Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-11-22
Ogłoszenie nr 348372 - 2016 z dnia 2016-11-22 r.
Międzyrzec Podlaski: Sukcesywne dostawy odczynników laboratoryjnych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
tak
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny
58444840000, ul.
ul. Warszawska
42404,
21560
Międzyrzec Podlaski, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
, e-mail
, faks
.
Adres strony internetowej (URL): www.spzozmc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
www.spzozmc.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy odczynników laboratoryjnych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim
Numer referencyjny: 12/2016/PN
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych i drobnego sprzętu laboratoryjnego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim. 2. Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych: KOD CPV -33.69.65.00-0 (odczynniki laboratoryjne) 38.00.00.00-5(drobny sprzęt laboratoryjny) 3. Zamówienie obejmuje dostawy według asortymentu i w ilościach wskazanych w formularzach asortymentowo-cenowych od nr 1 do nr 7, stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Ilości asortymentu przewidzianego niniejszą SIWZ, mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, przy czym suma wartości zrealizowanych dostaw nie może przekroczyć ceny zawartej umowy. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu zamówienia mniejszej ilości asortymentu, niż określona niniejszą SIWZ. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia, wyszczególnionych w formularzach asortymentowo-cenowych, ale oferta musi obejmować, co najmniej jeden pełny zakres przedmiotu zamówienia, wyszczególniony w jednym formularzu asortymentowo-cenowym. 6. Dostawy będą odbywać się do magazynu Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim w terminie 3 lub 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego, w godzinach 7:30-14:30, od poniedziałku do piątku. Oferowany termin dostawy częściowej stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z rozdziałem 15 niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest podać oferowany termin dostawy częściowej w formularzu oferty cenowej (załącznik nr 1 do SIWZ). 7. Oferowane wyroby (odczynniki i drobny sprzęt laboratoryjny), stanowiące przedmiot umowy muszą pochodzić z bieżącej produkcji i posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające je do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Wykonawca zobowiąże się również, że wraz z dostawą przedmiotu zamówienia dostarczy karty charakterystyk i późniejsze ich nowelizacje, a także - na żądanie Zamawiającego - atesty i świadectwa, o ile są wymagane prawem. 8. Terminy ważności dostarczanych wyrobów, towarów, produktów w dniu dostawy, nie mogą być krótsze niż co najmniej 2/3 okresu ich ważności podanego na opakowaniu, w stosunku do daty produkcji. 9. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów w innych opakowaniach niż tych, które są określone w formularzu asortymentowo-cenowym, z odpowiednim przeliczeniem do ilości wymaganej przez Zamawiającego i zaokrągleniem w górę do pełnych opakowań handlowych. Przeliczenia należy uwzględnić w formularzu asortymentowo-cenowym. Każde opakowanie powinno zawierać etykietę zawierającą następujące dane: nazwę wyrobu, datę produkcji, termin ważności, warunki przechowywania, nazwę i adres producenta. 10. Jeśli w dokumentacji przetargowej wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, określonych niniejszą SIWZ. 11. W przypadku złożenia oferty na odczynniki równoważne, Zamawiający wymaga dostarczenia odczynników w zakresie zamówienia o parametrach technicznych i standardach określonych w SIWZ. Do oferty należy dołączyć próbki oferowanych produktów równoważnych, pozwalające na ocenę techniczną, jakościową i funkcjonalną, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego - dotyczy złożenia oferty na produkty równoważne. 