Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-03
Bochnia: Przeprowadzenie kursu komputerowego ECDL zawodowego w związku z realizacją projektu Gastronomia i Hotelarstwo - Twoja szansą na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 34912 - 2011; data zamieszczenia: 03.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Bochni , ul. Kazimierza Wielkiego 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 014 6153700, faks 014 6153708.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursu komputerowego ECDL zawodowego w związku z realizacją projektu Gastronomia i Hotelarstwo - Twoja szansą na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu komputerowego ECDL zawodowego w związku z realizacją projektu Gastronomia i Hotelarstwo - Twoja szansą na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Czas trwania szkolenia (termin rozpoczęcia i zakończenia): Od daty podpisania umowy do maksymalnie do 15 lipca 2011- terminy ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych dat odbywania zajęć. Miejsce przeprowadzenia szkolenia: Bochnia - Wykonawca przedstawi wstępną umowę najmu sali (jeśli nie jest to lokal własny) oraz informacje na temat wersji systemu operacyjnego, pakietu biurowego, powierzchni sali (oprogramowanie musi być zgodne z oprogramowaniem laboratorium egzaminacyjnego). Miejsce egzaminowania: Bochnia - Wykonawca przedstawi umowę wstępną z laboratorium egzaminacyjnym (jeśli jednostka nie posiada statusu laboratorium) oraz informacje na temat wersji systemu operacyjnego, pakietu biurowego. Wymogi dotyczące pomieszczeń: Pracownia spełniająca standardy laboratorium egzaminacyjnego ECDL. Sala komputerowa o powierzchni minimum 25 m2 Pomieszczenia mają mieć dostęp do wody pitnej oraz zaplecze sanitarne. Godziny szkolenia: 100 godzin lekcyjnych na każdego uczestnika (45 minut) 21 godzin teoretycznych i 79 godzin praktycznych Zajęcia odbywać się będą w przedziale czasowym od 8:00 do 20:00 do poniedziałku do soboty (sobota maksymalnie do godziny 14:00) z wyłączeniem niedziel i świąt (maksymalnie 8 godzin dziennie). Godziny zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych przedziałów czasowych odbywania zajęć. Wykładowcy: Osoby z wyższym wykształceniem magisterskim pedagogicznym oraz ukończone studia informatyczne (mogą być podyplomowe). Preferowane osoby posiadające uprawnienia egzaminatora ECDL. Materiały szkoleniowe: Materiały dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia szkolenia Ilość uczestników szkolenia: 10 Ilość grup: 1 Ilość stanowisk pracy: 10 (1 stanowisko komputerowe na 1 uczestnika) Egzaminy: Koszty opłat egzaminacyjnych ECDL Podstawowego oraz wydania zaświadczeń pokrywa Wykonawca. Zaświadczenia: 1)Zaświadczenie o ukończeniu kursu wydane na podstawie § 6 rozporządzenia ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i spełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. Nr 31, poz. 216). 2)Dodatkowy dokument, który informuje o uczestnictwie w szkoleniu z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, opatrzonego logiem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Unii Europejskiej zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 3)Jeśli uczestnik zda wszystkie egzaminy z 7 modułów ECDL otrzyma dodatkowo Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych, natomiast jeśli zda co najmniej 4 moduły, to zostanie mu wydany Certyfikat ECDL START..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złozone oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złozone oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złozone oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złozone oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złozone oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz oferta, aktualny odpis z właściwego rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców powinna spełniać następujące wymagania: a) dokumenty wspólne, takie jak: 1.oferta, 2.oświadczenie o spełnianiu warunków podanych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3) ustawy, podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum. b) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa każdy z partnerów konsorcjum w imieniu swojej firmy. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego w pkt. VI. 1 składa dokumenty wymienione § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). 5. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia orazw przypadku podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/bochenski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bochni ul. Kazimierza Wielkiego 31 32-700 Bochnia..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bochni ul. Kazimierza Wielkiego 31 32-700 Bochnia..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Zakup koparki kołowej oraz dwóch agregatów prądotwórczych mobilnych na przyczepie
- Dostawa wyposażenia dla Sekcji Pralni i Sekcji Higieny Szpitalnej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
- Dostawa ambulansu wraz z wyposażeniem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- "Zaprojektowanie, wykonanie i zabudowa przenośnika taśmowego"
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania oświatą i jednostkami nieoświatowymi w Gminie Miejskiej Mielec - II postępowanie
- Cyberbezpieczny Samorząd w Mieście i Gminie Jabłonowo Pomorskie - Etap II.
- Zestaw do fotogrametrii niskiego pułapu- dostawa bezzałogowego statku powietrznego o konstrukcji wielowirnikowca wraz z akcesoriami, oprogramowaniem oraz wdrożeniem
- Podniesienie jakości edukacji ogólnej i przedszkolnej oraz rozszerzenie oferty edukacyjnej poprzez wprowadzenie nowych metod kształcenia dzieci i młodzieży.
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Kamienica
- Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Radziejowice - Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa. Dostawa sprzętu i oprogramowania
więcej: Usługi szkolenia komputerowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





