eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › Prace remontowe w budynku Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Tryb.



Ogłoszenie z dnia 2009-10-06

Piotrków Trybunalski: Prace remontowe w budynku Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Tryb.
Numer ogłoszenia: 347970 - 2009; data zamieszczenia: 06.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Piotrkowie Tryb. , Al. 3-go Maja 33, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 0447323154, faks 044 7323103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-piotrkowski.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowe w budynku Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Tryb..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu prac remontowych w budynku Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Tryb., które mają na celu adaptację pomieszczeń po byłym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej z przeznaczeniem na Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie. W zakres prac będą wchodziły roboty wykończeniowe, tynkarskie, malarskie, remont posadzek i sufitów, wymiana stolarki drzwiowej oraz kompleksowe roboty elektryczne. Szczegółowy zakres określa dokumentacja projektowa oraz przedmiary, stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wymagane w wys. 3000 tys. (trzy tysiące)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: prowadzą działalność w zakresie wykonywania robót budowlanych; w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania wykonali min. 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu prac remontowych o charakterze i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia o minimalnej wartości 150 tys. brutto każda, oraz przedstawią dokumenty, że roboty te zostały wykonane należycie; dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacji wod-kan, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; nie zalegają z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i ZUS; są ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanych prac na sumę min. 150 tys. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w ofercie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa następujące dokumenty: < Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. < Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. < Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na wykonaniu prac remontowych o charakterze i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia o minimalnej wartości 150 tys., oraz przedstawi dokumenty, że roboty te zostały wykonane należycie. < Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej; instalacyjnej wod-kan; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz zaświadczenia Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. < Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości minimum 150 tys. Przed zawarciem umowy Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta została wybrana, przedstawienia polisy z terminem ważności na cały okres, na jaki zostanie zawarta umowa na wykonanie prac. < Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-piotrkowski.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Piotrkowie Tryb., 97-300 Piotrków Tryb. Al. 3 Maja 33 cena: 50 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Piotrkowie Tryb., 97-300 Piotrków Tryb., Al. 3 Maja 33, Kancelaria Ogólna, pok. 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.