eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleKonserwacja i naprawa sygnalizacji świetlnej w ciągu drogi krajowej nr 39 m. Brzeg (skrzyżowanie ul. Chrobrego- 3-go Maja - Armii Krajowej)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-04

Opole: Konserwacja i naprawa sygnalizacji świetlnej w ciągu drogi krajowej nr 39 m. Brzeg (skrzyżowanie ul. Chrobrego- 3-go Maja - Armii Krajowej)
Numer ogłoszenia: 349013 - 2008; data zamieszczenia: 04.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i naprawa sygnalizacji świetlnej w ciągu drogi krajowej nr 39 m. Brzeg (skrzyżowanie ul. Chrobrego- 3-go Maja - Armii Krajowej).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z konserwacją i wraz z drobnymi naprawami sygnalizacji świetlnej zlokalizowanej w ciągu drogi krajowej nr 39 m. Brzeg (skrzyżowanie ul. Chrobrego- 3-go Maja - Armii Krajowej) na terenie GDDKiA O/Op. Rejon w Brzegu. Do wykonawcy należy konserwacja i utrzymanie należytego stanu technicznego urządzeń sygnalizacji, usuwanie awarii sygnalizacji. Wykonawca odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie sygnalizacji oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za skutki nieprawidłowego działania sygnalizacji wynikające z niewłaściwej konserwacji sygnalizacji. Szczegółowy opis w Specyfikacji Technicznej - Warunkach Wykonania Usług zamieszczone na stronie Zamawiającego. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220, poz. 2181) który winien być zatwierdzony Zespół Oceny Projektów Organizacji Ruchu w GDDKiA Oddział w Opolu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp 2.1.: Doświadczenie Wykonawca musi wykazać że posiada niezbędną wiedze i doświadczenie w realizacji zamówień o podobnym charakterze - polegających na konserwacji lub naprawach sygnalizacji świetlnych. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): co najmniej 1 zadanie dot. konserwacji, naprawy, remontu lub budowy sygnalizacji świetlnej minimum dwufazowej, o łącznej wartości 10 000,00 zł, wraz z potwierdzeniem, że usługi te zostały wykonane należycie Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek każdy w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą. Potencjał Kadrowy Wykonawca musi wykazać, że będzie miał do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowanych i doświadczonych pracowników z co najmniej średnim wykształceniem technicznym, posiadające aktualne uprawnienia elektryczne w zakresie kierowania nad tego typu robotami, należącego do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, mająca dostęp do samochodu oraz tel. kom. niezbędnego do zachowania całodobowej dyspozycyjności. Potencjał Kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek każdy w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): -Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 1.2. -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych zawartych Instrukcji dla Wykonawców dot. niniejszego zadania Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): - Informację o osobach (Potencjał Kadrowy), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Formularza zamieszczonego w SIWZ dot. przedmiotowego zamówienia mającą dostęp do urządzeń technicznych zgodnie z postanowieniami SIWZ Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień elektrycznych oraz dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa na 2009 r. Informacje o uiszczeniu opłaty na lata kolejne należy przedłożyć zamawiającemu w terminie do 31.12 każdego roku trwania umowy - Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 2 zamieszczonym w SIWZ . Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w SIWZ niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl - oddział Opole - zamówienia publiczne..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu Rejon w Brzegu ul.Oławska 25 , 49-300 Brzeg telefon: (+48) 077 42-40-500 , faks (+48) 077 42-40-501...

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2008 godzina 09:50, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu Rejon w Brzegu ul.Oławska 25 , 49-300 Brzeg ( I piętro sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.