eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Wykonywanie robót remontowych lokali mieszkalnych w budynkach Gminy Sosnowiec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-21

Sosnowiec: Wykonywanie robót remontowych lokali mieszkalnych w budynkach Gminy Sosnowiec
Numer ogłoszenia: 348426 - 2015; data zamieszczenia: 21.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Zasobów Lokalowych - Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 10a, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2901848, faks 032 2901864.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzzl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie robót remontowych lokali mieszkalnych w budynkach Gminy Sosnowiec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac remontowych, ogólnobudowlanych lokali mieszkalnych (pustostanów) w budynkach Gminy Sosnowiec, a w szczególności: roboty murowo-tynkowe, podłogowe, malarskie, wymiana stolarki drzwiowej, roboty zduńskie oraz prace remontowe instalacji wewnętrznych. Wymagania ogólne i techniczne opisane są w specyfikacji technicznej (załącznik nr 1 do SIWZ) i w szczegółowych specyfikacjach (załącznik nr 3 do SIWZ). Wykonawca będzie wykonywał remonty na podstawie zleceń jednostkowych, wystawianych przez Zamawiającego. Zakres robót będzie określany każdorazowo przez inspektora MZZL w przedmiarze sporządzonym w oparciu o ceny jednostkowe, zawarte w kosztorysie ofertowym, załączonym do złożonej oferty. Zamawiający ze względu na specyfikę prac i lokalizację swoich zasobów oraz z uwagi na to, że przedmiot zamówienia jest podzielny, przewiduje składanie ofert częściowych i tak: część 1 - remonty lokali na terenie Administracji Domów Mieszkalnych Nr 2. Zamawiający planuje, że w roku 2016 poniesie wydatki z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia w tej części w wysokości około 200.000,00zł brutto, część 2 - remonty lokali na terenie Administracji Domów Mieszkalnych Nr 4. Zamawiający planuje, że w roku 2016 poniesie wydatki z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia w tej części w wysokości około 370.000,00zł brutto, część 3 - remonty lokali na terenie Administracji Domów Mieszkalnych Nr 6. Zamawiający planuje, że w roku 2016 poniesie wydatki z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia w tej części w wysokości około 210.000,00zł brutto, część 4 - remonty lokali na terenie Administracji Domów Mieszkalnych Nr 7. Zamawiający planuje, że w roku 2016 poniesie wydatki z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia w tej części w wysokości około 220.000,00zł brutto.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ofertę należy zabezpieczyć wniesieniem wadium w wysokości 5.000,00zł (pięć tysięcy złotych), które należy wnieść w terminie do 5.01.2016 r. do godz. 8.00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 zł (czterysta tysięcy złotych). Jeżeli fakt opłacenia polisy nie wynika wprost z treści dokumentu, do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy (np. w sytuacji gdy polisa opłacona była przelewem - należy dołączyć kopię wykonanego przelewu)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz oferty (według załączonego wzoru). Kosztorys ofertowy na podstawie przedmiaru sporządzony w formie kalkulacji uproszczonej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja jakości na roboty zduńskie - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzzl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Zasobów Lokalowych Zakład Budżetowy w Sosnowcu, 41-200 Sosnowiec, ul. Partyzantów 10a, pokój nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2016 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Miejskiego Zakładu Zasobów Lokalowych Zakład Budżetowy w Sosnowcu - kancelaria pokój nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie robót remontowych lokali mieszkalnych Gminy Sosnowiec - część 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie remontów lokali na terenie Administracji Domów Mieszkalnych Nr 2. Zamawiający planuje, że w roku 2016 poniesie wydatki z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia w tej części w wysokości około 200.000,00zł brutto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja jakości na roboty zduńskie - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie robót remontowych lokali mieszkalnych Gminy Sosnowiec - część 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie remontów lokali na terenie Administracji Domów Mieszkalnych Nr 4. Zamawiający planuje, że w roku 2016 poniesie wydatki z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia w tej części w wysokości około 370.000,00zł brutto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja jakości na roboty zduńskie - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie robót remontowych lokali mieszkalnych Gminy Sosnowiec - część 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie remontów lokali na terenie Administracji Domów Mieszkalnych Nr 6. Zamawiający planuje, że w roku 2016 poniesie wydatki z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia w tej części w wysokości około 210.000,00zł brutto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja jakości na roboty zduńskie - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonywanie robót remontowych lokali mieszkalnych Gminy Sosnowiec - część 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie remontów lokali na terenie Administracji Domów Mieszkalnych Nr 7. Zamawiający planuje, że w roku 2016 poniesie wydatki z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia w tej części w wysokości około 220.000,00zł brutto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja jakości na roboty zduńskie - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.