eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostosowanie pomieszczeń Zespołu Ochrony do potrzeb monitoringu obiektowego oraz doprowadzenie niezbędnych instalacji w budynku Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Gdańsku przy ul. Okopowe 1

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-07

Gdańsk: Dostosowanie pomieszczeń Zespołu Ochrony do potrzeb monitoringu obiektowego oraz doprowadzenie niezbędnych instalacji w budynku Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Gdańsku przy ul. Okopowe 1
Numer ogłoszenia: 348816 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 295572 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Gdańsku, ul. Okopowa 1, 80-958 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3014831 do 33, faks 058 3002508.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie pomieszczeń Zespołu Ochrony do potrzeb monitoringu obiektowego oraz doprowadzenie niezbędnych instalacji w budynku Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Gdańsku przy ul. Okopowe 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: 1 - usługi polegającej na przeniesieniu elementów elektronicznych systemów zabezpieczeń do nowego pomieszczenia 2 - robót budowlanych towarzyszących przeniesieniu punktu monitoringu obiektowego do innych pomieszczeń. 1. Usługa: Zakres prac będzie polegał na: a) demontażu z istniejącego Punktu Monitoringu Obiektowego elementów Systemów: - CCTV (wraz z rozdzielniami elektrycznymi) - SWiN - SAP (wraz z centralą Systemu) - Kontroli Dostępu i Wizualizacji (wraz z serwerem i stacjami roboczymi Systemów) - Łączności radiowej, domofonowej i telefonicznej b) wykonaniu instalacji kablowych dla potrzeb w/w Systemów do nowo adaptowanych pomieszczeń Punktu Monitoringu Obiektowego zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. c) dostawie i montażu Szafy typu RACK na potrzeby urządzeń Systemu CCTV zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. d) dostawie i montażu szaf (przełącznic) dla potrzeb przedłużanych instalacji kablowych. e) wykonaniu połączeń przedłużanych instalacji kablowych. f) montażu i uruchomieniu zdemontowanych elementów w/w Systemów w nowo adaptowanych pomieszczeniach Punktu Monitoringu Obiektowego według wytycznych Zamawiającego. g) udzieleniu, co najmniej, 24-miesięcznej gwarancji na wykonane prace i dostarczone urządzenia. 2. Roboty budowlane : Zakres robót obejmuje głównie roboty montażowe oraz wykończeniowe. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w projekcie koncepcyjnym, który stanowi załącznik nr 9 do SIWZ z wyłączeniem zakresu robót oznaczonych na rzucie E2 (plan instalacji oświetleniowej) jako obwody a, b, c i d. Roboty te ujęte zostały w części dotyczącej systemów zabezpieczeń technicznych w dziale CCTV. Roboty budowlane będą prowadzone w pomieszczeniach znajdujących się na poziomie antresoli, czyli między poziomem parteru (sali operacyjnej) a I piętrem ( pom. biurowe) oraz w pomieszczeniu nr 7 znajdującym się na półpiętrze między parterem i antresolę. Komunikacja oraz transport materiałów odbywać się będzie klatką schodową K2 ( schody zabiegowe). Roboty budowlane są robotami towarzyszącymi pracom polegającym na przeniesieniu elementów elektronicznych systemów zabezpieczeń do innych pomieszczeń. Zakres robót budowlanych będzie obejmował również : -wykonanie zasilania awaryjnego urządzeń znajdujących się w pomieszczeniu monitoringu banku, w oparciu o dokumentację projektową, przedmiar robót, która jest załącznikiem nr 10 do specyfikacji oraz wizję lokalną. -przeniesienie klimatyzatora K1 z pomieszczenia nr 5 do pomieszczenia nr 8. Zamawiający ustanowi nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi. Wykonawca ustanowi kierownika budowy posiadającego przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie potwierdzone przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. Roboty w budynku będą prowadzone tylko w uzgodnionych godzinach i w dni wolne od pracy w taki sposób, aby bank mógł normalnie funkcjonować. Szczególną uwagę Wykonawca będzie musiał zwrócić na zabezpieczenie pomieszczeń gdzie będą prowadzone roboty jak i utrzymanie porządku na klatce schodowej. Wykonawca zobowiązany będzie do naprawy tynków oraz malowania ścian wewnętrznych i sufitów w miejscach przebić i przejść instalacji. Wszystkie materiały dostarczone w celu zrealizowania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania, a Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty to potwierdzające . Po zrealizowaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą: 1 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej. Wykonawca zabezpiecza własne służby sprzątające..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.30 - Roboty budowlane w zakresie banków 51.31.10.00 - Usługi instalowania urządzeń radiowych 51.31.40.00 - Usługi instalowania urządzeń wideo 51.34.00.00 - Usługi instalowania urządzeń telefonicznych 51.61.00.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji 51.70.00.00 - Usługi instalowania sprzętu przeciwpożarowego 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 51.54.00.00 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń specjalnego zastosowania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 92151.06 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AJM spólka z ograniczoną odpowiedzialnością, 80-821 Gdańsk ul. Pod Zrębem 7, 80-821 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 92151.06
  • Oferta z najniższą ceną: 92151.06 oferta z najwyższą ceną: nie dotyczy
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.