracowników, ustalenie świadków, zabezpieczenie śladów i dowodów przestępstwa, niezwłocznie powiadomienie przełożonych oraz upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, l) Wykonawca na okres trwania umowy wyposaży swoich pracowników w urządzenia systemu kontroli obiektu z możliwością zewnętrznego logowania się do pełnienia nadzoru nad pracownikiem w czasie dyżuru. 2.2. Monitoring (ochrona interwencyjna): a) przysyłanie grupy interwencyjnej (minimum 2 osoby) po włączeniu systemu antynapadowego, obejmujący swoim zasięgiem teren całego Parku Wodnego założonego na koszt Wykonawcy na czas trwania umowy, b) czas reakcji pomiędzy uruchomieniem systemu antynapadowego a przyjazdem grupy interwencyjnej musi być nie krótszy niż 5 minut, c) odnotowanie zdarzeń interwencyjnych w zeszycie służby (ochrony). 2.3. Ochrona i transport wartości pieniężnych przez konwój uzbrojony: a) transport i ochrona wartości pieniężnych przy użyciu własnych środków i własnego sprzętu, WSPÓLNY ZAKRES OBOWIĄZKÓW do pkt. 2.1, 2.2, 2.3: 1. Zapewnienie wszystkim osobom wykonującym pracę wynikająca z niniejszego zamówienia odpowiednich, jednolitych, zaakceptowanych przez zamawiającego ubrań służbowych, identyfikatorów ze zdjęciem oraz sprzętu do komunikowania się z odpowiednimi służbami, między sobą oraz Zamawiającym (np. krótkofalówki). 2. Wykonywanie innych czynności zleconych przez zamawiającego, a mieszczących się w szeroko rozumianym zakresie usługi ochrony. 3. Wykonywanie wszystkich czynności objętych niniejszym zamówieniem własnymi środkami i własnym sprzętem (bez podwykonawców). 4. Wyznaczenie Koordynatora, zobowiązanego do przeprowadzenia kontroli pracowników ochrony na terenie obiektu zarówno w dzień, jak i w nocy, co najmniej raz w tygodniu (fakt kontroli musi być poświadczony stosownym w swej treści wpisem w zeszycie służby prowadzonej przez pracowników ochrony) oraz potwierdzenia przepracowanej ilości godzin na koniec miesiąca..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencję Ochrony Mienia TARCZA Sp. z o.o., ul. Farna 6, 07-410 Ostrołęka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 62500,24

  • Oferta z najniższą ceną: 62500,24 / Oferta z najwyższą ceną: 74228,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.