eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Zakup i dostawa oryginalnych (lub równoważnych) materiałów eksploatacyjnych do drukarek Kyocera i urządzeń wielofunkcyjnych OKI na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie oraz podległych Placówek Terenowych



Ogłoszenie z dnia 2011-10-24

Lublin: Zakup i dostawa oryginalnych (lub równoważnych) materiałów eksploatacyjnych do drukarek Kyocera i urządzeń wielofunkcyjnych OKI na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie oraz podległych Placówek Terenowych
Numer ogłoszenia: 348504 - 2011; data zamieszczenia: 24.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Droga Męczenników Majdanka 12, 20-325 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7463191, faks 081 7462238.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa oryginalnych (lub równoważnych) materiałów eksploatacyjnych do drukarek Kyocera i urządzeń wielofunkcyjnych OKI na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie oraz podległych Placówek Terenowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oryginalnych (lub równoważnych) materiałów eksploatacyjnych do drukarek Kyocera i urządzeń wielofunkcyjnych OKI na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie oraz podległych Placówek Terenowych (zapotrzebowanie wg Załącznika A do Formularza Oferty). 2. Wykonawca musi zapewnić dostawę materiałów eksploatacyjnych wraz z rozładunkiem do siedziby OR KRUS w Lublinie, ul. Droga Męczenników Majdanka 12 w dni robocze w godzinach 7:15 - 15:15. 3. Dostawa, o której mowa w pkt. 2 jest bezpłatna bez względu na jej wartość. 4. Wykonawca zrealizuje dostawę wraz z rozładunkiem w ciągu czternastu dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy. 5. Przez oryginalne materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie wyłącznie materiały wyprodukowane przez producentów urządzeń wymienionych w Załączniku A do Formularza Oferty. Materiały oryginalne winny być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne opakowania z zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów (np. hologramy). 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem jakości oferowanych artykułów. 7. Parametry techniczne i jakościowe równoważnych materiałów eksploatacyjnych winny być takie same lub lepsze, jak parametry tej samej klasy produktów oryginalnych. W szczególności zagwarantowana powinna być nie gorsza jakość wydruku i wydajność. 8. Równoważny artykuł winien być określony poprzez podanie symbolu, wydajności i producenta. 9. Za równoważne materiały eksploatacyjne Zamawiający uznaje materiały fabrycznie nowe, nie regenerowane i nie posiadające żadnych elementów pochodzących z recyklingu, czy też elementów wcześniej używanych, czy modyfikowanych. 10. Produkty równoważne winny posiadać gwarancję nie krótszą niż produkty oryginalne tego samego rodzaju. 11. Wykonawca, który zaoferuje materiały równoważne bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowane używaniem materiałów równoważnych. 12. Wykonawca musi zagwarantować, że w przypadku awarii urządzenia spowodowanej niewłaściwym funkcjonowaniem materiałów równoważnych, pokryje koszt ekspertyzy autoryzowanego serwisu oraz naprawy uszkodzonego sprzętu, a jeżeli usterka (uszkodzenie) okaże się niemożliwa do usunięcia Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kwoty stanowiącej równowartość uszkodzonego sprzętu lub wymiany na sprzęt równorzędny. Ocena uszkodzenia dokonana zostanie przez autoryzowany serwis uszkodzonego sprzętu. 13. Urządzenia wyszczególnione w Załączniku A do Formularza Oferty posiadają aktualną gwarancję producenta. Jeśli na skutek awarii urządzenia wynikłej z winy stosowania materiałów równoważnych Zamawiający utraci gwarancję producenta urządzenia, w ramach rekompensaty za utracone korzyści Wykonawca w drodze stosownej umowy będzie zobowiązany do przejęcia obowiązków gwaranta na pozostały okres udzielonej gwarancji, bez zmiany jej warunków. 14. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązuje się do odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Handlowo-Usługowa WIDOK Sp. z o.o., ul. Wojciechowska 5, 20-704 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28089,51

  • Oferta z najniższą ceną: 28089,51 / Oferta z najwyższą ceną: 29889,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych (określonych parametrach), a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami). Ponadto wielu wykonawców, którzy w ramach prowadzonej przez nich działalności gospodarczej w branży związanej ze sprzedażą materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego są w stanie zrealizować przedmiot zamówienia. Wobec powyższego zamówienie udzielono zgodnie z art. 69-73 w/w ustawy w trybie zapytania o cenę.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.