Ogłoszenie z dnia 2015-12-21
Stary Sącz: SA.2710.8.2015.TBPrzebudowa dróg leśnych Nadleśnictwie Stary Sącz, w zakresie dotyczącym przebudowy drogi leśnej nr 01 Chełmiec - nr inw. 220/281/roboty dodatkowe/
Numer ogłoszenia: 349176 - 2015; data zamieszczenia: 21.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stary Sącz, ul. Magazynowa 5, 33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 446 09 91, faks 18 446 09 83.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SA.2710.8.2015.TBPrzebudowa dróg leśnych Nadleśnictwie Stary Sącz, w zakresie dotyczącym przebudowy drogi leśnej nr 01 Chełmiec - nr inw. 220/281/roboty dodatkowe/.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) W oparciu o artykuł 67 ust 1. pkt. 5) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (zwanej dalej ustawą pzp), zgodnie z protokołem negocjacji zawartym w druku ZP-WZ z dnia 17.07.2015 r. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji zadanie pn: Roboty dodatkowe w ramach realizacji zadania Przebudowa dróg leśnych Nadleśnictwie Stary Sącz, w zakresie dotyczącym przebudowy drogi leśnej nr 01 Chełmiec - nr inw. 220/281, w zakresie zgodnym z przedmiarem robót uzupełniających stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej umowy. 2) W przypadku wykonania przez Wykonawcę robót innych niż wykazane w kosztorysie ofertowym Wykonawcy robót nie przysługują roszczenia o wynagrodzenie dodatkowe tj. przekraczające kwotę umownego wynagrodzenia. Tym samym przekroczenia zakresu robót wykraczające ponad kwotę umownego wynagrodzenia stanowią ryzyko Wykonawcy związane z przygotowaniem oferty i realizacją robót. 3) W przypadku niewykonania rzeczowego zakresu robót uzgodnione wynagrodzenie zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. Równocześnie ustala się że pomniejszenie wynagrodzenia nie przekroczy 20 % wartości wynagrodzenia przedmiotu zamówienia. Podstawą do wyliczenia kwoty obniżenia wynagrodzenia ryczałtowego będą: a) faktycznie nie wykonany i obustronnie uzgodniony zakres robót, b) ceny przyjęte w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik do oferty. 4) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a) organizacja placu budowy, b) zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, c) prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, d) pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody, e) pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych robót budowlanych, f) pokrycie kosztów obsługi geodezyjnej przez uprawnionego geodetę, g) przedłożenie budowlanej dokumentacji powykonawczej, w tym m.in. dziennika budowy, h) przedłożenie pozostałej dokumentacji związanej z wykonaną robotą budowlaną, w tym dokumentacji dotyczącej wbudowanych materiałów - tj. min.: a) certyfikatów zgodności z Polską Normą (lub europejskich certyfikatów jakości) lub aprobat technicznych, atestów i (lub) raportów z badań - potwierdzających spełnienie wymogów określonych w SIWZ, b) deklaracji ilości i jakości dostarczonych kruszyw (materiałów) wraz z załączonymi do nich dokumentami obrotu magazynowego WZ (wydanie na zewnątrz) wystawionymi przez producenta kruszyw lub dowody własne wykonawcy w przypadku dostawy materiałów zakupionych wcześniej i zmagazynowanych przez wykonawcę. i) pokrycie kosztów związanych z opracowaniem projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, j) przywrócenie dróg dojazdowych do stanu wyjściowego, tj. stanu z dnia przekazania placu budowy, uszkodzonych w wyniku transportu materiałów podczas realizacji przedmiotu zamówienia, k) pokrycie kosztów prób oraz wydatków związanych z organizacją końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. 5) Wykonanie przedmiotu zamówieniami ma spełniać wymogi określone w wyżej wymienionej dokumentacji projektowej oraz w przepisach prawnych aktualnie obowiązujących w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności: a) Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U. 2013 poz. 1409 z późniejszymi zmianami). b) Ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz.U. 2015 poz. 469). c) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2013 poz. 907 z późniejszymi zmianami )..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TRANS-SPRZĘT Andrzej Krężołek, ul. Limanowska 31, 33-395 Chełmiec, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54178,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 63308,05
Oferta z najniższą ceną: 63308,05 / Oferta z najwyższą ceną: 63308,05
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 udzielono zamówienia dodatkowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, stanowiącego mniej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego w dniu 22.06.2015r., a zamówienie dodatkowe jest niezbędne do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia a wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego,
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 4536E gr. pow. Wieluń. Pajęcz. - Radoszewice - Siemkowice - Pajęczno w M. Siemkowice (ul. Dziegieciów) na odc. ok. 780 mb".
- "Przebudowa trudno przejezdnych odcinków dróg na terenie powiatu sokołowskiego"
- Modernizacja i przebudowa dróg pow. na terenie g. m. Jarosław - odnowa naw. drogi pow. Nr 1740R ul. Konfederacka w Jarosławiu od skrzyżowania z ul. Kościuszki do skrzyżowania z ul. Raszyńskiego
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.