eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągZakup i dostawy warzyw i owoców w 2017 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-05

Ogłoszenie nr 3478 - 2017 z dnia 2017-01-05 r.

Elbląg: Zakup i dostawy warzyw i owoców w 2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 345650-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, krajowy numer identyfikacyjny 28138539600000, ul. ul. Kwiatkowskiego  15, 82-300   Elbląg, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 261 313 015, faks 261 313 304, e-mail 21wog@ron.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: 21 Wojskowy Oddział Gspodarczy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawy warzyw i owoców w 2017 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

43/SZP/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są: Zakup i dostawy warzyw i owoców w 2017 r.: Część zamówienia nr 1: Zakup i dostawy warzyw - Miejsca odbioru dostaw:Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Elbląg, ul.Królewiecka 130;Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Braniewo, ul. Sikorskiego 41; Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Bartoszyce, ul. Wojska Polskiego 4;Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Morąg, ul. Wojska Polskiego 33. Zawiera 36 pozycji asortymentowych.Jednostka miary dla ilości - kg. Ziemniaki jadalne: ilość minimalna-2000, ilość maksymalna-3000; Ziemniaki wczesne: ilość minimalna-360, ilość maksymalna-540; Buraki ćwikłowe: ilość minimalna-2100, ilość maksymalna-3150; Marchew: ilość minimalna-4500, ilość maksymalna-6750; Pietruszka korzeniowa: ilość minimalna-750, ilość maksymalna-1125; Seler korzeniowy: ilość minimalna-2200, ilość maksymalna-3300; Cebula: ilość minimalna-2900, ilość maksymalna-4350; Cebula czerwona: ilość minimalna-100, ilość maksymalna-150; Por: ilość minimalna-1200, ilość maksymalna-1800; Kapusta biała: ilość minimalna-2500, ilość maksymalna-3750; Kapusta czerwona: ilość minimalna-1200, ilość maksymalna-1800; Czarna rzepa: ilość minimalna-160, ilość maksymalna-240; Fasola szparagowa: ilość minimalna-600, ilość maksymalna-900; Papryka słodka: ilość minimalna-900, ilość maksymalna-1350; Pomidory: ilość minimalna-2300, ilość maksymalna-3450; Pomidory cherry: ilość minimalna-100, ilość maksymalna-150; Ogórki: ilość minimalna-1700, ilość maksymalna-2550; Sałata: ilość minimalna-340, ilość maksymalna-510; Sałata lodowa: ilość minimalna-180, ilość maksymalna-270; Sałata karbowana: ilość minimalna-50, ilość maksymalna-75; Rukola: ilość minimalna-30, ilość maksymalna-45; Brokuły:ilość minimalna-380, ilość maksymalna-570; Kapusta włoska: ilość minimalna-160, ilość maksymalna-240; Kapusta pekińska: ilość minimalna-460, ilość maksymalna-690; Kapusta brukselska: ilość minimalna-30, ilość maksymalna-45; Kalafior: ilość minimalna-600, ilość maksymalna-900; Rzodkiewka: ilość minimalna-250, ilość maksymalna-375; Natka pietruszki: ilość minimalna-130, ilość maksymalna-195; Koperek zielony: ilość minimalna-80, ilość maksymalna-120; Szczypiorek: ilość minimalna-80, ilość maksymalna-120; Botwina: ilość minimalna-80, ilość maksymalna-120; Czosnek: ilość minimalna-40, ilość maksymalna-60; Pieczarki: ilość minimalna-800, ilość maksymalna-1200; Cukinia: ilość minimalna-40, ilość maksymalna-60; Bakłażan: ilość minimalna-40, ilość maksymalna-60; Szparagi: ilość minimalna-80, ilość maksymalna-120. Część zamówienia nr 2: Zakup i dostawy owoców - Miejsca odbioru dostaw:Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Elbląg, ul.Królewiecka 130;Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Braniewo, ul. Sikorskiego 41;Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Bartoszyce, ul. Wojska Polskiego 4;Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Morąg, ul. Wojska Polskiego 33. Zawiera 15 pozycji asortymentowych.Jednostka miary dla ilości - kg. Banany: ilość minimalna-2300, ilość maksymalna-3450; Cytryny: ilość minimalna-300, ilość maksymalna-450; Pomarańcze: ilość minimalna-700, ilość maksymalna-1050; Mandarynki: ilość minimalna-800, ilość maksymalna-1200; Grejpfruty: ilość minimalna-40, ilość maksymalna-60; Kiwi: ilość minimalna-40, ilość maksymalna-60; Arbuz: ilość minimalna-200, ilość maksymalna-300; Brzoskwinie: ilość minimalna-100, ilość maksymalna-150; Winogrona: ilość minimalna-100, ilość maksymalna-150; Jabłka: ilość minimalna-12000, ilość maksymalna-18000; Gruszki: ilość minimalna-600, ilość maksymalna-900; Wiśnie: ilość minimalna-100, ilość maksymalna-150; Czereśnie: ilość minimalna-100, ilość maksymalna-150; Śliwki: ilość minimalna-100, ilość maksymalna-150; Truskawka: ilość minimalna-100, ilość maksymalna-150. Zamówienie jest realizowane z wykorzystanie prawa opcji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 03220000-9
Dodatkowe kody CPV: 03221000-6, 03221212-5, 03221420-6, 03221440-2, 03221410-3, 03221270-9, 03221230-7, 03221260-6, 03221310-2, 03221100-7, 03221111-7, 03221113-1, 03221112-4, 03212100-1, 03221120-3, 03221110-0, 03221114-8, 03221430-9, 03221250-3, 03222111-4, 03222332-9, 03222210-8, 03222322-6, 03222321-9, 03222118-3, 03222110-7, 03222220-1, 03222330-5, 03222313-0, 03222000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Zakup i dostawy warzyw
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT156563.96
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-DOŚWIADCZALNY "POZORTY" Spółka z o.o.,  pozorty@wp.pl,  ul. Tuwima 19,  10-747,  Olsztyn,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 152146.58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 152146.58
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 156334.51
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Zakup i dostawy owoców
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT63997.69
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-DOŚWIADCZALNY "POZORTY" Spółka z o.o.,  pozorty@wp.pl,  ul. Tuwima 19,  10-747,  Olsztyn,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 67127.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 61635.33
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 67127.40
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.