Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-11-22
Ogłoszenie nr 348749 - 2016 z dnia 2016-11-22 r.
Opole: Opracowanie, druk i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu pn. Opolskie szkolnictwo zawodowe bliżej rynku pracy 2 realizowanego przez Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Opolskie szkolnictwo zawodowe bliżej rynku pracy 2 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa IX. Wysoka jakość edukacji, Poddziałanie 9.2.1 Wsparcie kształcenia zawodowego
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki, krajowy numer identyfikacyjny
16012870100000, ul.
ul. Krakowska
38,
45075
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 40 33 600, e-mail
, faks
77 40 33 609.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.ocrg.opolskie.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
http://bip.ocrg.opolskie.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://bip.ocrg.opolskie.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki , ul. Krakowska 38, 45-075 Opole
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie, druk i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu pn. Opolskie szkolnictwo zawodowe bliżej rynku pracy 2 realizowanego przez Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki
Numer referencyjny: DOA/323/28/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1 Nazwa zmówienia: Opracowanie, druk i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu pn. "Opolskie szkolnictwo zawodowe bliżej rynku pracy 2" realizowanego przez Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 zadania (części) tj.: Zadanie nr 1: Opracowanie (merytoryczne i graficzne) materiałów informacyjnych dotyczących możliwości kształtowania kariery zawodowej w oparciu o bieżącą ofertę przedsiębiorców z województwa opolskiego na potrzeby realizacji projektu pn. "Opolskie szkolnictwo zawodowe bliżej rynku pracy 2". Zadanie nr 2: Opracowanie materiałów szkoleniowych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w ramach multidyscyplinarnych zespołów kreatywnego myślenia "Design Thinking" na potrzeby realizacji projektu pn. "Opolskie szkolnictwo zawodowe bliżej rynku pracy 2". Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. "Opolskie szkolnictwo zawodowe bliżej rynku pracy 2" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa IX. Wysoka jakość edukacji, Poddziałanie 9.2.1 Wsparcie kształcenia zawodowego. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w zał. nr 1A i 1B do SIWZ. (numeracja zgodna z SIWZ)
II.5) Główny kod CPV: 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne
Dodatkowe kody CPV:79822500-7, 79823000-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w dniach: 30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru -zał. nr 1),2. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza następujące zmiany postanowień zawartej Umowy, gdy: 1)wystąpią okoliczności, które nie mogły być przewidziane przed podpisaniem Umowy (np. przyczyny techniczne leżące po stronie Zamawiającego), nie wynikające z zaniedbań którejś ze stron, a czas wydłużenia jest niezbędny do realizacji przedmiotu Umowy, możliwe jest wydłużenie czasu realizacji Umowy, 2)nastąpi zmiana w zakresie przepisów prawnych mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu Umowy, 3)wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30/11/2016, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Opracowanie (merytoryczne i graficzne) materiałów informacyjnych dotyczących możliwości kształtowania kariery zawodowej w oparciu o bieżącą ofertę przedsiębiorców z województwa opolskiego na potrzeby realizacji projektu pn. Opolskie szkolnictwo zawodowe bliżej rynku pracy 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Opracowanie (merytoryczne i graficzne) materiałów informacyjnych dotyczących możliwości kształtowania kariery zawodowej w oparciu o bieżącą ofertę przedsiębiorców z województwa opolskiego. Materiały informacyjne będą zawierać:
1. Informację o realizowanym projekcie "Opolskie szkolnictwo zawodowe bliżej rynku pracy 2".
2. Ogólną informację na temat gospodarki województwa z informacjami mogącymi mieć istotne znaczenie dla osób wchodzących na rynek pracy lub planujących swoją dalszą edukację (np. średnie płace w różnych branżach, zapotrzebowanie na pracowników, wymagania odnośnie nowych pracowników itd.) - 1-3 stron.
3. Infografiki z podstawowymi danymi gospodarczymi o znaczeniu analogicznym jak w punkcie 2 dotyczącymi poszczególnych powiatów - 1-2 stron.
