Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-28
Ząbkowice Śląskie: DOSTAWA DWÓCH SZTUK FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO SKRZYNIOWEGO, SZEŚCIOMIEJSCOWEGO (BRYGADOWEGO), Z NAPĘDEM 4X4, O MASIE CAŁKOWITEJ NIE PRZEKRACZAJĄCEJ 3500 KG,
NA POTRZEBY GRUPY INTERWENCYJNEJ POGOTOWIA WOD-KAN
Numer ogłoszenia: 349204 - 2010; data zamieszczenia: 28.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji DELFIN Sp. z o.o. , ul. Rzeczna 2, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 74 8151608, faks 74 8154449.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pwikdelfin-zabkowiceslaskie.pl/
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.pwikdelfin-zabkowiceslaskie.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA DWÓCH SZTUK FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO SKRZYNIOWEGO, SZEŚCIOMIEJSCOWEGO (BRYGADOWEGO), Z NAPĘDEM 4X4, O MASIE CAŁKOWITEJ NIE PRZEKRACZAJĄCEJ 3500 KG, NA POTRZEBY GRUPY INTERWENCYJNEJ POGOTOWIA WOD-KAN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch sztuk fabrycznie nowego samochodu ciężarowego skrzyniowego, sześciomiejscowego (brygadowego), z napędem 4x4, o masie całkowitej nie przekraczającej 3500 kg, kołowego z silnikiem spalinowym spełniającym europejskie normy spalania, mogącego poruszać się po drogach publicznych, na potrzeby grupy interwencyjnej pogotowia wod-kan, PARAMETRY TECHNICZNE WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO 1 Rok produkcji 2010 - samochód fabrycznie nowy 2 Maksymalna masa całkowita: 3499 kg 3 Koło kierownicy lewa strona 4 Koło kierownicy z regulacją w dwóch płaszczyznach 5 Kabina długa - sześciomiejscowa 6 Miejsca siedzące w kabinie: - 6 sztuk 7 Okno w tylnej ścianie kabiny 8 Wejście do kabiny: niedopuszczalne drzwi z lewej strony, dla pasażerów w drugim rzędzie. 9 Gniazdo elektryczne 12 V w kabinie kierowcy 10 Dywaniki gumowe 11 Ogrzewanie niezależne powietrzne 2 kW 12 Silnik o mocy min kW KM 85 15 typ Euro-4 13 Rodzaj paliwa: olej napędowy 14 Wspomaganie układu kierowniczego : hydrauliczne 15 Skrzynia biegów manualna 5 biegowa lub 6 biegowa 16 Tylny i przedni most z blokadą mech. różnicowego 17 Konfiguracja osi 4 x 4 z możliwością rozłączenia napędu do 4 x 2 18 Bliźniacze koła tylnej osi 19 Opony szosowo - terenowe 20 Przystosowanie do ciągnięcia przyczepy lekkiej 21 Fartuchy błotne tylnie i przednie 22 Osłona tylnych świateł (dopuszczalna siatka osłonowa metalowa lub z tworzywa) 23 Menu wyświetlacza w języku Polskim 24 Oświetlenie na dachu kabiny - listwa sygnalizacyjna z napisem PWIK DELFIN 25 Zamykany korek wlewu paliwa 26 Kołpaki na koła 27 Pełna gama lusterek 28 Automatyczne włączanie świateł mijania 29 Światła obrysowe 30 Regulacja wysokości świecenia reflektorów 31 Podgrzewacz filtra paliwa 32 Centralny zamek 33 Podnośnik 34 Zbiornik paliwa min. 60 l 35 Konstrukcja wysoka min. prześwit pod osią tylnią 190 mm ZABUDOWA 36 3 - stronny wywrot 37 Wymiary wewnętrzne skrzyni ładunkowej: min. 3000x2000x400 mm 38 Podłoga grubości min. 3 mm wykonana z blachy stalowej gat. S355JR 39 Burty aluminiowe o wysokości 400 mm 40 Burty boczne 1 szt. stronę : otwierane w osi dolnej 41 Plandeka okrywająca przestrzeń ładunkową - zwijana 42 Burta tylna zamykana ręcznie jedną dźwignią 43 Tylna burta otwierana góra dół 44 Siłownik podskrzyniowy, pompa i oprzyrządowanie hydrauliczne 45 Sterowanie wywrotem z lewej strony fotela kierowcy 46 Ściana przednia podwyższona do wysokości dachu kabiny wraz z daszkiem ochronnym 47 Drabinka lub stopień ułatwiający wejście na zabudowę 48 Tylnia belka przeciw wjazdowa 49 Podnośnik DODATKOWE WYMAGANIA : 1. Termin dostawy - 4 tygodnie od podpisania umowy. 