Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-17
Kunice: GP.271.14.2014.KG
Numer ogłoszenia: 348560 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kunice , ul. Gwarna 1, 59-216 Kunice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8575322, faks 076 8575482.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kunice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: GP.271.14.2014.KG.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Kunice bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałych oraz pojemników typu dzwon-kosz rozmieszczonych w miejscach określonych w tabeli numer 6 opz. Odpady należy odbierać bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałych, jako frakcja sucha - z pojemników koloru żółtego frakcja mokra - z pojemników koloru brązowego odpady zmieszane (niesegregowane) - z pojemników koloru czarnego Odpady w postaci szkła należy odbierać z tzw. dzwonów rozmieszczonych na terenie Gminy Kunice - lokalizacje ww. pojemników oraz częstotliwość ich opróżniania określa tabela numer 6 opz. Bezpośrednio spod nieruchomości zamieszkałych podczas trwania zbiórki w systemie akcyjnym. Zbiórka odpadów w systemie akcyjnym odbywa się dwa razy w roku w systemie wiosna-jesień - w terminach wcześniej uzgodnionych z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest odebrać odpady podlegające zbiórce akcyjnej także poza harmonogramem, czyli z większą częstotliwością, jednak nie częściej niż raz w miesiącu. W przypadku pojawienia się takiej potrzeby, Wykonawca poinformuje Zamawiającego, co najmniej na 14 dni przed datą odbioru ww. odpadów. Planowany dzień odbioru będzie podlegał zatwierdzeniu przez Wykonawcę. Rodzaj odpadów odbieranych w ramach zbiórki akcyjnej zostały określone w punktach od 8 do 14 tabeli numer 4 opz oraz w ustępie 3.9 opz. Poza odpadami wymienionymi w tabeli numer 5 opz, Wykonawca jest zobowiązany do odbioru odzieży, lamp fluorescencyjnych i innych odpadów zawierających rtęć, zużytych urządzeń zawierających niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12 w ramach tzw. zbiórki akcyjnej przeprowadzanej dwa razy w roku. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny zobowiązany jest do zaopatrzenia właścicieli nieruchomości zamieszkałych w pojemniki na odpady o kolorystyce określonej w punkcie od 3.2.1 do 3.2.3 opz, o pojemnościach wskazanych w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Kunice oraz utrzymania ich w należytym stanie sanitarnym, technicznym i porządkowym..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 19.000 zł. słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy bank spółdzielczy w Legnicy o kunice nr 43 8649 1028 2001 0000 0228 0005, z dopiskiem na przelewie: wadium - odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Kunice. Wadium musi obejmować okres związania ofertą - 30 dni od daty ostatecznego terminu składania ofert. Wadium złożone w formie pieniądza musi znaleźć się na rachunku zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonym terminie składania ofert znajduje się na wskazanym rachunku bankowym zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć równocześnie z ofertą, ale w oddzielnej, opisanej kopercie. Opis winien zawierać: Nazwę i adres Wykonawcy Wadium - przetarg nr GP.271.14.2014.KG Wadium w formie gwarancji powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winno zawierać: nazwę i siedzibę wykonawcy nazwę i siedzibę zamawiającego nazwę i siedzibę gwaranta określenie wierzytelności kwotę gwarancji termin ważności gwarancji zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne zobowiązanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2010r Nr 113 poz. 759)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien być wpisany do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Wójta Gminy Kunice, o którym mowa w art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 t.j), posiadać zezwolenie na transport odpadami wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2013 r. nr 21 z pózn. zm.) lub odpowiadające mu zezwolenie na transport odpadami wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, posiadanego zezwolenia na transport odpadami, według formuły spełnia, nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem zweryfikowania zdolności Wykonawcy do należytego wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie powyższego warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej dwie usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych od nieruchomości zamieszkałych, w ilości nie mniejszej niż 1000 Mg każda, Wykonawca podaje przedmiot, daty wykonania i podmioty, na rzecz, których usługi zostały wykonane oraz załącza dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wykazu głównych usług oraz dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, według formuły spełnia, nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem zweryfikowania zdolności Wykonawcy do należytego wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie powyższego warunku Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania, że dysponuje lub będzie dysponował: pojazdem typu śmieciarka o pojemności skrzyni załadowczej od 12 m3 do 18 m3, o dopuszczalnej masie całkowitej do 19 t - co najmniej dwie sztuki, pojazdem z urządzeniem HDS do odbierania pojemników do selektywnej zbiórki odpadów tzw. dzwonów, o dopuszczalnej masie całkowitej do 19 t - co najmniej jedna sztuka, pojazdem do odbioru kontenerów KP - 5 do KP - 12 o dopuszczalnej masie całkowitej do 19 t - co najmniej jedna sztuka, pojazdem przystosowanym do odbioru odpadów w ramach reklamacji/dojazdu w trudnym terenie, o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t - co najmniej jedna sztuka. Ze względu na konieczność dojazdu do nieruchomości również przez wąskie, utwardzone drogi asfaltowe, brukowane i gruntowe, Zamawiający nie dopuszcza do wykorzystania podczas realizacji usługi pojazdów o większej masie całkowitej i większych gabarytach niż wyżej opisane. Wszystkie pojazdy świadczące usługę na terenie Gminy Kunice, będą wyposażone w systemem monitoringu, bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego (GPS), umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu, miejscach postoju oraz czujniki zapisujące dane o miejscach załadunku i wyładunku odpadów, umożliwiające weryfikacje tych danych przez Zamawiającego, bazą magazynowo - transportową usytuowaną w odległości nie większej niż 60 km od granic gminy Kunice. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy i informacji o podstawie dysponowania tymi zasobami, według formuły spełnia, nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zmawiający nie stawia wymogów
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem zweryfikowania zdolności Wykonawcy do należytego wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie powyższego warunku Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów i dowodów według formuły spełnia, nie spełnia. Wykonawca jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 p.z.p oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 p.z.p. Zgodnie z art. 26 ust. 2b p.z.p., Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących ich stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia (dysponowanie zasobami podmiotu trzeciego).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kunice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.kunice.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Kunice, ul. Gwarna 1, 59-216 Kunice, pokój numer 12 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Suchożebry poprzez: sortowanie, odzysk, kompostowanie i składowanie odpadów komunalnych oraz inne, zgodne z prawem metody gospodarowania odpadami
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów powstałych w wyniku powodzi z terenu Miasta Jelenia Góra, w okresie od dnia zawarcia umowy do wyczerpania kwoty zobowiązania Zamawiającego (...)
- Świadczenie usług transportu odpadów z terenu Gminy Wołów oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
- Transport i zagospodarowanie odpadów odzieży (kod odpadu 20 01 10) i tekstyliów (kod odpadu 20 01 11), dostarczonych do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz zebranych z pojemników(...)
- Utworzenie, utrzymanie i obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie gminy Konopnica
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 12 - frakcja nadsitowa z procesu mechanicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych - tzw. balast
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.