eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoddębiceZakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Pęczniewie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-03

Poddębice: Zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Pęczniewie.
Numer ogłoszenia: 348799 - 2008; data zamieszczenia: 03.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Poddębicach , ul. Łęczycka 16, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043 6782805, 6782806, faks 043 6782701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Pęczniewie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu osobowego 9-cio miejscowego przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych, fabrycznie nowego - rok produkcji 2008. 2. Samochód do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym: 1)przystosowany do adaptacji wnętrza pojazdu do przewozu osoby niepełnosprawnej na jednym wózku inwalidzkim ( w tym przypadku pojazd powinien przewieźć co najmniej 8 osób + kierowca w tym jedną osobę na wózku inwalidzkim), 2)samochód wyposażony w stanowisko do jednego wózka inwalidzkiego, 3)samochód wyposażony w najazd do wprowadzenia wózka inwalidzkiego 3. Minimalne wymagane parametry dla przedmiotu zamówienia. Lp. Parametry / wyposażenie techniczno - eksploatacyjne Minimalne wymagania Zamawiającego 1 I Silnik 1 Diesel 2 Czterocylindrowy 3 Turbodoładowanie 4 Pojemność skokowa do 2500 cm3 5 Moc min 115 KM 6 Spełniający normę emisji spalin Euro 4 II Nadwozie 1 Ilość miejsc: 8+1 (w tym 1 wózek inwalidzki) 2 Długość nie większa niż 5400 mm 3 Szerokość bez lusterek od 1900 mm 4 Wysokość do 1900 mm 5 Rozstaw osi minimum 3400 mm 6 Przesuwne, przeszklone drzwi boczne prawostronne WYPOSAŻENIE III Właściwości jezdne 1 ABS- układ przeciwdziałający blokowaniu kół podczas hamowania 2 ESP - elektroniczny system stabilizacji toru jazdy z systemem hamowania silnikiem 3 ASR - system antypoślizgowy przy ruszaniu IV Światła i oświetlenie 1 Światło przeciwmgielne z tyłu 2 Trzecie światło stop 3 Reflektory przednie halogenowe 4 Oświetlenie wewnętrzne przedziału pasażerskiego V Szyby 1 Całkowicie przeszklone boki nadwozia - szyby termoizolacyjne 2 Przeszklone drzwi boczne 3 Tylne drzwi dwuskrzydłowe przeszklone 4 Ogrzewana tylna szyba z wycieraczką i spryskiwaczem VI Dodatkowe wyposażenie 1 Wycieraczka tylnej szyby ze spryskiwaczem 2 Autoalarm, zamek centralny 3 Klimatyzacja 4 Regulacja kolumny kierowniczej 5 Wspomaganie układu kierowniczego 6 Napęd na oś tylną 7 Obrotomierz elektroniczny 8 Dodatkowy wymiennik ciepła w przestrzeni pasażerskiej VII Poduszki powietrzne i bezpieczeństwo 1 Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera ( przód samochodu) 2 Fotele w układzie: fotel kierowcy i podwójny fotel obok kierowcy; trzyosobowy fotel w I rzędzie ze składanym fotelem zewnętrznym ( z prawej strony); trzyosobowy fotel w II rzędzie. Oparcia trzyosobowych foteli z możliwością regulacji i przesuwu wzdłuż osi pojazdu. 3 Bezwładnościowe trójpunktowe pasy bezpieczeństwa 4 Czujnik kontroli zapięcia pasów bezpieczeństwa 5 Zagłówki z regulacja wysokości 6 Doposażenie stanowiska dla 1 wózka inwalidzkiego ( listwy cargo, pasy mocujące wózek, pas biodrowy bezpieczeństwa dla osoby na wózku inwalidzkim) VIII Zamki 1 Zamek centralny sterowany pilotem 2 Immobiliser IX Stylistyka wnętrza 1 Podłoga antypoślizgowa 2 Pełna tapicerka kabiny kierowcy i części pasażerskiej X Urządzenia audio 1 Instalacja radiowa z czterema głośnikami oraz z radioodtwarzaczem CD XI Kolory nadwozia akceptowane przez Zamawiającego 1 Kolory z gamy kolorów podstawowych XII Dodatkowe wyposażenie niewchodzące seryjnie w ofertę samochodu 1 Oznakowanie zgodne z przepisami o ruchu drogowym (oklejenie samochodu emblematami informującymi o przewozie osób niepełnosprawnych, ostrzegawcze kierunkowskazy dachowe) 2 Stanowisko wózka inwalidzkiego 3 Najazdy do wprowadzenia wózka inwalidzkiego 4 Homologacja Ministerstwa Infrastruktury jako samochód osobowy 9-cio miejscowy 5 Klimatyzacja z regulacją manualną 6 Komplet 4 sztuk opon zimowych + felgi XIII Ubezpieczenie 1 pakiet ubezpieczeń na okres 12 miesięcy składający się z: obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej OC, autocasco AC, ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów NNW 2 Assistance 24h - 24 miesięczne XIV Gwarancje 1 Gwarancja na cały przedmiot zamówienia, bez limitu kilometrów (na silnik i podzespoły)- na okres nie krótszy niż 24 miesiące, 2 min. 10 lat na perforację nadwozia 3 Możliwość serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego w odległości 50 km od Pęczniewa 4 Planowe przeglądy gwarancyjne - nie częściej niż co 20 000 km 4. Zamawiający osobiście odbierze przedmiot zamówienia. