eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa sprzętu komputerowego dla KWP w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-24

Gdańsk: Dostawa sprzętu komputerowego dla KWP w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 348270 - 2011; data zamieszczenia: 24.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku , ul. Okopowa 15, 80-819 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3214817, faks 058 3214810.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla KWP w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego dla KWP w Gdańsku: L.p Asortyment J.m Ilość min. Ilość max. 1 2 3 4 5 1 Komputer PC (HP Pro 3300 Microtower XT310EA lub równoważny): Procesor (Intel Core i3-2120 lub równoważny)- dwurdzeniowy, taktowany zegarem co najmniej 3,3GHz, 3 MB pamięci podręcznej. Płyta główna: Zaprojektowana przez producenta jednostki komputera, 2 złącza dla pamięci DDR III, min. 1 slot mini PCI oraz 3 sloty PCI-Ex1, 1 slot PCIEx16, 8 gniazd USB Pamięć - DDR3 2048MB ; min. 1333 MHz; Obudowa - Microtower, Zasilacz o mocy 300W. Minimum 4 gniazda USB oraz głośnikowe i słuchawkowe wyprowadzone na przód obudowy. Inne porty: 1 port DVI-D; 1 port VGA; 1 RJ-45; 1 wyjście audio (SPDIF); 1 wejście audio; 1 wyjście audio; 1 wejście mikrofonu Dysk - Pojemność 500 GB, 7200 obr./min, Karta graficzna - Zintegrowana Karta dźwiękowa - Zintegrowana Napęd - Nagrywarka DVD typu SuperMulti z interfejsem SATA Karta sieciowa - Zintegrowana 10/100/1000 Mb/s Klawiatura - PS/2 lub USB w układzie polski programisty Mysz - optyczna PS/2 lub USB z trzema klawiszami oraz rolką (scroll) Listwa zasilająca - 5 gniazd, długość 1,5 metra System operacyjny - Zainstalowany i aktywowany Microsoft Windows 7 Professional 32bit PL OEM; najnowsza stabilna wersja ServicePack (licencja i nośnik CD) Pakiet biurowy: (Office 2010 Starter lub równoważny) umożliwiający edycję dokumentów w formacie docx oraz xlsx. Dodatkowa klawiatura HP CCID Smart Card BV813AA z wbudowanym czytnikiem kart procesorowych Szt. 40 50 2 Monitor 18,5 (Philips 191V2AB lub równoważny): Przekątna matrycy: 18.5 Jasność: 250 cd/m2 Kontrast: 1000:1 Kąty widzenia (Poziom/Pion): 176° / 170° Czas reakcji: 5 ms Regulacja pochylenia Rozdzielczość: 1360 x 768@60Hz Gniazdo wejściowe: 15 pin D-Sub; DVI-D Wbudowane audio: 1,5 W x 2 Zasilacz wbudowany Montaż na ścianie 100x100 Przewód DVI Szt. 40 50 3 Laptop (IBM Lenovo ThinkPad L512 NVW3TPB lub równoważny): Ekran 15,6 TFT HD (LED) o rozdzielczości 1366x768 Procesor (Intel Core i5 540M - lub równoważny) - dwurdzeniowy, taktowany zegarem co najmniej 2,53GHz, 3 MB pamięci podręcznej. Pamięć - DDR3 4096MB ; min. 1333 MHz; Dysk - Pojemność 500 GB, Karta graficzna - AMD M92-S2 XTX lub równoważna Karta dźwiękowa - Zintegrowana Napęd - Nagrywarka DVD typu SuperMulti Karty sieciowe - Zintegrowana 10/100/1000 Mb/s; bezprzewodowa IEEE 802.11b/g/n Bluetooth: Tak Gniazdo rozszerzeń: Express Card 34 Urządzenie wskazujące: Touchpad, TrackPoint Złącza zewn.: 15-stykowe D-Sub; E-SATA/USB Combo; 3 x USB 2.0, combo audio (mikrofon/słuchawki) Wbudowane: mikrofon, kamera oraz głośniki stereo; czytnik kart pamięci: 7 in 1 Bateria: litowo-jonowa 6-komorowa System operacyjny - Zainstalowany i aktywowany Microsoft Windows 7 Professional PL OEM; najnowsza stabilna wersja ServicePack (licencja i nośnik CD) Szt. 15 20 4 Drukarka laserowa monochromatyczna (Samsung ML-3310ND lub równoważna) z dodatkowym tonerem : Szybkość (druk czarno-biały) - 31 str./min. w A4 Czas wydruku pierwszej strony (druk czarno-biały) - 6,5 sekund Rozdzielczość - 1200 x 1200 dpi Druk dwustronny - Automatyczny Pamięć - 64 MB (możliwe 192 MB) Miesięczny cykl pracy - 50 000 stron Podajnik wejściowy - Podajnik kasetowy na 250 arkuszy, wielofunkcyjny na 50 arkuszy Podajnik wyjściowy - 150 arkuszy drukiem do dołu Procesor - 375 MHz Interfejs - Hi-Speed USB 2.0, Ethernet 10/100 Poziom hałasu - 51 dB (drukowanie), 26 dB (tryb czuwania) Wydajność - średnia wydajność zasobnika standardowego 2 000 stron Dodatkowy toner o średniej wydajności 5000 stron standardowych przy druku ciągłym Szt. 20 20 5 Klawiatura HP CCID Smart Card BV813AA lub równoważna Szt. 50 50 6. Czytnik Kart mikroprocesorowych EZ100PU lub równoważny -kompatybilny ze standardem PC/S.C. -zasilanie przez złącze USB Szt. 50 50 Gwarancja minimalna: 24 miesięcy na cały asortyment.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Druk ofertowy wraz z oświadczeniem o podwykonawcach 2 W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo 3. W przypadku złożenia oferty równoważnej należy załączyć do oferty opis zaproponowanego asortymentu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomorska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2011 godzina 09:50, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.