12. Wykonawca, który powołuje się na produkty równoważne wyszczególnione w formularzu asortymentowo-cenowym zobowiązany jest: a) wykazać, że oferowane przez niego produkty (każdy z osobna) spełniają wymagania pozwalające na kontynuację badań Zamawiającego bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności (procedur). b) wykazać, że nie spowodują zwiększenia kosztów z tytułu konieczności nabycia dodatkowych produktów, np. materiałów zużywalnych. c) przyjąć na siebie odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu powstałe w wyniku używania zaoferowanych i dostarczonych produktów równoważnych, na podstawie opinii wydanej przez autoryzowany serwis producenta sprzętu. 13. W przypadku złożenia oferty, w której zostanie zaoferowany przedmiot zamówienia o parametrach równoważnych - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że oferta jest równoważna z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien wskazać (podać) dokumenty potwierdzające równoważność rozwiązań. Zamawiający korzystając ewentualnie z opinii rzeczoznawców dokona oceny zaproponowanych rozwiązań oraz zdecyduje o ich równoważności. W przypadku wątpliwości obowiązek udowodnienia równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy. 14. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca musi podać jego nazwę w składanej ofercie. Przedstawienie w ofercie towaru uznanego przez Zamawiającego za nie równoważny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SIWZ. 15. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. 16. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
II.5) Główny kod CPV: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne
Dodatkowe kody CPV:38000000-5
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 12
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunków udziału
w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunków udziału
w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, po spełnieniu warunków określonych w art. 22a ustawy Pzp, zgodnie z postanowieniami SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
5Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym - nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa
w art. 25 ust. 1, tj.:
1) Oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
2) Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawców przedłożenia oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, oprócz oświadczenia, o którym mowa w pkt 1. SIWZ składanego przez Wykonawcę wraz z ofertą.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. W przypadku gdy Wykonawca składa oferty na więcej niż jeden pakiet, może niniejsze oświadczenie złożyć w 1 egzemplarzu. Wykonawca dołącza do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
| etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena brutto | 60 |
| Termin płatności | 20 |
| Termin dostawy częściowej | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
| etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Z wybranym Wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, zgodnie z zakresem, zostanie podpisana umowa, na podstawie zapisów zawartych w ogólnych warunkach umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty Wykonawcy w zakresie warunków jej wykonania. Warunki zmiany umowy określono w ogólnych warunkach umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa zobowiązuje się przedkładać, na każde żądanie Zamawiającego w czasie obowiązywania umowy, stosowne dokumenty dotyczące dopuszczenia poszczególnych wyrobów, będących przedmiotem umowy, do obrotu i używania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30/11/2016, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Formularz asortymentowo-cenowy nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dolichotest - 2 ml Ampułki 2
Krwinki wzorcowe do układu ABO (zestaw 3x4 ml) Zestaw 26
Krwinki wzorcowe do wykrywania p/ciał (zestaw 3x4 ml) Zestaw 36
LISS-L (płynny) - 100 ml op. 36
Odczynniki monoklonalny anty A I -seria - 5 ml Fiolka 25
Odczynniki monoklonalny anty A II -seria - 5 ml Fiolka 25
Odczynniki monoklonalny anty B I -seria - 5 ml op. 25
Odczynniki monoklonalny anty B II -seria - 5 ml op. 25