4. Informacje o kluczowych branżach w województwie opolskim wraz z przykładami firm - 2-6 stron.
5. Informacje o przykładowych największych pracodawcach w województwie opolskim (2-5 z każdego powiatu) oraz dodatkowo informacje o zakładach pracy, które powstały w województwie w ciągu ostatnich 3 lat. Zakres informacji powinien zawierać: krótki opis firmy, opis produkcji lub świadczonych usług, liczbę zatrudnionych; poszukiwane kompetencje pracowników, kwalifikacje, certyfikaty, odbyte szkolenia; możliwości rozwoju kariery zawodowej; pozapłacowe elementy motywacyjne; bezpośredni kontakt (adres, telefon i e-mail) do osoby odpowiedzialnej za rekrutację i staże; atrakcyjne wizualnie zdjęcia zakładu, procesu produkcyjnego lub świadczonej usługi. Opis nie może mieć charakteru przekazu reklamowego - 10-30 stron.
6. Informację o Specjalnych Strefach Ekonomicznych działających w województwie opolskim - 1-2 stron.
7. Informacje o dobrych praktykach dotyczących współpracy firm ze szkołami kształcącymi zawodowo - 2 - 10 stron.
Materiały informacyjne powinny zawierać 20-50 stron.
Materiały informacyjne powinny być atrakcyjne wizualnie, nowoczesne, czytelne, napisane językiem zrozumiałym dla nastolatka (bez stosowania specjalistycznego lub młodzieżowego żargonu) z zastosowaniem infografik, map, czytelnych prostych symboli, zdjęć i/lub ilustracji. Wykonawca odpowiada za zawartość zarówno merytoryczną, jak i graficzną materiałów informacyjnych.
Po stronie Wykonawcy pozostaje pozyskanie oraz opracowanie merytoryczne i graficzne tekstu, zdjęć, map i wszelkich danych zamieszczonych w materiałach informacyjnych.
Poszczególne elementy muszą być konsultowane z Zamawiającym i uzyskać jego akceptację przed ostatecznym opracowaniem.
Okładka folderu (zewnętrzna strona) musi zawierać zdjęcie nawiązujące do tematyki folderu oraz regionu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo modyfikacji zawartości (treści) materiałów. Opis każdej firmy musi być skonsultowany z jej przedstawicielem - osobą z kadry zarządzającej lub osobą odpowiedzialną za rekrutację. Wykonawca odpowiada za ewentualne roszczenia opisywanych firm
w przypadku naruszenia ich praw, zamieszczenia błędnych informacji, itd.
Dobór opisywanych firm i treści podlega akceptacji Zamawiającego.
Materiały informacyjne muszą być przekazane w formie przygotowanej do druku - JPG, w skali 1:1 (format A4, kolor 4+4 (CMYK)), w wersji elektronicznej w formacie - PDF oraz w wersji edytowalnej. Materiały zostaną przekazane na nośnikach danych oraz na adres e-mail osoby upoważnionej do kontaktu ze strony Zamawiającego.
Wszystkie materiały będą oznaczone zgodnie z aktualnymi zasadami promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020 (EFS).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0, 79822500-7,
79823000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
4800
Waluta:
zł
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realicji | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: Opracowanie materiałów szkoleniowych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w ramach multidyscyplinarnych zespołów kreatywnego myślenia "Design Thinking" na potrzeby realizacji projektu pn. Opolskie szkolnictwo zawodowe bliżej rynku pracy 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opracowanie (merytoryczne i graficzne) materiałów szkoleniowych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w ramach multidyscyplinarnych zespołów kreatywnego myślenia "Design Thinking".
Materiały szkoleniowe muszą zawierać:
1. Skrypt przedstawiający informacje na temat metodologii pracy metodą "Design Thinking", ilustrujący podział na poszczególne etapy:
a) empatia,
b) diagnoza potrzeb,
c) generowanie pomysłów,
d) prototypowanie,
e) testowanie.
W opracowaniu powinna być zawarta gama narzędzi wspomagających pracę na poszczególnych etapach. Dodatkowo skrypt powinien zawierać opisane przykłady zrealizowanych projektów według metody "Design Thinking" oraz korzyści wypływające z ich wdrożenia
w przedsiębiorstwach (w tym w firmach z terenu województwa opolskiego).
Dokument powinien zawierać 30-50 stron, przy czym opis etapów metody "Design Thinking" powinien mieć zakres co najmniej 1-5 stron, a przykłady zrealizowanych projektów 5-25 stron.
Materiał powinien mieć charakter nowoczesny, przejrzysty, atrakcyjny wizualnie (z zastosowaniem ikonografik, map, zdjęć/ilustracji oraz symboli), czytelny, napisany językiem łatwo przyswajalnym przez nastolatka (bez stosowania specjalistycznego lub młodzieżowego żargonu).
