eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń Kancelarii Senatu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-29

Warszawa: usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń Kancelarii Senatu
Numer ogłoszenia: 348051 - 2011; data zamieszczenia: 29.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Senatu, ul. Wiejska 6, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6949035, faks 22 6949213.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kancelaria Senatu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń Kancelarii Senatu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Kancelarii Senatu o łącznej powierzchni 6.998 m2, przez okres 4 miesięcy - od 1 stycznia 2012 r. do 30 kwietnia 2012 r., w tym: - budynek A i B przy ul. Wiejskiej 6 - 5.335 m2, - budynek przy ul. Frascati 2 - 1.041 m2, - budynek przy ul. Górnośląskiej 14 - 472 m2, (412 m2 + 60 m2 powierzchnia klatki schodowej z dojściem = 472 m2). 2. Łączna powierzchnia sprzątania obejmuje: - 4018 m2 - powierzchnia biurowa (ok. 58,24% - wykładzina dywanowa i dywany, ok. 7,97 % - wykładzina PCV, ok. 33,79% - parkiet dębowy), - 2.441 m2 - ciągi komunikacyjne (ok. 54,9 % - posadzki marmurowe, ok. 24,5% - wykładzina dywanowa, ok. 11% - gres, ok. 2,6% - parkiet dębowy, ok. 7% - wykładzina PCV), - 109 m2 - pomieszczenia socjalne (ok. 50% - wykładzina PCV, ok. 50% - wykładzina dywanowa), - 280 m2 - sanitariaty i łazienki. 3. Szczegółowy wykaz powierzchni do sprzątania oraz szczegółowy zakres prac zawiera Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami: Wykazem powierzchni w obiektach Kancelarii Senatu, stanowiącym załącznik nr 1a do Opisu przedmiotu zamówienia i Szczegółowym zakresem prac, stanowiącym załącznik nr 1b do Opisu przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMLUX Sp. z o.o., ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 204428,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 116718,24

  • Oferta z najniższą ceną: 116718,24 / Oferta z najwyższą ceną: 375765,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zapytanie o cenę, gdyż zgodnie z art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) przedmiotem zamówienia jest usługa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ww. ustawy. Usługa sprzątania pomieszczeń Kancelarii Senatu jest usługą standardową, powszechnie dostępną o ustalonych standardach jakościowych, wartość usługi jest mniejsza niż 125 tys euro.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.