eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śrem › Dostawy sprzętu informatycznego akcesoria.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-27

Śrem: Dostawy sprzętu informatycznego akcesoria.
Numer ogłoszenia: 348180 - 2010; data zamieszczenia: 27.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4430 , ul. Sikorskiego 2, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2831626, faks 061 2831802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.6bdow.sp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu informatycznego akcesoria..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: cześć nr 1 CWT SP WARSZAWA Netbook ilość 100 szt. cześć nr 2 1 RWT SP POZNAŃ BABKI Drukarka laserowa A4 mono 302 szt. 15 Drukarka laserowa A4 kolor 302 szt. 3 Urządzenie UPS 1000VA 302 szt. 22 Monitor LCD 19 302 szt. 12 Mysz optyczna z przejściówką PS 2USB 302 szt. 25 listwa zasilająca 302 szt. 25 część nr 3 JW 4430 Śrem 9 szt. drukarek laserowych monochromatycznych część nr 4 1 Drukarka atramentowa A4 szt. 2 2 Drukarka igłowa szt. 4 3 Drukarka laserowa kolorowa A4 szt. 5 4 Drukarka laserowa mono A4 szt. 20 5 Skaner A4 szt. 2 6 Skaner dokumentowy A4 szt. 2 część nr 5 1 Adapter SC PC SC PC pojedynczy SM szt. 10 2 Dysk przenośny 2,5 cala 500GB USB 2.0 szt. 25 3 Dysk twardy 1 TB 7200rpm SATAII szt. 2 4 Dysk twardy USB 1TB zewnętrzny szt. 2 5 Dyskietki 3,5 szt. 103 6 Gniazdo komputerowe podwójne n t szt. 100 7 Kabel USB do drukarki szt. 5 8 Karta sieciowa GigabitEthernet PCI szt. 2 9 Klawiatura komputerowa bezprzewodowa szt. 3 10 Klawiatura komputerowa PS 2 szt. 45 11 Klawiatura komputerowa USB szt. 35 12 Konwerter E1Fast Ethernet szt. 4 13 Konwerter G.703Fast Ethernet szt. 4 14 Konwerter GigabitEthernet SC 1300nm duplex szt. 4 15 Konwerter światłowodowy SC Fast Ethernet SM szt. 12 16 Konwerter USB RS232 szt. 3 17 Koperta na CD DVD bez okienka szt. 396 18 Listwa przpięciowa 5 gniazd 10A szt. 21 19 Listwa zasilająca 8 gniazd 16A szt. 17 20 Mini GBIC CISCO GLCLH-SM szt. 1 21 Mini GIBIC Linksys SFP Transcevier MBGLH1 szt. 4 22 Modem G.SHDSL szt. 13 23 Modem VDSL szt. 1 24 Monitor LCD 19 cali szt. 5 25 Mysz bezprzewodowa szt. 5 26 Mysz optyczna USB szt. 45 27 Nagrywarka wewnętrzna DVD RW ATA szt. 17 28 Nagrywarka wewnętrzna DVD RW SATA szt. 7 29 Nagrywarka zewnętrzna DVD RW szt. 1 30 Nawigacja samochodowa szt. 2 31 Obudowa zewnętrzna do napędów 3,5 cala SATAATA przez USB 2.0 szt. 1 32 Pendrive 16 GB USB 2.0 szt. 39 33 Pendrive 8GB USB 2.0 szt. 71 34 Pendrive 4GB USB 2.0 szt. 38 35 Płyta CD-R 700 MB koperta szt. 540 36 Płyta CD-RW 700 MB koperta szt. 220 37 Płyta DVD+RW 4,7 GB koperta szt. 30 38 Płyta DVD-R 4.7 GB koperta szt. 290 39 Przełącznik KVM 4 porty, d sub szt. 2 40 Przenośna drukarka etykiet szt. 6 41 RAM DDR1 512 MB szt. 33 42 RAM DDR2 1 GB szt. 44 43 RAM DDR2 2 GB szt. 3 44 SDRAM 512MB szt. 4 45 Serwer plików w obudowie RACK szt. 1 46 Serwerowa karta sieciowa szt. 1 47 Stacja dyskietek FDD 3,5 szt. 4 48 Taśma HDD SATA 1 2 szt. 5 49 UPS 1200VA szt. 23 50 UPS 1600 VA szt. 11 51 UPS 3000 VA szt. 2 52 UPS 650 VA szt. 19 53 UPS do urządzeń przetwarzających informacje niejawne 1600 VA szt. 2 54 Wentylator uniwersalny 40x40x10 12 V szt. 2 55 Wentylator zasilacza 80x80x25 12V szt. 2 56 Zaciskarka uniwersalna RJ45 i RJ11 szt. 2 57 Zasilacz komputerowy ATX szt. 26 część nr 6 1 Pianka do czyszczenia monitorów LCD 200 ml szt. 107 2 Pianka do czyszczenia powierzchni plastikowych 400 ml szt. 197 3 Pianka do czyszczenia monitorów LCDTFTPLAZM 250 ml szt. 15 4 Pałeczki do czyszczenia o średnicy 1.25mm opak. 5 5 Pałeczki do czyszczenia o średnicy 2.5mm opak. 10 6 Kontakt IPA - alkohol izopropylowy 300ml spray opak. 5 7 Chusteczki bezpyłowe opak. 5 8 Chusteczki do czyszczenia monitora op. 100 szt. opak. 209.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-0, 30.23.20.00-4, 30.23.70.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wniesienia wadium a) Wadium wynosi : b) 13.916,00 zł dla całości przedmiotu zamówienia lub dla: części nr 1 6.147,00 zł części nr 2 1.940,00 zł części nr 3 491,00 zł część nr 4 1.536,00 zł część nr 5 3.630,00 zł część nr 6 172,00 zł Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami Rozdziału IX i może być wniesione w formach określonych w art. 45 ustawy. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, należy je wnieść przelewem na konto Jednostki Wojskowej 4430 Nr 69 1010 1469 0043 7213 9120 1000 które jest kontem nieoprocentowanym. Termin wniesienia wadium : do dnia 08.11 .2010 r. do godz.13.00 Przez wniesienie wadium Zamawiający przyjmuje zaksięgowanie przelewu na jego rachunku bankowym. W przypadku polecenia przelewu niezaksięgowanego przez bank, wadium uznaje się za niewniesione. Wadium pozostaje w gestii Zamawiającego przez okres 30 dni, jednak nie dłużej jak do dnia zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za przypadki określone w art.46.ust.4a oraz 5 ustawy PZP. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je w wysokości nominalnej na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę W przypadku wadium w formie innej niż pieniężna, gwarancję lub inny dokument potwierdzający wniesienie wadium należy przesłać na adres JW lub złożyć w kancelarii JW - w godz. od 7.30 - 10.00 oraz w godz. od 13.00-15.00 do dnia 08.11. 2010 r. do godz.13.00 a potwierdzoną kopię należy załączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Przy dokonywaniu oceny spełnienia warunków zamawiający będzie się kierował zasadą spełnienia lub niespełnienia. Nie może być żadnego stanu pośredniego, co oznacza, że warunek spełniony częściowo będzie oceniony jako nie spełniony. Wykonawca musi spełniać wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego. Niespełnienie któregokolwiek warunku będzie przyczyną wykluczenia Wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazu wykonanych niemniej niż 3 dostaw o łącznej kwocie 463.973,00 zł netto dla całości zamówienia lub dla : części nr 1 204.918,00 zł netto części nr 2 64.672,00 zł netto części nr 3 16.391,00 zł netto Część nr 4 51.225,00 zł netto Część nr 5 121.017,00 zł netto Część nr 6 5.750,00 zł netto w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie . - załącznik Nr 4 A - H;. Przy dokonywaniu oceny spełnienia warunków zamawiający będzie się kierował zasadą spełnienia lub niespełnienia. Nie może być żadnego stanu pośredniego, co oznacza, że warunek spełniony częściowo będzie oceniony jako nie spełniony. Wykonawca musi spełniać wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego. Niespełnienie któregokolwiek warunku będzie przyczyną wykluczenia Wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dotyczące netbooków: a. Certyfikat ISO9001:2000 dla producenta sprzętu. b. Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu. c. Dokument potwierdzający że firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta sprzętu d. Oświadczenie producenta sprzętu, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przyjmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z 36 miesięcznym serwisem gwarancyjnym. Dotyczące monitorów LCD 19 a. Dokument potwierdzający że firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta sprzętu. b. Oświadczenie producenta sprzętu, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przyjmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z 36 miesięcznym serwisem gwarancyjnym. Dotyczące drukarek A4 mono a. Dokument potwierdzający że firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta sprzętu. b. Oświadczenie producenta sprzętu, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przyjmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z 36 miesięcznym serwisem gwarancyjnym. Dotyczące drukarek A4 kolor Dokument potwierdzający że firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta sprzętu. Dotyczące drukarek igłowych Dokument potwierdzający że firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta sprzętu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.6bdow.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA 4430 63- 100 Śrem ul. Sikorskiego 2 Kancelarii JawnA.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2010 godzina 13:00, miejsce: złożyć w siedzibie Zamawiającego, Kancelarii Jawnej.