eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Michałowo › Likwidacja budynków i budowli Nadleśnictwa Żednia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-14

Michałowo: Likwidacja budynków i budowli Nadleśnictwa Żednia
Numer ogłoszenia: 348238 - 2012; data zamieszczenia: 14.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Żednia , Żednia 5, 16-050 Michałowo, woj. podlaskie, tel. 085 7175251, 7175252, faks 085 7175252.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bialystok.lasy.gov.pl/web/zednia

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja budynków i budowli Nadleśnictwa Żednia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót wyburzeniowych budynków i budowli Nadleśnictwa Żednia, zlokalizowanych według miejscowości: a) Osada Kozi Las - działka nr 880, obręb wsi Kołodno-Gmina Gródek (budynek gosp. nr inw. 108/56; magazynek drewna nr inw. 108/60; budynek mieszk. nr inw. 110/54; studnia kopana nr inw. B/590/386) b) Osada Kuberka działka 831, obręb Kołodno, Gmina Gródek - (budynek mieszkalny nr inw 110/73; studnia nr inw. 211/75; szalet drewniany nr inw. 291/77, ogrodzenie drewniane na słupach betonowych) c) Osada Stanek - działka 151/2, obręb wsi Żednia-Gmina Michałowo - (stodoła drewniana nr inw. 108/174) d) Osada Świnobród - działka 158, obręb wsi Żednia-Gmina Michałowo (budynek gospodarczy murowany Świnobród nr inw. 108/134) e) Budynek gospodarczy przy osadzie Żednia 8 - działka 213, obręb wsi Żednia-Gmina Michałowo (nr inw. 108/101), oraz dwa ustępy murowane trzystanowiskowe(nr inw. 291/103, 291/104 ) f) Osada Pałatki - działka 780/1, obręb wsi Kołodno-Gmina Gródek (Budynek Mieszkalny Pałatki nr inw. 110/68, drwalka Pałatki nr inw. B/590/334, studnia Pałatki nr inw. B/590/333, ogrodzenie drewniane 264mb Pałatki nr inw. 291/72, szalet drewniany Palatki nr inw. 291/71, budynek gospodarczy mur-drew Pałatki nr inw. 108/69), piwnica betonowa Pałatki, g) Osada Żednia 7 - działka 213, obręb wsi Żednia-Gmina Michałowo (budynek mieszkalny Żednia 7 nr inw. 110/119, chlew drewniany Żednia 7 nr inw. 108/120), ogrodzenie drewniane na słupach betonowych. Warunki wykonania robót wyburzeniowych : - budynki i budowle maja być usunięte wraz z częściami znajdującymi się pod poziomem gruntu. - wszystkie materiały z rozbiórki wraz z przedmiotami i elementami nie stanowiącymi części budynków, znajdujące się w wewnątrz lub na zewnątrz, należy usunąć i zagospodarowane bądz zutylizować (Wykonawca staje się właścicielem materiałów z rozbiórki). -elementy drewniane (drewno poużytkowe) Wykonawca zobowiązuje się odkupić. - na obiektach gdzie pokrycie dachowe zawiera azbest (eternit) materiały te powinny zostać poddane utylizacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. (Dz. U. 2004 Nr 71 poz. 649) oraz z dnia 23 października 2003r. (Dz. U z 2003r Nr 192 poz. 1876). Zamawiający będzie żądał dokumentu potwierdzającego wykonanie utylizacji materiału zawierającego azbest. Wykonawca ponosi całkowity koszt prac związanych z rozbiórką, uprzątnięciem terenu i utylizacją eternitu jak również ponosi odpowiedzialność cywilno - prawną i materialną za nieprzestrzeganie przepisów. - Wykonawca przy realizacji robót budowlanych zobowiązany będzie do zabezpieczenia terenu rozbiórki przed dostępem osób postronnych, właściwego oznakowania prac niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami. - po zakończeniu robót tz. usunięciu budynków budowli i urządzeń teren budowy należy zaorać i wyrównać oraz uporządkować z odpadów i śmieci.