Odczynniki monoklonalny anty D I -seria - 5 ml op. 25
Odczynniki monoklonalny anty D II -seria - 5 ml op. 25
PBS ph 6,6 - 7,6 500ml op. 100
Standard anty-D - 2 ml Ampułki 60
Standaryzowane krwinki wzorcowe do O RH/+/ - 2ml Ampułki 50
Surowica AB Koloid 5ml. Ampułki 4
Surowica antyglobulinowa poliwalentna 5 ml - płynna Ampułki 125
Zestaw kontrolny (krew pełna), do walidacji odczynników monoklonalnych oraz krwinek wzorcowych, (2x5ml) probówka. szt 12
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena brutto | 60 |
| Termin płatności | 20 |
| Termin dostawy częściowej | 20 |
Część nr: 2
Nazwa: Formularz asortymentowo-cenowy nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Krew utajona w kale (met. bez diety, czułość 10 ng/ml, kasetki, (1 op = 20 szt.) op 50
Paski do analizy moczu H 10 do aparatu DIRUI H-500 a 100 szt/op op 300
Mocz kontrolny, negatywny, op 4x8ml op 10
Mocz kontrolny, pozytywny, op 4x8ml op 10
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena brutto | 60 |
| Termin płatności | 20 |
| Termin dostawy częściowej | 20 |
Część nr: 3
Nazwa: Formularz asortymentowo-cenowy nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Woda peptonowa z tryptofanem, butelka 100ml Butelka 20
Microgen GN - IDA - 60 testów/op op. 2
Microgen GN - IDB - 24 testy/op op. 1
Zestaw odczynników do Microgen GN-IDA + GN - IDB zest 1
Odczynnik Kovacs`a, butelka 100ml Butelka 2
Podłoże chromogenne do hodowli bakterii w moczu w oparciu o reakcje wykrywania galaktozydazy B-glukozydazy, wytwarzanie indolu, dezaminację tryptotanu, płytka 90mm, opak=10szt op. 25
Podłoże na ruch dla pałeczek Enterobacteriaceae, probówka szt 100
Podłoże na ruch dla pałeczek enterokoków, probówka szt 100
Paski na oksydazę (50 pasków/op) op. 2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena brutto | 60 |
| Termin płatności | 20 |
| Termin dostawy częściowej | 20 |
Część nr: 4
Nazwa: Formularz asortymentowo-cenowy nr 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Chocolate Agar + Poly Vitex (płytka O90mm) szt 40
Columbia agar z 5% krwi baraniej (płytka O90mm) szt 4 000
Enteroecoccosel Agar (7ml/probówka) 50szt/op op. 4
Mac Conkey Agar (płytka O90mm) szt 2 000
Mueller - Hinton II Agar Eucast (płytka O 90mm) szt 4 000
Mueller Minton II Agar z 5% krwi końskiej + 20mg/l NAD (MH-F), płytka O90mm szt 600
Osocze królicze liofilizowane (10x2ml/op) op. 5
Podłoże Chapmana Agar - (płytka O90mm) szt 1 500
Butelki do jednoczesnego tlenowego i beztlenowego posiewu krwi ze wskaźnikami wzrostu (op = 20 szt) op 10
Sabouraud Glukose Agar - (płytka O90mm) szt 1 500
Salmonella Shigella Agar (SS) - (płytka O90mm) szt 300
Haemophilus Chocolate Agar (płytka O 90mm) szt 100
THIOGLYCOLATE BROTH 9 ml - 50szt/op op. 1
TODD HEWITTA BROTH + antybiotyki 9 ml - 20szt/op op. 1
Tryptic Soy Bulion (TSB) 9 ml (50sz/op) op. 6
Agarek amerykański 1ml - 20szt/op op 1
Bacitracin 0,04 j, 50 kr/fiolka/ op op 3
Colistin 50, 50 kr/fiolka/ op fiolka. 2
EDTA 0,5M, 2ml/fiolka fiolka. 2
Ilościowe testy do oznaczania minimalnego stężenia hamującego MIC zgodnie z aktualnymi zaleceniami EUCAST, paski na podłożu celulozowym, 10szt/op op 30
Krążki czyste (bez antybiotyku) fiolka. 2
Krążki do oznaczania lekowrażliwości zgodnie z aktualnymi zaleceniami EUCAST 50 kr/fiolka. fiolka. 450
Krążki BV - czynnik z bacytracyną (Haemophilus), 50 kr/fiolka. fiolka. 1
Krążki BX - czynnik z bacytracyną (Haemophilus), 50 kr/fiolka. fiolka. 1
Krążki BXV - czynnik z bacytracyną (Haemophilus), 50 kr/fiolka. fiolka. 3
Zestaw krążków do wykrywania mechanizmów oporności KPC, MBL, OXA-48 zestaw 1
Kwas boronowy, 2ml/fiolka fiolka. 2
Neomycyna 30 - N, 50 kr/fiolka. fiolka. 2
Nitrocefin 20 Mg, 50 kr/fiolka/ op fiolka. 2
Novobiocin 5, 50 kr/fiolka. fiolka. 5
Optochin 5 Mg, 50 kr/fiolka/ op fiolka. 2
Polymyxin B 300 - PB, 50 kr/fiolka. fiolka. 2
Streptomycyna 300 - S, 50 kr/fiolka. fiolka. 2
Streptolatex - odczynnik gr A op/50ozn. op 1
Streptolatex - odczynnik gr B op/50ozn. op 1
Streptolatex -enzym do ekstrakcji (2x12ml) op 1
Surowica HM - Salmonella do aglutynacji szkiełkowej, 5ml/but butelka 1
