eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałopoleDostawa kaset szkółkarskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-03

Białopole: Dostawa kaset szkółkarskich
Numer ogłoszenia: 348701 - 2008; data zamieszczenia: 03.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Strzelce , Maziarnia, 22-135 Białopole, woj. lubelskie, tel. 082 5683210 w. 18, 5683225, faks 082 5683210, 5683225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/strzelce

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kaset szkółkarskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych kaset szkółkarskich z polistyrenu spienionego (styropianu) do produkcji sadzonek z zakrytym systemem korzeniowym i podpór styropianowych pod kasety szkółkarskie. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) dostawę 1200 szt. (słownie: jeden tysiąc dwieście) kaset szkółkarskich typu V200 o pojemności jednego gniazda około 190 cm3 (+/- 10 cm3) b) dostawę 3500 szt. (słownie: trzy tysiące pięćset) kaset szkółkarskich typu V300 o pojemności jednego gniazda około 290 cm3 (+/- 10 cm3) c) dostawę 3000 szt. (słownie: trzy tysiące) podpór pod kasety szkółkarskie typu V200 i V300. 2. Szczegółowy opis przedmiotu dostawy określa załącznik nr 1 do SIWZ, który stanowi integralna część niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia minimum 36 miesięcznej gwarancji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.10.00 - Produkty z polistyrenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O wykonanie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 roku, a w szczególności: Minimalne warunki do spełnienia przez Wykonawców uczestniczących w przetargu 1.1 nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Prawa zamówień publicznych 1.2 występują w obrocie prawnym 1.3 Prowadzą działalność w zakresie dostaw będących przedmiotem zamówienia 1.4 Wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem (kasety szkółkarskie) i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia z potwierdzeniem, że dostawy te zostały wykonane należycie. Dokumenty i oświadczenia do dokonania oceny spełnienia warunków Ad.1.1 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Oświadczenie Ad. 1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Ad. 1.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Ad. 1.4 1.Wykaz wykonanych dostaw. 2. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie co najmniej dwóch dostaw 2. O zamówienie Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie, wówczas: a) każdy z Wykonawców oddzielnie musi spełniać warunki pkt 1.1 i 1.2 i potwierdzić je wymaganymi dokumentami b) spełnią pozostałe warunki wspólnie. 3. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy. 4. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny, oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania tego zamówienia, wraz z ofertą powinien złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat z podaniem ich wartości, dat wykonania, miejsca wykonania - na formularzu załącznik nr 5. 3. Dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (list referencyjny lub inna forma potwierdzenia wystawiona przez Zleceniodawcę). 4. Oświadczenie o spełnieniu wymogów z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczenia z art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych - na formularzu załącznik nr 4 W przypadku składania oferty wspólnej: 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 4 oraz aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, składa każdy Wykonawca oddzielnie. 6. Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożą wymaganych oświadczeń i dokumentów na okoliczność spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wymaganym terminie. Złożone na wezwanie Zamawiającego dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/strony/1/i/21007.php.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Strzelce, Maziarnia 22-135 Białopole.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwa Strzelce w Maziarni, pokój nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.