- - związku z tym, że w wyniku rozbiórki powstanie materiał rozbiórkowy mający wartość rynkową Zamawiający stwierdza, ze w ramach realizacji przedmiotu zamówienia pozyskane materiały porozbiórkowe Wykonawca zobowiązany jest do ich zakupu. Zamawiający wystawi fakturę Wykonawcy za materiały odzyskane z rozbiórki. Cena materiałów pochodzących z rozbiórki i w poszczególnych częściach przedstawia się następująco: a) Osada Kozi Las - cena wynosi 9 423,00 zł b) Osada Kuberka - cena wynosi 2 813,00 zł c) Osada Stanek - cena wynosi 1 138,00 zł d) Osada Świnobród - cena wynosi 279,00 zł e) Budynek gospodarczy przy osadzie Żednia 8 - cena wynosi 522,00 zł f) Osada Pałatki - cena wynosi 6 459,00 zł g) Osada Żednia 7 - cena wynosi 2 960,00 zł Całkowity koszt materiałów (drewna poużytkowego) pozyskanych z rozbiórki wynosi 23 594,00 zł plus należny podatek. Opis budynków i budowli, oraz ich stanu technicznego znajduje się w załącznikach do SIWZ. Jeśli wykonawca celem ustalenia zakresu prac rozbiórkowych oraz uzyskania wszystkich informacji niezbędnych do ustalenia ceny i złożenia oferty, chce dokonać szczegółowej wizji terenowej oraz inwentaryzacji budynków zamawiający umożliwi wykonawcy przeprowadzenie takiej wizji lokalnej. Ewentualne wątpliwości, pytania będą mogły być zgłaszane Zamawiającemu tylko zgodnie z zapisami tej SIWZ tj.: pisemnie, faksowo, lub elektronicznie. Nie dopuszcza się innej formy zadawania pytań i udzielania odpowiedzi przez Zamawiającego. Koszty dokonania wizji terenowej ponosi Wykonawca. DANE DOTYCZĄCE PLACU BUDOWY: Wykonawca jest zobowiązany do wykonania tymczasowych urządzeń placu budowy. Ustawienie barakowozów o różnym przeznaczeniu wchodzi w skład kosztów pośrednich. Pełne zabezpieczenie urządzeń placu budowy wraz z ich eksploatacją obciąża Wykonawcę. Zamawiający nie zapewnia dostaw energii elektrycznej i wody. Jeśli będzie zachodziła konieczność Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt uzgodni tymczasowe zasilanie w energię elektryczną i zapewni dla własnych potrzeb wodę i odbiór kanalizacji. Wykonawca we własnym zakresie przygotowuje stanowiska robocze i składowiska materiałów, elementów i urządzeń. Pełna organizacja stanowisk roboczych obciąża Wykonawcę. Dostawa, wyładowanie i składowanie materiałów pomocniczych i pędnych według potrzeb i na koszt Wykonawcy. Wykonanie wszelkich zabezpieczeń BHP obciąża Wykonawcę. Wykonanie zabezpieczeń wymaganych warunkami technicznymi oraz przepisami BHP obciąża Wykonawcę. Ogrodzenie i zabezpieczenie terenu robót jest obligatoryjne i obciążą Wykonawcę. 2. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologię wykonania zamówienia określają: Opinie zbadania i określenia stanu technicznego i opłacalności remontu, oraz specyfikacja wykonania i odbioru robót rozbiórki osad leśnych. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót rozbiórki osad leśnych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami. Przedmiary robót nie stanowią podstawy do sporządzenia kosztorysu ofertowego są one jedynie elementami pomocniczym do przygotowania ofert. Kosztorysy ofertowe (załączniki nr 9 do SIWZ) wypełnia Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza i dostarcza Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 3. Klasyfikacja robót wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45110000 - 1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych roboty ziemne; 45262660-5 - Usuwanie azbestu; 45236000-0- Wyrównanie terenu. 4. Warunki wykonania i finansowania zadania: a) Należność za wykonaną robotę budowlaną będzie płatna w całości po wykonaniu całego zamówienia. Wypłata należności będzie dokonywana na konto wskazane przez Wykonawcę, po wykonaniu zamówienia na podstawie końcowego bezusterkowego odbioru robót w terminie do 14 dni od dnia doręczenia faktury Zamawiającemu. b) Zamawiający nie przewiduje wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. c) Wykonawca wskaże w ofercie (oświadczenie na formularzu ofertowym) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez podwykonawcę, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonana przez Wykonawcę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. a) Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. b) Zamówienia uzupełniające mogą polegać na powtórzeniu prac będących przedmiotem zamówienia lub jego części o wartości do 30 % zamówienia podstawowego (wartości umowy) w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (od dnia podpisania umowy).

