eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa serwerów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-07

Warszawa: Dostawa serwerów
Numer ogłoszenia: 349132 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie , al. Jana Pawła II 13, 00-828 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5055494, faks 022 5055275.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pfron.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundusz celowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa serwerów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja serwerów wraz z akcesoriami oraz oprogramowaniem do posiadanego przez Zamawiającego, systemu HP BL c7000 oraz HP BL c3000. Szczegółowy opis zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Zamawiający wymaga, aby zaproponowany w ofercie sprzęt posiadał co najmniej 36-miesięczny okres gwarancji producenta. Okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru sprzętu (Załącznik Nr 1 do projektu Umowy). 3.Sprzęt dostarczony w ramach realizacji przedmiotu zamówienia musi być sprzętem fabrycznie nowym. 4.Wszelkie koszty dostawy przedmiotu zamówienia pokryje Wykonawca (wyładunek i transport do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego w jego siedzibie)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: VIII.Opis warunków udziału Wykonawców w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają wymagania określone w art. 22 ust 1 ustawy, 2.są autoryzowanym partnerem handlowym HP Polska Sp. z o.o. w zakresie sprzedaży i usług objętych przedmiotem zamówienia lub równoważny stopień autoryzacji producenta sprzętu, którego sprzęt Wykonawca zamierza zaoferować w niniejszym przetargu. Zamawiający dokona kwalifikowania Wykonawców na podstawie art. 24 ustawy w oparciu o wymagane dokumenty rozdziału IX SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia, a następnie badania ofert w oparciu o art. 89 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: IX. Informacja o dokumentach i oświadczeniach, wymaganych od Wykonawców, które należy dostarczyć Zamawiającemu w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ część A), 3.Dokument potwierdzający spełnianie warunku określonego w rozdziale VIII pkt 2 SIWZ. UWAGA: Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wskazanego wyżej dokumentu, zastępuje się go dokumentem, wystawionym w terminie odpowiednio do terminów określonych powyżej, zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. X.Informacja dla Wykonawców, którzy wspólnie składają ofertę (spółki cywilne/konsorcja) 1.W przypadku tych Wykonawców każdy z nich winien złożyć dokument wymieniony w rozdziale IX pkt 1 SIWZ. Oświadczenie wymienione w rozdziale IX pkt 2 SIWZ (załącznik nr 3 do SIWZ część B) może być złożone przez każdego z tych Wykonawców (na jednym dokumencie pieczęcie i podpisy wszystkich Wykonawców) lub przez pełnomocnika, o którym mowa w pkt 2. Dokument wymieniony w rozdziale IX pkt 3 SIWZ winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten Wykonawca, który spełnia wymagany warunek. 2.Wykonawcy ci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. 3.W związku z faktem, iż wszelka korespondencja związana z postępowaniem będzie kierowana do ustanowionego przez Wykonawców pełnomocnika należy podać adres pełnomocnika na jaki ma być wysyłana korespondencja. 4.Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi, precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi też wyliczać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich. 5.Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) i będzie tożsame z pełnomocnictwem do podpisywania oferty, o którym mowa w rozdziale XV pkt. 5 SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pfron.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych 00-828 Warszawa, al. Jana Pawła II nr 13 p. VIII, p.802.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych 00-828 Warszawa, al. Jana Pawła II nr 13 Kancelaria - parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W postępowaniu obowiązuje forma porozumiewania się pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami za pomocą faksu: (0 22) 50 55 275..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.