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o terminie odbioru pojazdu co najmniej na 3 dni przed planowanym dniem odbioru, jednocześnie przekazując fakturę VAT, świadectwo homologacji, kartę pojazdu i inne dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu. Odbierany pojazd musi zostać zaopatrzony w ilość paliwa niezbędną do przejazdu do siedziby Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z pojazdem przekazał książkę gwarancyjną pojazdu, książkę przeglądów serwisowych, wykaz wyposażenia dodatkowego, opłacony pakiet ubezpieczeń oraz inne dokumenty wymagane przepisami prawa obowiązującego w dniu dostawy, a w szczególności przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym, niezbędne do dopuszczenia pojazdu do ruchu. 6. Wykonawca udzieli gwarancji na cały przedmiot zamówienia, bez limitu kilometrów - na okres nie krótszy niż 24 miesięcy. 7. Wykonawca zobowiązany jest wydłużyć odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady na okres 24 miesięcy. 8. Wykonawca przed wydaniem Zamawiającemu pojazdu, wykona przeglądy przed sprzedażne, tzw. zerowe, a ich wykonanie odnotuje w książce przeglądów serwisowych. 9. Wykonawca musi posiadać na terenie kraju autoryzowaną stację obsługi pojazdów, które są przedmiotem jego oferty. 10. Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie podatki, opłaty, cła oraz koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia. 11. Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie koszty związane z ubezpieczeniem przedmiotu zamówienia. Wykonawca zapewni pakiet ubezpieczeń na okres 12 miesięcy, składający się z: obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej OC, autocasco AC, ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów NNW oraz Assistance 24h. - na okres 24 miesięcy. 12. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego, nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów, oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1) w zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.2. SIWZ ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1. SIWZ; 2) w zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.3. SIWZ ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.2. SIWZ; 3) w zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.1. i 4.1.4. SIWZ ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 5.3. SIWZ. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w punkcie 5 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 2. Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.1 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć: 1) oświadczenie, że posiada: uprawnienia do wykonywania działalności pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, oraz że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia - wg załącznika nr 2 do SIWZ; 2) wykaz posiadanych na terenie kraju autoryzowanych stacji obsługi pojazdu, który jest przedmiotem oferty Wykonawcy - wg załącznika nr 5 do SIWZ. 3. Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.2. SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć: 1) oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne i podatków z tytułu prowadzonej działalności lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wraz z kserokopią decyzji właściwego organu - wg załącznika nr 4 do SIWZ. 4. Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.3 SIWZ - dokumenty i oświadczenia, które każdy z Wykonawców powinien załączyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania wg załącznika nr 3 do SIWZ. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5.1.3.1. SIWZ, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. 6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.2. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poddebicki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Poddębicach, ul. Łęczycka 16, 99-200 Poddębice, Wydział Budownictwa, Inwestycji i Zamówień Publicznych, pok. 313,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2008 godzina 09:50, miejsce: Starostwo Powiatowe w Poddębicach, ul. Łęczycka 16, 99-200 Poddębice, kancelaria-parter..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.