Szczep kontrolny Pseudomonas aeruginosa ATCC 27853 op 1
Szczep kontrolny Enterococcus faecalis ATCC 29212 op 1
Szczep kontrolny Escherichia coli ATCC 25922 op 1
Szczep kontrolny Staphylococcus aureus ATCC 29213 op 1
Zestaw do hodowli beztlenowców: saszetki z generatorem, 10szt/op. op 2
ASO-Latex test (jakościowy i półilościowy z kontrolami) 100 testów/op op 3
Gram-Kolor - zestaw do barwienia met. Grama + olejek immersyjny op = 1 zestaw op 1
HbsAg - test kasetkowy (25 ozn./op) op 14
HCV - test kasetkowy (25 ozn./op) op 14
HIV 1/2 - test kasetkowy (25 ozn./op) op 12
IM - test kasetkowy (monomukleoza zakaźna) 20 szt./op op 1
RF-Latex test (jakościowy i półilościowy z kontrolami) 100 testów/op op 5
Rota Adeno Combo test (20 testów/op) op 10
RPR test (100 testów/op) op 6
Test ciążowy HCG czułość 10 mJU/ml ozn. w moczu, paski 1op=50 szt op 2
Waaler Rose -test (jakościowy i półilościowy z kontrolami) 100 testów/op op 3
Clostridium difficile GDH Test kasetowy do wykrywania antygenów toksyn Clostridium difficile A i B. 10 ozn./op op 2
Clostridium difficile toksyny A&B Test kasetowy do wykrywania antygenów toksyn Clostridium difficile A i B, 10 ozn./op op 2
Norovirus 1+2, Test kasetowy do wykrywania antygenów norowirusów 10 ozn./op op 2
Densytometr do pomiaru gęstości zawiesiny mikroorganizmów w skali McFarlanda (McF), przeznaczony do każdego rodzaju probówek o średnicy 16-18mm, szklanych, plastikowych, płasko, i okrągłodennych szt 1
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0, 38000000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena brutto | 60 |
| Termin płatności | 20 |
| Termin dostawy częściowej | 20 |
Część nr: 5
Nazwa: Formularz asortymentowo-cenowy nr 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jałowe pojemniki laboratoryjne o poj użytkowej 50ml i całkowitej 60ml, z PP, z zakrętką w kolorze czerwonym oraz podziałką i matowym polem do opisu op 100szt op 20
Końcówka do pipet 1000 ul niebieskie op = 500 szt op 15
Końcówki do pipet 200 ul żółte op = 1000 szt op 10
Kuwety CHROM do koagulometru , op = 500 szt op 30
Nalepki samoprzylepne na probówki wym. około 55 x 22 mm op = 500 szt op 20
Pisaki wodoodporne do pisania na szkle i innych materiałach cienkopiszące (kolor czarny) szt. 50
Płyty serologiczne j./użytku na 30 testów op = 100 szt op 10
Pojemnik na mocz 120ml. z podziałką i zakrętką op = 500 szt op 5
Pojemnik o poj użytkowej 25 ml i całkowitej 30ml, z zakrętką i łopatką, op 100szt op 5
Probówki do hematologii na 1 ml krwi z EDTAK2 op = 500 szt op 40
Probówki o poj. 4 ml (12x75mm) z granulatem i przyśpieszaczem wykrzepiania krwi , op = 500 szt op 50
Probówki z antykoagulantem EDTA- K2 na 100 ul, op = 50 szt op 20
Próbówki do koagulogii na 1,8 ml krwi z 3,2% cytrynianu Na op = 500 szt op 12
Próbówki laboratoryjne szklane do wirówek okrągłodenne 10 ml op = 250 szt op 2
Próbówki z heparyną Li na 2,5ml op = 500 szt op 10
Próbówki z polistyrenu (75 x 12 mm; 70 x12) pojemność 4 ml, op = 500 szt op 20
Pipety Pasteura z PE, poj. 1,0ml z podziałką 1/025ml, op = 500szt op 4
Probówki poj. 7ml, średnica 16x65mm stożkowe z PP, op = 200szt op 10
Szkiełka nakrywkowe 22x22mm, 1 op = 1000szt op 4
Statywy na probówki 20 miejscowe o średnicy ok. 16 mm z drutu powlekane warstwą z tworzywa sztucznego szt. 5
Sterylne wymazówki w probówkach bez podłoża, op = 100 szt op 20
Ezy bakteriologiczne poj 1ul i igłą, żółte, z tworzywa AS pakowane po 10szt w torebce foliowej z zamknięciem strunowym wielokrotnego użytku, sterylne, op 200szt op 10
Ezy bakteriologiczne poj 10ul i igłą, niebieskie, z tworzywa AS, pakowane po 10szt w torebce foliowej z zamknięciem strunowym wielokrotnego użytku, sterylne op 200szt op 10
Szkiełka podstawowe nieszlifowane op = 50 szt op 40
Wymazówki z tworzywa dł. 150 mm z wacikiem bawełnianym jałowe op = 100 szt op 6
Wymazówki z podłożem transportowym AMIES op = 100 szt op 20
Zestawy do ozn. OB na 1ml (próbówka z cytrynianem i rurka do pomiaru), op = 200 szt op 50
Probówki do retikulocytów 120ul, 1 op. = 50 szt. op 5
