eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZakup i dostawę węgla kamiennego - ekogroszek 31.2 dla Pogotowia Opiekuńczego w Krakowie w sezonie grzewczym 2009 / 2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-06

Kraków: Zakup i dostawę węgla kamiennego - ekogroszek 31.2 dla Pogotowia Opiekuńczego w Krakowie w sezonie grzewczym 2009 / 2010
Numer ogłoszenia: 348194 - 2009; data zamieszczenia: 06.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pogotowie Opiekuńcze w Krakowie , ul. Górka Narodowa 116, 31-234 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 4150423, 4156227, 4156213, faks 0-12 4150429.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawę węgla kamiennego - ekogroszek 31.2 dla Pogotowia Opiekuńczego w Krakowie w sezonie grzewczym 2009 / 2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa węgla kamiennego - sortyment ekogroszek energetyczny 31.2 w ilości 180 ton dla Pogotowia Opiekuńczego w Krakowie na sezon grzewczy 2009/2010. Wymagane parametry: węgiel kamienny sortyment ekogroszek do spalania w kotle retortowym z podajnikiem ślimakowym wymiar ziarna - 31,5-16 mm wartość opałowa - min.26 GJ/t zawartość siarki - max. 0,6 % zawartość popiołu - poniżej 10% temperatura spiekania - powyżej 1000oC temperatura mięknienia - powyżej 1250oC CPV: 10121000-7.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 10.12.10.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy PZP: a) posiadają uprawnienia, koncesje lub licencje do podjęcia działalności objętej niniejszym zamówieniem publicznym, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art.24 ust.1,2 PZP );.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. b) Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, spełniające wymogi art.22 Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. c) Pełnomocnictwo do podpisania ofert - jeżeli dotyczy ( pkt.II.1.1 ). d) Aktualny ( w terminie składania ofert ) odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e) W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum, powyższy dokument oraz oświadczenie wykonawcy ( załącznik nr 2 do SIWZ ) winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. Należy także dołączyć wypełnioną informację o podmiocie wspólnym - załącznik nr 5 do SIWZ f) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.d składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym; nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub zamieszkanie, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa powyżej są składane w formie oryginału odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone powyżej są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. g) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. h) Zaakceptowany i podpisany projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ Dokument -oświadczenie wykonawcy ma być załączony do oferty w formie oryginału. Pozostałe dokumenty mogą być kserokopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem, z datą, podpisem i imienną pieczątką osoby uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. i) Formularz oferty winien być wypełniony przez Wykonawcę z uwzględnieniem wszystkich rubryk i bez dokonywania jakichkolwiek zmian. j) Projekt umowy ( załącznik nr 4 do SIWZ ) winien być zaakceptowany i podpisany przez Wykonawcę w całości bez dokonywania jakichkolwiek zmian. k) Nie załączenie któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty. l) Dokumenty z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, które zostały otworzone w trakcie wykonywania procedury, zatrzymuje Zamawiający..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krakow.pl/PONG.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pogotowie Opiekuńcze w Krakowie ul.Górka Narodowa 116 31-234 Kraków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Pogotowie Opiekuńcze w Krakowie ul.Górka Narodowa 116 31-234 Kraków Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.