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu 45.23.63.00 - Wyrównywanie terenu cmentarzy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Ustala się wniesienie wadium w wysokości 4 900,00 zł ( cztery tysiące dziewięćset złotych). 2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275). 3) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank OR/BGŻ S.A. Białystok konto nr 75 2030 0045 1110 0000 0101 5800 przed upływem terminu składania ofert. 4) Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 5) Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w godz. od 8.00 do 14.00, przed upływem terminu składania ofert. 6) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 8) W przypadku wniesienia wadium przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy w dokumencie wadialnym, w szczególności wnoszonym w formie niepieniężnej, wskazać w imieniu jakich podmiotów wadium to jest wnoszone. Uwaga: Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 9) Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy PZP, lub nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 11) Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12) W zakresie żądania i zwrotu wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Prawa Zamówień Publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność objęta przedmiotem zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień, w związku z czym Zamawiający nie wymaga posiadania takich uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże realizację w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty rozbiórkowe o wartości brutto nie mniejszej niż 150 000,00 zł każda obejmującej swym zakresem w całości lub części prace z zakresu rozbiórki obiektów budowlanych oraz budynków. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający uzna warunek posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców lub Wykonawcy ubiegający się wspólnie spełnią w całości ww. warunek.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca - w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia - wykaże, ze dysponuje przynajmniej jedną osobą mogącą pełnić funkcje kierownika robót, tj. posiadającą uprawnienia przewidziane w prawie budowlanym do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno -budowlanej; wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa, posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 złotych. W dniu zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą Zamawiający będzie wymagał aby warunek dotyczący sytuacji ekonomiczno - finansowej Wykonawcy był spełniony przez cały okres obowiązywania umowy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełnionego i podpisanego Formularza oferty, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, - pełnomocnictwa podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna), - stosowne pełnomocnictwo, jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych w punkcie 9 ppkt 1 lit. g) niniejszej SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ 2) Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. 3) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w treści umowy jedynie w przypadku zaistnienia następującej okoliczności: a) Wykonawca ma prawo wystąpić o zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od obu stron umowy lub z powodu działania siły wyższej. b) W przypadku przekształcenia firmy, zmiany nazwy firmy Wykonawcy dopuszcza się spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy. c) W przypadku zmiany kierownika robót i inspektora nadzoru w sytuacjach niezależnych od Wykonawcy dopuszcza się spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie odpowiednich zmian personalnych. Osoby pełniące w/w funkcje muszą spełniać wymagania określone dla nich w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia. 4) W przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych poniżej może ulec zmianie termin wykonania zamówienia: a) niekorzystne warunki atmosferyczne, w szczególności: - klęski żywiołowe, - warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robot budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, b) warunki geologiczne, archeologiczne lub terenowe, w szczególności: - niewypały i niewybuchy, - wykopaliska archeologiczne nie przewidziane w SIWZ, - odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawki itp.), - odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych. c) okoliczności leżące po stronie Zamawiającego, w szczególności: - wstrzymanie robót przez Zamawiającego, - konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, d) przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 20 ppkt 4, lit. a - d terminy wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej niż okres trwania tych okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_zednia/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Żednia, Żednia 5, 16-050 Michałowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2012 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa Żednia.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.