2. Zaprojektowanie mapy projektu w oparciu o etapy metody "Design Thinking".
3. Skrypt na temat koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem z zastosowaniem Lean management wraz z opisem narzędzi wykorzystywanych w filozofii lean. Dodatkowo powinien zawierać przystępne dla młodych ludzi przykłady zastosowania koncepcji Lean management w konkretnych przedsiębiorstwach (w tym przedsiębiorstwach z województwa opolskiego), ukazujący wady
i zalety koncepcji.
Dokument powinien zawierać 20-50 stron, być nowoczesny, przejrzysty, atrakcyjny wizualnie
(z zastosowaniem ikonografik, map, zdjęć/ilustracji oraz symboli) czytelny, napisany językiem łatwo przyswajalnym przez nastolatka (bez stosowania specjalistycznego lub młodzieżowego żargonu).
4. Skrypt na temat istoty i etapów planowania, zgodnie z metodologią SMART, jak radzić sobie
z porażkami i przekuwać je na sukcesy, wskazówki jak radzić sobie ze stresem, rola samodyscypliny i samooceny w osiąganiu celów, motywacja - narzędzia i techniki, asertywność - techniki i trening zachowań asertywnych.
Dokument powinien zawierać 30-50 stron być nowoczesny, przejrzysty, atrakcyjny wizualnie
(z zastosowaniem ikonografik, map, zdjęć/ilustracji oraz symboli) czytelny, napisany językiem łatwo przyswajalnym przez nastolatka (bez stosowania specjalistycznego lub młodzieżowego żargonu).
Wykonawca odpowiada za zawartość zarówno merytoryczną, jak i graficzną materiałów szkoleniowych. Po stronie Wykonawcy pozostaje pozyskanie oraz opracowanie merytoryczne
i graficzne tekstu, zdjęć, map i wszelkich danych zamieszczonych w skrypcie. Okładki skryptów (zewnętrzna strona) winny zawierać zdjęcie nawiązujące do tematyki dokumentu. Poszczególne elementy muszą być konsultowane z Zamawiającym i uzyskać jego akceptację przed ostatecznym opracowaniem.
Zamawiający zastrzega sobie prawo modyfikacji zawartości (treści) dokumentu.
Wykonawca odpowiada za ewentualne roszczenia opisywanych firm, wskazanych jako przykłady zastosowania metody "Design Thinking" lub Lean managment w przypadku naruszenia ich praw, zamieszczenia błędnych informacji, itd.
Dokument powinien być przekazany w formie przygotowanej do druku - JPG, w skali 1:1 (format A4, kolor 4+4 (CMYK)), w wersji elektronicznej w formacie - PDF oraz w wersji edytowalnej. Materiały zostaną przekazane na nośnikach danych oraz na adres e-mail osoby upoważnionej do kontaktu ze strony Zamawiającego.
Wszystkie materiały będą oznaczone zgodnie z aktualnymi zasadami promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 (EFS).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0, 79822500-7,
79823000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
16700
Waluta:
zł
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji | 40 |
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Budowa zbiornika pożarowego w Muzeum Czynu Powstańczego w Górze Św. Anny
- "Remont toalet w budynku Radia Opole S.A. w likwidacji"
- Dostawa sprzętu sportowego w ramach projektu pn.: "Równi w edukacji - POczuj dostępność."
- Wartościowanie stanowisk pracy w Wodociągi i Kanalizacja w Opolu sp. z o.o., opracowanie projektu polityki płacowej oraz wsparcie procesu wdrożenia nowych zasad wynagradzania
- Realizacja usługi doradztwa specjalistycznego z zakresu księgowości dla pracodawców z województwa opolskiego w ramach projektu pn. "Opolskie pracuje elastycznie"
- TP.D.DI.33.25 Zakup wraz z dostawą dwóch serwerów dla potrzeb budowy środowiska bazodanowego systemów dziedzinowych wraz z instalacją, gwarancją i opieką serwisową
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku (II)
- Zakup materiałów promocyjnych w związku z realizacją projektu "Podkarpackie żyj i oddychaj"
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- Skład, korekta tekstu, projekt graficzny okładki, druk oraz dostawa broszury i e-broszury na potrzeby realizacji operacji: "Gospodarstwa edukacyjne województwa opolskiego" w ramach KSOW+
- "Dostawa artykułów promocyjnych ze znakowaniem z podziałem na części"
- Dostawa koszulek z nadrukiem do dalszej odsprzedaży
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.