eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa sprzętu sportowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-06

Kraków: Dostawa sprzętu sportowego.
Numer ogłoszenia: 347918 - 2009; data zamieszczenia: 06.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie , ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu sportowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu sportowego, tj. piłek do siatkówki, koszykówki i piłki nożnej wraz z siatkami do noszenia piłek. Zamówienie składa się z czterech części: Część 1 obejmuje dostawę 150 szt. fabrycznie nowych, profesjonalnych piłek do gry w piłkę siatkową, posiadających certyfikat FIVB, wykonanych ze skóry syntetycznej, o rozmiarze 5. Część 2 obejmuje dostawę 150 szt. fabrycznie nowych, profesjonalnych piłek do gry w koszykówkę, posiadających certyfikat FIBA, wykonanych ze skóry syntetycznej kompozytowej, o rozmiarze 7. Część 3 obejmuje dostawę 450 szt. fabrycznie nowych, profesjonalnych piłek do gry w piłkę nożną, posiadających certyfikat FIFA, wykonanych ze skóry syntetycznej, przeznaczonych do gry na nawierzchniach trawiastych, o rozmiarze 5. Część 4 obejmuje dostawę 160 szt. fabrycznie nowych siatek do noszenia piłek na 10 sztuk (siatka powinna być pleciona i wykonana ze sznurka polietylenowego).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo), chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Warunki udziału w postępowaniu, dotyczące Wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do siwz) oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z wykonawców, musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa wyżej lit a), składa odpowiednio dokumenty wskazane w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć również oświadczenie o spełnieniu przez oferowane dostawy, wymagań określonych przez Zamawiającego (zał. nr 3 do siwz) oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych wymagań: a) zaświadczenie potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (np. certyfikat FIFA, FIBA, FIVB lub zaświadczenie producenta piłki o posiadanym przez model piłki certyfikacie FIFA, FIBA, FIVB - odpowiednio do wymagań wskazanych w pkt III ppkt 1 siwz). Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie - art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie (tekst jednolity Dz.U. z 2008 r. Nr 189, poz. 1158 z późn. zm.)).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/BIP.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego ,Departament Edukacji i Sportu, ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków, IV piętro, pok. 402 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa 150 szt. fabrycznie nowych, profesjonalnych piłek do gry w piłkę siatkową, posiadających certyfikat FIVB, wykonanych ze skóry syntetycznej, o rozmiarze 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 150 szt. fabrycznie nowych, profesjonalnych piłek do gry w piłkę siatkową, posiadających certyfikat FIVB, wykonanych ze skóry syntetycznej, o rozmiarze 5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa 150 szt. fabrycznie nowych, profesjonalnych piłek do gry w koszykówkę, posiadających certyfikat FIBA, wykonanych ze skóry syntetycznej kompozytowej, o rozmiarze 7..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 150 szt. fabrycznie nowych, profesjonalnych piłek do gry w koszykówkę, posiadających certyfikat FIBA, wykonanych ze skóry syntetycznej kompozytowej, o rozmiarze 7..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa 450 szt. fabrycznie nowych, profesjonalnych piłek do gry w piłkę nożną, posiadających certyfikat FIFA, wykonanych ze skóry syntetycznej, przeznaczonych do gry na nawierzchniach trawiastych, o rozmiarze 5..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 450 szt. fabrycznie nowych, profesjonalnych piłek do gry w piłkę nożną, posiadających certyfikat FIFA, wykonanych ze skóry syntetycznej, przeznaczonych do gry na nawierzchniach trawiastych, o rozmiarze 5..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa 160 szt. fabrycznie nowych siatek do noszenia piłek na 10 sztuk (siatka powinna być pleciona i wykonana ze sznurka polietylenowego)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 160 szt. fabrycznie nowych siatek do noszenia piłek na 10 sztuk (siatka powinna być pleciona i wykonana ze sznurka polietylenowego)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.