Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-14
Bytom: Dostawa różnych produktów spożywczych
Numer ogłoszenia: 348836 - 2012; data zamieszczenia: 14.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Bytomiu , ul. Wrocławska 4, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3886210, faks 032 3886230.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Areszt Śledczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa różnych produktów spożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiana ilość: Cukier biały - 3000 kg; Twaróg chudy-krajanka - 1000 kg; Serek waniliowy do 150g - 800 kg; Serek naturalny do 150g - 80kg; Jogurt owocowy do 150g - 800 kg; Jogurt naturalny do 150g - 80 kg; Śmietana 12% (maks. do 5 l) - 200 l; Serek topiony 100g - 400 kg; Ser twardy - 300 kg; Kefir do 200g - 400 kg; Serek ziarnisty (wiejski) do 200g - 450 kg; Serek kanapkowy czysty do 150g - 100 kg; Mleko w proszku-granulowane odtłuszczone - 500 kg; Tłuszcz roslinny do smarowania pieczywa o zawartości tłuszczu do 30% (margaryna kanapkowa) - 4000 kg; Tłuszcz roslinny do smarowania pieczywa o zawartości tłuszczu do 50% (masło roslinne) - 800 kg; Olej roslinny - 500 l; Smalec wieprzowy - 400 kg; Granulat sojowy - 100 kg; Kotlety sojowe (schabowe) - 100 kg; Krajanka sojowa - 100 kg; Kostka sojowa - 100 kg.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.12.00-4, 15.50.00.00-3, 15.40.00.00-2, 15.33.10.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Metoda spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Metoda spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Metoda spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Metoda spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Metoda spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony ustalają, że ceny jednostkowe zawarte w umowie nie ulegną zmianie przez okres trwania umowy z zastrzeżeniem, że dopuszczalne są zmiany cen w przypadku, gdy w trakcie obowiązywania umowy ustawodawca dokona zmiany stawki podatku VAT - w zakresie uwzględniającym zmianę tej stawki. Zmiana ta nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniajacego stawkę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Bytomiu
ul. Wrocławska 4
41-902 Bytom.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Areszt Śledczy w Bytomiu ul. Wrocławska 4 41-902 Bytom Budynek Administracji, pok. nr 102.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa różnych produktów spożywczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiana ilość: Cukier biały - 3000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.12.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa różnych produktów spożywczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiana ilość: Twaróg chudy-krajanka - 1000 kg; Serek waniliowy do 150g - 800 kg; Serek naturalny do 150g - 80kg; Jogurt owocowy do 150g - 800 kg; Jogurt naturalny do 150g - 80 kg; Śmietana 12% (maks. do 5 l) - 200 l; Serek topiony 100g - 400 kg; Ser twardy - 300 kg; Kefir do 200g - 400 kg; Serek ziarnisty (wiejski) do 200g - 450 kg; Serek kanapkowy czysty do 150g - 100 kg; Mleko w proszku-granulowane odtłuszczone - 500 kg;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa różnych produktów spożywczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiana ilość: Tłuszcz roslinny do smarowania pieczywa o zawartości tłuszczu do 30% (margaryna kanapkowa) - 4000 kg; Tłuszcz roslinny do smarowania pieczywa o zawartości tłuszczu do 50% (masło roslinne) - 800 kg; Olej roslinny - 500 l; Smalec wieprzowy - 400 kg;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa różnych produktów spożywczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiana ilość: Granulat sojowy - 100 kg; Kotlety sojowe (schabowe) - 100 kg; Krajanka sojowa - 100 kg; Kostka sojowa - 100 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.10.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Wymiana stolarki otworowej w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania - Pakiet 5
- Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru w budynku przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu w trybie Zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa zestawów komputerowych, komputerów przenośnych wraz z pakietem MS Office i monitorami dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.
- "Dostawa siatki zgrzewanej zaczepowej dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń"
- Ogród zmysłów, zabaw i pomysłów w Przedszkolu Miejskim nr 20 w Bytomiu
- "Wykonanie dok. projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: "Budowa rurociągu tłocznego w kierunku rzeki Wisły, modernizacja pompowni P4" wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień (...)"
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich oraz tłuszczy do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do III Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Batorego w Chorzowie, ul. Farna 5-7 - I/2025
- Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach od 01 lipca 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 39 im. Bajkolandii w Rudzie Śląskiej przy ulicy Sokolskiej 6.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- "Dostawa w roku szkolnym 2025/2026 artykułów żywnościowych do Szkół Gminy Masłów na okres 12 miesięcy"
więcej: Warzywa przetworzone »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.