Próbówki typ eppendorf poj. 1,5ml z podziałką i polem do opisu, bezbarwna , z PP op = 500 szt op 10
Bezpieczny nakłuwacz do pobierania krwi do badań z drenów i probówek oraz nakrapiania krwi na płytę serologiczną, z PP, wys 46mmxśr 22mm , op 250szt op 2
Statyw na 10 probówek o sr 18mm, 1 -rzędowy , o wys 74mm szt. 10
Próbówki o poj. 4ml, (śr. 15x75mm), okrągłodenne, z korkiem z PE, pakowane zbiorczo po 100 szt, sterylne. op 10
Próbówki o poj. 11ml, (śr. 16x100mm), okrągłodenne, z korkiem z PE, pakowane zbiorczo po 100 szt, sterylne. op 10
Mikrokońcówki o poj. 0,1-10ul, typ Ependorf Cristall, bezbarwne, z PP- w torbie foliowej, op = 1000szt op 1
Probówki o poj. 11ml (śr 16x98x1,2mm), okrągłodenne, wirówkowe ze szkła sodowo-wapniowego, op=100szt op 1
Szkiełka podstawowe ze szlifowanymi krawędziami, bez pola do opisu, przekładane bibułką, opak=50szt op 1
Probówki typu Falcone o poj. Całkowitej 50ml, (śr.30x115mm), z PP, z zakrętką w kolorze niebieskim, z dnem stożkowym i nadrukowaną podziałką co 2,5ml w zakresie 5-45ml, wodoszczelne, op=50szt op 4
Probówki typu Falcone o poj. całkowitej 50ml, (śr.30x115mm), z PP, z zakrętką w kolorze czerwonym, pakowane indywidualnie w torebki foliowe, sterylizowane gazowo, w pudełku kartonowym z dozownikiem, op=50szt op 4
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena brutto | 60 |
| Termin płatności | 20 |
| Termin dostawy częściowej | 20 |
Część nr: 6
Nazwa: Formularz asortymentowo-cenowy nr 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Control Abnormal H, 1ml szt 6
Control Normal N, 1ml szt 6
Odczynnik APTTs (odczynnik 9ml + chlorek wapnia 9ml) Op 10
Kalibrator, op = 1 szt Op 4
Tromboplastyna z chlorkiem wapnia, 5 x 8ml Op 60
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena brutto | 60 |
| Termin płatności | 20 |
| Termin dostawy częściowej | 20 |
Część nr: 7
Nazwa: Formularz asortymentowo-cenowy nr 7
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Minidil poj. 10L lub równoważny 30
Minilyse o poj. 1L lub równoważny 10
Miniclean o poj. 1 L lub równoważny 25
Minoclair o poj. 0,5l lub równoważny 2
Krew kontrolna na poziomie N (2,5ml) 20
Krew kontrolna na poziomie L (2,5ml) 1
Krew kontrolna na poziomie H (2,5ml) 6
Multikalibrator (3ml) 2
Zestaw konserwacyjny do przeglądu 2
Atlas hematologiczny 1
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0, 38000000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena brutto | 60 |
| Termin płatności | 20 |
| Termin dostawy częściowej | 20 |
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECA PODLASKIEGO
- Zakup: sprzętu komunikacyjnego, agregatów prądotwórczych, mobilnego sprzętu oświetleniowego, namiotu ratowniczego, zestawów AED w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 -2026.
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie miasta Międzyrzec Podlaski w 2026 roku
- Zakup paczkowarki do wody pitnej z wyposażeniem w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026r.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Przychodni Specjalistycznej SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
- "Przebudowa i doposażenie istniejącego placu zabaw, przynależącego do żłobka przy ul. Przedszkolnej 2A w Międzyrzecu Podlaskim w ramach resortowego programu Aktywne place zabaw 2025"- uzupełnienie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odczynniki, materiały eksploatacyjne laboratoryjne do wykonywania oznaczeń gazometrycznych.
- Sukcesywna dostawa odczynników i sprzętu do badań z zakresu diagnostyki laboratoryjnej dla SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej VI (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby funkcjonowania pracowni serologii
- Dostawy: odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych niezbędnych do wykonywania badań parametrów krytycznych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów pracujących: jeden w ...
- Dostawa kart do mikrometody kolumnowo-żelowej, odczynników, materiałów zużywalnych wymaganych w immunologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą systemu.
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