2. Cena ofertowa podana w PLN . 3. Zamawiający wymaga aby wykonawca-sprzedający zapewnił możliwość wykonania jazdy próbnej pojazdu w trakcie rozpatrywania ofert. 4. Zamawiający wymaga aby Sprzedający wraz z pojazdem przekazał Zamawiającemu wszystkie związane z przedmiotem zamówienia dokumenty - pełną dokumentację pojazdu , a w szczególności: wyciąg świadectwa homologacji pojazdu , książkę serwisową, książkę gwarancyjne, instrukcje obsługi w języku polskim. 5. Zamawiający wymaga aby Sprzedający zapewnił szkolnie teoretyczne i praktyczne w zakresie obsługi pojazdu dla pracowników obsługujących w/w pojazd w siedzibie właściwej dla Zamawiającego i w uzgodnionym terminie, jednak nie później niż 5 dni od dostarczenia przedmiotu zamówienia. 6. Sprzedający zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w odległości max do 65 km od siedziby Zamawiającego. 7. Warunki gwarancji i serwisu : 7.1. Serwis w okresie obowiązywania gwarancji, zgodnie z warunkami zawartymi w książce gwarancyjnej , a także w odpowiednich zapisach umowy. 7.2. Czas reakcji w dni robocze maksymalnie do 48 godzin od pisemnego- faksem zgłoszenia usterki . 7.3. Usunięcie zgłoszonej usterki w okresie nie dłuższym niż 5 dni od pisemnego - faksem zgłoszenia . 8. Sprzedający zapewni części do zaoferowanego sprzętu przez okres co najmniej 10 lat. 9. Wymagany minimalny okres Gwarancji jakości udzielonej na dostarczony towar, liczony od daty podpisania protokołu odbioru i bez limitu przebiegu kilometrów: 9.1. Gwarancja na cały pojazd: 24 miesiące. 9.2. Gwarancja na elementy układu napędowego: 36 miesięcy. 10. Wykonawca-sprzedający dostarczy ZAMAWIAJĄCEMU towar na własny koszt i ryzyko..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.23.00 - Pojazdy samowyładowcze .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie Art.24 ust 1 ustawy z dn.29-01-2004r Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 223 poz.1655 z 2007r z póź. zm.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie odpowiednią wiedzą i doświadczeniem zapewniającym wykonanie zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym zapewniającym wykonanie zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sytuacja ekonomiczna i finansowa, zapewniająca wykonanie niniejszego zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pwikdelfin-zabkowiceslaskie.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. Rzeczna 2 w dni robocze w godzinach od 8.00 - 14.00, po uprzednim uzgodnieniu..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2010 godzina 09:45, miejsce: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. Rzeczna 2 sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH
- Dostawa agregatów prądotwórczych mobilnych na potrzeby Powiatu Ząbkowickiego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
- " Przebudowa drogi nr 3143D od km 0 +014,67 do km 3+349,21 "
- Odbudowa basenu zewnętrznego przy ul. Stefana Żeromskiego w Ząbkowicach Śląskich
- "Budowa farmy fotowoltaicznej 3MW dla Gminy Ząbkowice Śląskie"
- Dostawa koparko-ładowarki kołowej wraz z osprzętem na potrzeby Powiatu Ząbkowickiego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





