To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-07
Prudnik: Usługi edukacyjne w ramach projektu pn.: Indywidualizacja kształcenia w klasach I-III w Gminie Prudnik - zajęcia psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej
Numer ogłoszenia: 3485 - 2013; data zamieszczenia: 07.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263117 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prudnik, ul. Kościuszki 3, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4066200, faks 077 4066228.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne w ramach projektu pn.: Indywidualizacja kształcenia w klasach I-III w Gminie Prudnik - zajęcia psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług edukacyjnych w ramach projektu pn.: Indywidualizacja kształcenia w klasach I-III w Gminie Prudnik, polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć indywidualizujących proces nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych. Usługa będzie wykonywana w ramach realizacji projektu systemowego pn.: Indywidualizacja kształcenia w klasach I-III w Gminie Prudnik - Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej. Zajęcia będą odbywały się w ZSP nr 2 w Prudniku - Publicznej Szkole Podstawowej nr 3, której organem prowadzącym jest Gmina Prudnik. Łączna liczba godzin zajęć wynosi 30. Ilość grup zajęciowych: 1 grupa. Zasady prowadzenia zajęć: 1) Zajęcia będą odbywać się zgodnie z powszechnie obowiązującym prawem oraz zasadami Ministerstwa Edukacji Narodowej. 2) Zajęcia z uczniami/uczennicami z danej szkoły będą prowadzone na terenie danej szkoły lub zespołu szkolno-przedszkolnego, sale dydaktyczne zostaną użyczone Wykonawcy nieodpłatnie. 3) Zajęcia odbywać się będą w dni robocze, z wyłączeniem sobót. 4) Zajęcia będą odbywać się według ustalonego harmonogramu. Harmonogram opracowany przez Wykonawcę, musi być uzgodniony i zaakceptowany przed podpisaniem umowy przez Dyrektora danej szkoły oraz Zamawiającego. 5) Realizacja zajęć objętych zamówieniem nie może kolidować z kalendarzem roku szkolnego w województwie opolskim oraz planem zajęć danej szkoły, być dostosowana do planu zajęć lekcyjnych poszczególnych uczniów/uczennic biorących udział w projekcie oraz innych wydarzeń jak np. wycieczki i przerwy w zajęciach dydaktycznych. 6) Zajęcia winny odbywać się bezpośrednio przed, w przerwach lub po zakończeniu zajęć szkolnych danego ucznia. 7) W trakcie zajęć winno być wykorzystywane doposażenie bazy dydaktycznej zakupione w ramach projektu, z których Wykonawca będzie korzystał nieodpłatnie. Wykonawca winien opracować i przedłożyć Zamawiającemu przed rozpoczęciem zajęć, Konspekt Zajęć - scenariusz lekcji, w którym uwzględnia się wykorzystanie pomocy dydaktycznych. 8) Jedna godzina zajęć trwa 60 minut. 9) Zajęcia prowadzone będą w oparciu o program zajęć opracowany przez Wykonawcę, z uwzględnieniem wyników diagnozy przeprowadzonej w szkole przez zespół działający na podstawie Standardu I kształcenia ogólnego dla klas I-III szkół podstawowych. Program zajęć powinien uwzględniać specyficzne potrzeby edukacyjne uczennic/uczniów oraz powinien być dostosowany do ich indywidualnych możliwości. 10) Program zajęć opracowany przez Wykonawcę musi być uzgodniony i zaakceptowany przed rozpoczęciem zajęć przez Dyrektora danej szkoły oraz Zamawiającego. 11) Rodzaj umowy zawieranej z podmiotem świadczącym usługę edukacyjną: umowa zlecenia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy: Indywidualizacja kształcenia w klasach I-III w Gminie Prudnik Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Krystyna Trentkiewicz, ul. Arki Bożka 11/9, 48-200 Prudnik, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1800,00
Oferta z najniższą ceną: 1800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2100,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PRUDNIKA
- Przewóz pasażerów w komunikacji miejskiej
- Przebudowa dachu budynku internatu Zespołu Szkół Medycznych im. Janusza Korczaka w Prudniku.
- Prowadzenie usług opieki wytchnieniowej w formie pobytu całodobowego w ramach Programu "Opieka Wytchnieniowa" - edycja 2024
więcej: przetargi w Prudniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja programów profilaktyczno-edukacyjnych w szkołach podstawowych Gminy Radzymin w 2024 roku.
- "Szkolenia online w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej dla członków Zespołów Interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno-pomocowych z terenu województwa łódzkiego".
- Usługa realizacji turnusu terapeutycznego dla dzieci z zaburzeniami posttraumatycznymi w wieku od 5 do 8 lat oraz ich rodzin adopcyjnych.
- Obowiązkowe szkolenia online [... ] organizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (Dz.U. z 2024 r. poz. 424)* w podziale na części
- Organizacja szkoleń z zakresu rewitalizacji i partycypacji społecznej
- Organizacja szkoleń oraz wyjazdów studyjnych w ramach SIR
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.