eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieradzPrzetarg na dostawę sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-03

Sieradz: Przetarg na dostawę sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 348369 - 2008; data zamieszczenia: 03.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Wojska Polskiego 73, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8221147, faks 043 8221331.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pupsieradz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg na dostawę sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Drukarka laserowa CPV - 3023211 0-8 szt. 3 2. Skaner stolikowy CPV - 30216110-0 szt. l 3. Serwer CPV - 4882 0000-2 szt. l 4. Urzadzenie do wykonywania kopii wraz z oprogramowaniem i instalacja CPV - 30233000-1 szt. l 5. System weryfikacji bezpieczenstwa CPV - 3242 0000-3 szt. l.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.30.00 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 48.82.00.00 - Serwery 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: brak

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postepowaniu moga brac udzial wykonawcy: l) spelniajacy wymagania okreslone w ustawie Prawo Zamówien Publicznych art. 22 ust. l: - posiadaja uprawnienia do wykonywania okreslonej dzialalnosci lub czynnosci, jezeli ustawy nakladaj a obowiazek posiadania takich uprawnien; - 2- - posiadaja niezbedna wiedze i doswiadczenie oraz dysponuja potencjalem technicznym i osobami zdolnYmi do wykonania zamówienia; znajduja sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia; - nie podlegaja wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia;.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oswiadczen potwierdzajacych jakie powinni dostarczyc Wykonawcy w celu potwierdzenia spelnianie warunków okreslonych w pkt IX: Wykonawcy obowiazani sa zlozyc nastepujace dokumenty: l. Wypelniona i podpisana oferte (na formularzu stanowiacym zalacznik nr l do SIWZ) wraz ze sporzadzonym formularzem cenowym (formularz stanowiacym zalacznik nr 2A) na podstawie zalaczonego do SIWZ formularza stanowiacego zalacznik nr 2. 2. Parafowany przez Wykonawce wzór umowy (na formularzu stanowiacym zalacznik nr 3 do SIWZ). 3. Odpis z wlasciwego rejestru albo zaswiadczenie o wpisie do ewidencji dzialalnosci gospodarczej, jezeli odrebne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgloszenia do ewidencji dzialalnosci gospodarczej, wystawiony nie wczesniej niz 6 miesiecy przed uplywem terminu skladania ofert lub dokument potwierdzony tym terminie przez organ wydajacy. 4. Oswiadczenie, ze Wykonawca nie zalega z oplacaniem podatków i oplat, lub ze uzyskal zgode na odroczenie lub rozlozenie na raty zaleglych platnosci albo ze zostalo wstrzymane w calosci wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wczesniej niz 3 miesiace przed uplywem terminu skladania ofert. 5. Oswiadczenie, ze Wykonawca nie zalega z oplacaniem skladek na ubezpieczenie zdrowotne i spoleczne, lub ze uzyskal zgode na odroczenie lub rozlozenie na raty zaleglych platnosci wystawione nie wczesniej niz 3 miesiace przed uplywem terminu skladania ofert. - ilosc punktów obliczona dla kryterium cena oferty, - cena brutto najtanszej oferty, - cenabruttorozpatrywanejoferty, - wagakryterium- cenaoferty(W1= 100). 5 6. Oswiadczenie, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówien publicznych (na formularzu oswiadczenia stanowiacym zalacznik nr 4 do SIWZ). 7. Oswiadczenie Wykonawcy o spelnianiu warunków okreslonych wart. 22 ustawy Prawo zamówien publicznych (na formularzu stanowiacym zalacznik nr 5 do SIWZ).. , 8. Wykaz dostaw sprzetu komputerowego oraz oprogramowania w okresie ostatnich 3 lat (co najmniej 3 zamówienia na dostawy o podobnym zakresie jak w niniejszym postepowaniu), a jezeli okres prowadzenia dzialalnosci jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartosci oraz daty i miejsca dostawy oraz zalaczeniem dokumentów potwierdzajacych, ze dostawy sprzetu komputerowego zostal) wykonane nalezycie - referencje (na formularzu stanowiacym zalacznik nr 6 do SIWZ). 9. Polise ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzajacy, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie prowadzonej dzialalnosci gospodarczej. 10. Zgodnosc z certyfikatembezpieczenstwaCE.Na zadanieZamawiajacegoWykonawcaprzedlozyCE dla oferowanegosprzetu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupsieradz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pupsieradz.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2008 godzina 13:00, miejsce: Oferte nalezy zlozyc w siedzibie zamawiajacego, tj. Powiatowy Urzad Pracy w Sieradzu, ul. Wojska Polskiego 73 do dnia 10.12.2008 r. do godz. 13.00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.