eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głowno › przebudowa dróg gminnych i dojazdowych do pól

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-03

POZYCJA 34906

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Głowno: przebudowa dróg gminnych i dojazdowych do pól Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy w Głownie, do kontaktów: Kazimierz Piestrzeniewicz, ul. Jana Kilińskiego 2 lok. 4, 95-015 Głowno, woj. łódzkie, tel. 042 7191291, fax 042 7192008, e-mail: ugmglowno@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.glowno.bipst.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:Drogi gminne i dojazdowe do pól. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa dróg gminnych i dojazdowych do pól. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Przebudowa dróg we wsi Piaski Rudnickie,Lubianków,Ostrołęka i Kadzielin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Roboty pomiarowe - 3,50 km 2. Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni tłuczniowej - 6400 m2 3. Profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża - 9050 m2 4. Wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego o średnicy 0 - 31,5 mm, grubości 10 cm po uwałowaniu - 9050 m2 5. Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej standard III o grubości 4 cm po uwałowniu - 13.550 m2 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Po wykonaniu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, wykonawca dostarczy, świadectwa jakości, certyfikaty, atesty oraz oświadczenie wykonawcy, że wbudowane materiały spełniają wymagania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawa udzieli trzyletniej gwarancji na wykonane roboty. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres robót obejmuje: Przebudowę drogi gminnej i dróg dojazdowych do pól o łącznej długości 3,5 km, szer jezdni 4,0 km. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 07.08.2006; lub data zakończenia: 30.09.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł słownie złotych: pięć tysięcy. Wniesienia wadium należy dokonać przed upływem terminu składania ofert. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania robót związanych z przebudową dróg. - posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - nie podlegają wykluczeniu z postepowanie o zamówienie publiczne. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców analizujac treść złożonej oferty, uwzgledniając zgodność załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń z wymogami przedstawionymi w SIWZ oraz z ustawą Prawo zamówień publicznych. Ocena dokonana zostanie metodą: spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Akt rejestracji firmy. 2. Aktualne zaswiadczenie z Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS. 3. Oświadczenie o wykonaniu co najmniej 4 robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z potwierdzeniem, że roboty zostały wykonane należycie. 4. Oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy zamówień publicnych. 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi jakimi dysponuje wykonawca 6. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie oraz uprawnienia. 7. Informacja banku o wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową do wykonania zamówienia. (wyst.nie wcześniej niz 3 m-ce przed upływem terminu do skladania ofert). 8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonejdziałalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glowno.bipst.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Płatność po wykonaniu całości zamówienia w terminie 14 dni od otrzymania faktury. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 25.08.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.07.2006, godzina 11:30, Urząd Gminy w Głownie, 95-015 Głowno, ul. Kilinskiego 2, pok.2.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.