eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont Auli w budynku VI Liceum Ogólnokształcącego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-07

Kraków: Remont Auli w budynku VI Liceum Ogólnokształcącego
Numer ogłoszenia: 349034 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: VI Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza , ul. Wąska 7, 31-057 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4306908, faks 012 4306768.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.vilo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła średnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Auli w budynku VI Liceum Ogólnokształcącego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres całości zamówienia określa przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy: a/ złożą ofertę, b/ spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy, c/ nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy, d/ wniosą wadium. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: a/ nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy , b/ podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, c/ złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, d/ nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów, zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami) i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zmianami) . 1. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dla osób fizycznych) i umowa spółki cywilnej (dla spółek cywilnych) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawcy (stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ), c) aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnych zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykaz prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonanych w tym okresie), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, b) wykaz osób, które będą odpowiedzialne za wykonanie zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności, c) w odniesieniu do osób wyszczególnionych w pkt.2b - udokumentowane uprawnienia niezbędne do wykonywania poszczególnych prac lub czynności w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia ( odpis decyzji - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego). d) dokument potwierdzający odbycie co najmniej 2- letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych osoby nadzorującej roboty z ramienia wykonawcy. 3. Pozostałe dokumenty: a) ważne pełnomocnictwo lub upoważnienie do działania w imieniu wykonawcy (w przypadku gdy osoby występujące w imieniu wykonawcy nie są wyszczególnione w rejestrze sadowym lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), b) wypełniony formularz ofertowy (stanowiący Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ), c) uzupełniony i podpisany wzór umowy wyrażający zgodę na warunki w niej zawarte (stanowiący Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ),.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.vilo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: VI LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE W KRAKOWIE 31-057 Kraków, ul. Wąska 7 tel./fax (012) 430-67-68.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2009 godzina 14:30, miejsce: VI LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE W KRAKOWIE 31-057 Kraków, ul. Wąska 7 tel./fax (012) 430-67-68.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.