Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-06
Katowice: Zakup i dostawa urządzeń dla potrzeb uruchomienia łączności WAN dla Sądu Okręgowego w Katowicach i podległych Sądów Rejonowych z podziałem na zadania:
a) zadanie nr 1 - zakup i dostawa konwerterów mediów,
b) zadanie nr 2 - zakup i dostawa przełącznika sieciowego.
Numer ogłoszenia: 348318 - 2009; data zamieszczenia: 06.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Katowicach , ul. Andrzeja 16/18, 40-957 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6070169, faks 032 6070593.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa urządzeń dla potrzeb uruchomienia łączności WAN dla Sądu Okręgowego w Katowicach i podległych Sądów Rejonowych z podziałem na zadania: a) zadanie nr 1 - zakup i dostawa konwerterów mediów, b) zadanie nr 2 - zakup i dostawa przełącznika sieciowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa urządzeń dla potrzeb uruchomienia łączności WAN dla Sądu Okręgowego w Katowicach i podległych Sądów Rejonowych z podziałem na zadania: a) zadanie nr 1 - zakup i dostawa konwerterów mediów, b) zadanie nr 2 - zakup i dostawa przełącznika sieciowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 32.41.31.00 - Rutery sieciowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy PZP, b. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wg kryterium: spełnia/ nie spełnia. 3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum), warunek udziału w postępowaniu o którym mowa w pkt 1.b, każdy z Wykonawców (uczestnik konsorcjum) musi spełniać oddzielnie. Warunki wymienione w pkt. 1.a mogą być spełnione łącznie. 4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich uzupełnienia, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ustawy PZP wyklucza się wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania, nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub nie złożyli wymaganych dokumentów, potwierdzających spełnienie tych warunków..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wymagane dokumenty 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółki cywilnej dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki); 2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (treść oświadczenia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ). 3. Oświadczenie Wykonawcy o niekaralności osób - członków władz osoby prawnej oraz podmiotu w zakresie informacji jak w załączniku nr 7 do SIWZ. 4. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na postawie art. 24 ust 1 - 2 ustawy PZP (treść oświadczenia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ); 5. Oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy PZP (treść oświadczenia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ); 6. Oświadczenie o okresach, na jakie zostanie udzielona gwarancja, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez konsorcjum, dokumenty wymienione w punktach od 1 do 5 muszą być złożone przez każdego uczestnika konsorcjum oddzielnie. B. Forma potwierdzeń 1. Dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym lub poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.so.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH
40-028 Katowice
ul. Francuska 38
pokój P.004.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 11:00, miejsce: SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH 40-028 Katowice ul. Francuska 38 pokój P.009.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - zakup i dostawa konwerterów mediów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1 - zakup i dostawa konwerterów mediów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - zakup i dostawa przełącznika sieciowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - zakup i dostawa przełącznika sieciowego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.31.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostęp Uniwersytetu Śląskiego do danych (usługa baz danych) świadczony na zasadzie prenumeraty w okresie od 01.01.2026 r. - 31.12.2026 r.
- ZP/62/25 Dostawy implantów do chirurgii szczękowej
- Zakup i dostarczanie artykułów biurowych dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii - 4 Pakiety.
- DOSTAWA LEKÓW 67
- Katowice - Czyste powietrze. Termomodernizacja budynku Miejskiego Przedszkola nr 72 w Katowicach
- Dostawa sprzętu RTV
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, konfiguracja i wdrożenie systemu centrum logów, systemów zaawansowanego backupu oraz dokumentacji SZBI dla Gminy Sędziszów
- Dostawa sprzętu, oprogramowania z usługą wdrożenia"Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w gm. Oborniki Śl. oraz MGOPS" i dostawa pakietów biurowych:Edukacja dla przyszłości w Gminie Oborniki Śl.
- Dostawy urządzeń serwerowych i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Rozbudowa systemu bezpieczeństwa FortiGate-200F
- Dostawa urządzeń sieciowych Ubiquiti w celu ich wymiany
- "Wzrost bezpieczeństwa systemu informacji w Gminie Koźminek"
więcej: Rutery sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





