eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MroczaDostawa -benzyna na potrzeby ZRP Mrocza.



Ogłoszenie z dnia 2009-02-20

Mrocza: Dostawa -benzyna na potrzeby ZRP Mrocza.
Numer ogłoszenia: 34792 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Robót Publicznych , ul. Łąkowa 7, 89-115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3856357.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrocza-zrp.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa -benzyna na potrzeby ZRP Mrocza..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Benzyna bezołowiowa 95 -4500 l.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.32.10.0 - Benzyna bezołowiowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wymagane wadium 300,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -spełniają warunki określone w art.22 ust. 1, -nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych -spełnią warunek dodatkowy: wyrazi zgodę na termin płatności - 30 dni liczony od dnia złożenia u Zamawiającego faktury za zrealizowane zamówienie wraz z wymaganym kompletem dokumentów. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 4 i 5. 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców. 6. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 7. Formularz Oferty - załącznik nr 2 8. Oświadczenie o terminie płatności - załącznik nr 3 do SIWZ. 9. Dowód wniesienia wadium. 10. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia w zakresie przewozu materiałów niebezpiecznych oraz kwalifikacje do napełniania i opróżniania zbiorników transportowych z materiałami niebezpiecznymi tj. zaświadczenie kwalifikacyjne TDT, ADR. 11. Świadectwo jakości lub orzeczenie laboratoryjne na przedmiot zamówienia wystawione przez producenta imiennie na firmę Wykonawcy albo świadectwo jakości lub orzeczenie laboratoryjne na przedmiot zamówienia wystawione łącznie z dowodem wydania z którego treści wynika, że odbiorcą przedmiotu zamówienia jest Wykonawca oraz, że dowód wydania dotyczy załączonego świadectwa jakości lub orzeczenia laboratoryjnego. 8.12. Komunikat cenowy o aktualnej na dzień 5 marzec 2009r. cenie netto benzyny bezołowiowej 95 odnoszący się tylko do jednostek objętości tj. ( litry ,m3) - wystawiony przez producenta u którego zaopatruje się firma Wykonawcy. 8.13. Wykaz autocystern do przewozu benzyny wyposażonych w systemy nalewowe i pomiarowe, które będą brały udział w realizacji zamówienia. Do każdej pozycji z wykazu należy załączyć aktualne dokumenty legalizacyjne urządzeń pomiarowych wg - załącznika nr 6. Dokumenty o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Kopie dokumentów winny zostać opatrzone pieczęcią o treści ,, za zgodność z oryginałem ,, lub pieczęcią o treści równoznacznej. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, - Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika, - Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt 8.1. - 8.4. dla każdego Wykonawcy z osobna, pozostałe składane są wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mrocza.pl zakładka: Zakład Robót Publicznych -Przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Robót Publicznych, ul. Łąkowa 7, 89-115 Mrocza.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 13:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, ul. Łąkowa 7, 89-115 Mrocza.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.