eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 757 na odcinku Mostki - Staszów - Etap I od km 29+ 078 do km 30+ 275.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-07

Kielce: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 757 na odcinku Mostki - Staszów - Etap I od km 29+ 078 do km 30+ 275.
Numer ogłoszenia: 348626 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 293538 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Jagiellońska 72, 25-602 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 347-04-71,80,81,90,91, faks 041 347-04-70.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 757 na odcinku Mostki - Staszów - Etap I od km 29+ 078 do km 30+ 275..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót: 1. Roboty przygotowawcze: - Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym. - Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni wraz z odwozem drewna na obwód w Staszowie. - Mechaniczna usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o średniej grubości w-wy 10 cm. - Rozebranie podbudowy z kruszywa o grubości 25 cm Rozebranie podbudowy z kruszywa pod istniejącymi zjazdami i skrzyżowaniami o nawierzchni bitumicznej wymagającymi wymiany przepustu Zestawienie zjazdów i skrzyżowań. - Rozebranie podbudowy z kruszywa na gr. 60cm Rozebranie podbudowy z kruszywa na istniejącej zatoce autobusowej w km 29+686,00. - Rozebranie nawierzchni betonowych gr. 15cm na zjazdach indywidualnych i publicznych w celu wymiany konstrukcji na bitumiczną. - Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych na zjazdach indywidualnych i publicznych, w przypadku wymiany przepustu pod zjazdem. Średnia grubość warstw bitumicznych - 10cm. - Rozebranie chodników z elementów prefabrykowanych betonowych. Rozbiórka nawierzchni istniejących chodników i zjazdów z kostki brukowej betonowej. - Rozebranie krawężników betonowych Rozebranie krawężników betonowych 20/30 wraz z ławą betonową wzdłuż krawędzi jezdni. istniejących chodników w ~km 29+492 -29+740 wraz z zatoką w km 29+686,00. - Rozebranie obrzeży betonowych Rozebranie obrzeży betonowych 8/30 wraz z ławą betonową wzdłuż istniejących chodników oraz istniejącego chodnika w km 29+492 -29+740 wraz z zatoką w km 29+686,00. -Rozebranie studni rewizyjnej z kręgów betonowych wraz wykonaniem robót ziemnych. - Rozebranie słupków (masztów) do znaków drogowych. - Zdjęcie tarcz (tablic) znaków drogowych A-11. - Rozebranie barier stalowych ochronnych. - Rozebranie poręczy na moście. - Rozebranie ścianek czołowych przepustów Rozebranie istniejących 22 ścianek czołowych z betonu cementowego przy przepustach pod zjazdami. Przyjęto średnie wymiary ścianki do rozbiórki: szerokość: 0.25m, długość 2.5m, wysokość 2.0m. Rozebranie istniejących ścianek czołowych z przy przepustach pod drogą.(5x2,5x0,4; 2x3x3x0,4; 2x2,5x2,5x0,4;2,5x2,5x0,4). - Rozebranie wiaty murowanej przystanku autobusowego. - Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno: śr. gr. warstwy 4 cm Frezowanie wyrównujące istniejących warstw mineralno - bitumicznych na grubość 4 cm w obrębie wlotów podporządkowanych na skrzyżowaniach. - Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno: śr. gr. warstwy około 10 cm. Frezowanie wyrównujące istniejących warstw mineralno - bitumicznych na średnią głębokość około 10cm na odcinku I, II, III, IV i VI konstrukcji nawierzchni. 