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CWT SP WARSZAWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Netbook ilość 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.22.13.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 1 RWT SP POZNAŃ/BABKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka laserowa A4 mono 302 szt. 15 Drukarka laserowa A4 kolor 302 szt. 3 Urządzenie UPS 1000VA 302 szt. 22 Monitor LCD 19 302 szt. 12 Mysz optyczna z przejściówką PS 2-USB 302 szt. 25 listwa zasilająca 302 szt. 25.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.11-8, 30.23.13.00-0, 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Jednostka Wojskowa 4430 Śrem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 9 szt. drukarek laserowych monochromatycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 3 RWT SP -KRAKÓW BALICE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Drukarka atramentowa A4 szt. 2 2 Drukarka igłowa szt. 4 3 Drukarka laserowa kolorowa A4 szt. 5 4 Drukarka laserowa mono A4 szt. 20 5 Skaner A4 szt. 2 6 Skaner dokumentowy A4 szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.23.21.20-1, 30.21.61.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 3 RWT SP KRAKÓW BALICE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Adapter SC PCSC PC pojedynczy SM szt. 10 2 Dysk przenośny 2,5 CALA 500GB USB 2.0 szt. 25 3 Dysk twardy 1 TB 7200rpm SATAII szt. 2 4 Dysk twardy USB 1TB zewnętrzny szt. 2 5 Dyskietki 3,5 szt. 103 6 Gniazdo komputerowe podwójne n t szt. 100 7 Kabel USB do drukarki szt. 5 8 Karta sieciowa GigabitEthernet PCI szt. 2 9 Klawiatura komputerowa bezprzewodowa szt. 3 10 Klawiatura komputerowa PS 2 szt. 45 11 Klawiatura komputerowa USB szt. 35 12 Konwerter E1 Fast Ethernet szt. 4 13 Konwerter G.703 Fast Ethernet szt. 4 14 Konwerter GigabitEthernet SC 1300nm duplex szt. 4 15 Konwerter światłowodowy SC Fast Ethernet SM szt. 12 16 Konwerter USB/RS232 szt. 3 17 Koperta na CD DVD bez okienka szt. 396 18 Listwa przpięciowa 5 gniazd 10A szt. 21 19 Listwa zasilająca 8 gniazd 16A szt. 17 20 Mini GBIC CISCO GLC-LH-SM szt. 1 21 Mini GIBIC Linksys SFP Transcevier MBGLH1 szt. 4 22 Modem G.SHDSL szt. 13 23 Modem VDSL szt. 1 24 Monitor LCD 19 CALA szt. 5 25 Mysz bezprzewodowa szt. 5 26 Mysz optyczna USB szt. 45 27 Nagrywarka wewnętrzna DVD RW ATA szt. 17 28 Nagrywarka wewnętrzna DVD RW SATA szt. 7 29 Nagrywarka zewnętrzna DVD-RW szt. 1 30 Nawigacja samochodowa szt. 2 31 Obudowa zewnętrzna do napędów 3,5 CALA SATA ATA przez USB 2.0 szt. 1 32 Pendrive 16 GB USB 2.0 szt. 39 33 Pendrive 8GB USB 2.0 szt. 71 34 Pendrive 4GB USB 2.0 szt. 38 35 Płyta CD-R 700 MB koperta szt. 540 36 Płyta CD-RW 700 MB koperta szt. 220 37 Płyta DVD+RW 4,7 GB koperta szt. 30 38 Płyta DVD-R 4.7 GB koperta szt. 290 39 Przełącznik KVM 4porty, d sub szt. 2 40 Przenośna drukarka etykiet szt. 6 41 RAM DDR1 512 MB szt. 33 42 RAM DDR2 1 GB szt. 44 43 RAM DDR2 2 GB szt. 3 44 SDRAM 512MB szt. 4 45 Serwer plików w obudowie RACK szt. 1 46 Serwerowa karta sieciowa szt. 1 47 Stacja dyskietek FDD 3,5 szt. 4 48 Taśma HDD SATA 1/2 szt. 5 49 UPS 1200VA szt. 23 50 UPS 1600 VA szt. 11 51 UPS 3000 VA szt. 2 52 UPS 650 VA szt. 19 53 UPS do urządzeń przetwarzających informacje niejawne 1600 VA szt. 2 54 Wentylator uniwersalny 40x40x10 12 V szt. 2 55 Wentylator zasilacza 80x80x25 12V szt. 2 56 Zaciskarka uniwersalna RJ45 i RJ11 szt. 2 57 Zasilacz komputerowy ATX szt. 26.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 3 RWT SP KRAKÓW BALICE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Pianka do czyszczenia monitorów LCD 200 ml szt. 107 2 Pianka do czyszczenia powierzchni plastikowych 400 ml szt. 197 3 Pianka do czyszczenia monitorów LCD/TFT/PLAZM 250 ml szt. 15 4 Pałeczki do czyszczenia o średnicy 1.25mm opak. 5 5 Pałeczki do czyszczenia o średnicy 2.5mm opak. 10 6 Kontakt IPA - alkohol izopropylowy 300ml spray opak. 5 7 Chusteczki bezpyłowe opak. 5 8 Chusteczki do czyszczenia monitora op. 100 szt. opak. 209.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.