2. Roboty ziemne: - Wykonanie wykopów mechanicznie z transportem urobku na odkład w gr. kat. I - V Wykonawca zapewni miejsce składowania własnym staraniem i na własny koszt. - Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat. I - VI z pozyskaniem i transportem gruntu na odl. do 10 km Wykonanie nasypów z gruntu pochodzące z dokopu, spełniającego warunki określone w SST wraz z formowaniem i zagęszczaniem zgodnie z dokumentacja projektową i SST. Wykonawca pozyska grunt własnym staraniem i na własny koszt. 3. Odwodnienie korpusu drogowego: - Wykonanie przepustów z rur betonowych typu WIPRO pod drogą średnicy 60cm na podsypce z pospółki gr. 30 cm wraz z wykonaniem wykopu izolacji i zasypki. - Wykonanie ścianek czołowych przepustów z betonu pod drogą o śr. 60, 70, 80cm z wykonaniem deskowania, zbrojenia i izolacji ścian lepikiem, oraz robotami ziemnymi. - Wykonanie przykanalików z rur PVC o średnicy 20 cm wraz z podłączeniem do studni wodościekowych, wykonaniem wykopów (przekopów), obetonowaniem chudym betonem oraz z zasypką. - Studzienki ściekowe o śr.500 mm z osadnikiem. Wykonanie studzienek wodościekowych z kręgów betonowych o śr.500mm z osadnikiem głębokości min 0.80m wraz z wykonaniem wykopów, podsypką i zasypką. - Separaror koalescencyjny z osadnikiem i by-passem o przepustowości minimalna 10, maksymalna 100 dm3/s.pojemność min 2500 l. Separatory na ławie wraz z dwoma ścinkami betonowymi o wym. 2x2,5x0,25, rurami doprowadzającą i odprowadzającą, oraz robotami ziemnymi. - Separaror koalescencyjny z osadnikiem i by-passem o przepustowości minimalna 15, maksymalna 150 dm3/s.pojemność min 2500 l. Separatory na ławie wraz z dwoma ścinkami betonowymi o wym. 2x2,5x0,25, rurami doprowadzającą i odprowadzającą, oraz robotami ziemnymi. - Regulacja pionowa istniejących kratek ściekowych do projektowanej niwelety DW przy istniejącym chodniku. 4. Podbudowy: - Warstwa geowłókniny w podłożu nasypu Ułożenie warstwy separacyjno-filtrującej z geowłókniny na projektowanych zatokach autobusowych. - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, warstwa górna, gr. w-wy 10 cm. Warstwa górna podbudowy nawierzchni chodnika z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm gr. warstwy po zagęszczeniu 10cm. - Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego, gr. w-wy 25 cm. Warstwa górna podbudowy nawierzchni chodnika z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm gr. warstwy po zagęszczeniu 25cm (warstwa podbudowy układana na przejazdach przez chodnik oraz chodniku zlokalizowanym przy krawędzi jezdni). - Warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego 0/63, gr. w-wy 20 cm. Warstwa dolna podbudowy pomocniczej układanej na poszerzeniach DW z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63mm gr. warstwy po zagęszczeniu 20cm. - Warstwa dolna podbudowy z kruszywa naturalnego, gr. w-wy 40-60 cm z dodatkiem min 25% ziaren łamanych. Warstwa dolna podbudowy nawierzchni zatok autobusowych z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie 0/63mm z dodatkiem min. 25% ziaren przekruszonych gr. warstwy po zagęszczeniu 40-60cm. - Wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem, gr. warstwy 30cm. Ulepszone podłoże na poszerzeniu DW - kruszywo stabilizowane cementem, grubość warstwy po zagęszczeniu 30cm. - Wykonanie podbudowy z betonu cementowego, gr. warstwy 22 cm. Podbudowa z betonu cementowego klasy B20 na zatokach autobusowych gr. warstwy po zagęszczeniu 22cm. - Wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/25 śr. gr. w-wy 8 cm. Warstwa podbudowy konstrukcji nawierzchni z betonu asfaltowego 0/25 mm gr. 8 cm na wlotach dróg podporządkowanych w obrębie skrzyżowań. - Wykonanie podbudowy zasadniczej MCE metodą recyklingu na miejscu, gr., w-wy 15cm. 5. Nawierzchnia: - Nawierzchnie z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/20 warstwa wiążąca, wzmacniająca gr. warstwy 6 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. 5-10 t Warstwa wiążąca konstrukcji nawierzchni DW i na wlotach dróg podporządkowanych w obrębie skrzyżowań. - Warstwa ścieralna konstrukcji nawierzchni DW z SMA o uziarnieniu 0/12,8, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. 5-10 t. - Nawierzchnie na zjazdach i skrzyżowaniach z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu śr. 8 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. 5-15 t (z uwagi na różnice wysokościowe grubość warstwy może wahać się od 5-15cm). - Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej 1:4 o gr. 3cm na zjazdach kostka szara. 6. Roboty wykończeniowe: - Humusowanie z obsianiem skarp przy grubości humusu 10 cm. Grubość warstwy humusu 10cm. Do humusowania należy wykorzystać zdjęty uprzednio humus. - Umocnienie skarp rowów płytami ażurowymi 60x40x10 typu krata na podsypce piaskowo - cementowej 1:4 o gr. 5 cm. - Umocnienie skarp rowów płytami chodnikowymi 50x50x7 na podsypce piaskowo-cementowej 1:4 o gr. 5 cm. - Wykonanie przepustów z rur betonowych typu WIPRO pod zjazdami średnicy 40cm na podsypce piaskowej gr. 20 cm wraz z wykonaniem wykopu i zasypki. - Wykonanie ścianek czołowych przepustów pod zjazdami i ścianki przy wiacie przystanku i chodniku (dł. 6,0m) z betonu B-30. - Pobocza i zjazdy drogi wojewódzkiej z wysiewek kamiennych gr. 15cm (lub destruktu z frezowania warstw bitumicznych), skropione emulsją asfaltową oraz pobocza wlotów podporządkowanych dróg w obrębie skrzyżowań. Szerokość poboczy 1.25m. - Nawierzchnia z wysiewki kamiennej gr. 30cm na zjazdach indywidualnych z kruszywa. - Oczyszczenie przepustów rurowych o śr. 50 cm, namuł 90% średnicy przy użyciu WUKO. - Oczyszczenie przepustów rurowych o śr. 60 cm, namuł 20% średnicy. 7. Oznakowania dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu: - Oznakowanie poziome jezdni materiałami grubowarstwowymi. - Przesunięcie znaków drogowych. - Ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych. - Znaki (kategoria S, typ folii 2) z przymocowaniem tarcz znaków drogowych odblaskowych do słupków. - Znaki (kategoria S, typ folii 1) z przymocowaniem tarcz znaków drogowych odblaskowych do słupków. - stawienie barier ochronnych stalowych jednostronnych - przekładkowych (SP-06). 8. Elementy ulic: - Krawężniki betonowe wystające lub obniżone o wymiarach 20x30 cm na podsypce cementowo- piaskowej 1:4 gr.5cm po zagęszczeniu z wykonaniem ławy z betonu B-15. - Krawężniki betonowe o wymiarach 15x25 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr.5cm po zagęszczeniu z wykonaniem ławy z betonu B-15. - Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm kostka czerwona, układane na podsypce piaskowej gr.3cm. - Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm kostka czerwona z odzysku, układane na podsypce piaskowej gr.3-5cm. - Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, gr.3cm, na ławie betonowej (beton klasy B10). - Ułożenie ścieków z prefabrykowanych elementów betonowych 60x50x15 cm. - Ułożenie ścieku z czterech rzędów kostki brukowej betonowej Ułożenie ścieku z betonowej kostki brukowej gr. 8.cm na podsypce cementowo piaskowej 1:4 gr.5cm po zagęszczeniu na ławie betonowej gr. 25 cm..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 2050570.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Staszów Sp. z o.o., ul. Rakowska 40, 28-200 Staszów, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2 050 570,00
  • Oferta z najniższą ceną: 2 050 570,00 oferta z najwyższą ceną: 2 401 165,60
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.