To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-05
Ogłoszenie nr 3478 - 2017 z dnia 2017-01-05 r.
Elbląg: Zakup i dostawy warzyw i owoców w 2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 345650-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, krajowy numer identyfikacyjny
28138539600000, ul.
ul. Kwiatkowskiego
15,
82-300
Elbląg, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
261 313 015, faks
261 313 304, e-mail
21wog@ron.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: 21 Wojskowy Oddział Gspodarczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawy warzyw i owoców w 2017 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):43/SZP/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są: Zakup i dostawy warzyw i owoców w 2017 r.: Część zamówienia nr 1: Zakup i dostawy warzyw - Miejsca odbioru dostaw:Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Elbląg, ul.Królewiecka 130;Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Braniewo, ul. Sikorskiego 41; Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Bartoszyce, ul. Wojska Polskiego 4;Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Morąg, ul. Wojska Polskiego 33. Zawiera 36 pozycji asortymentowych.Jednostka miary dla ilości - kg. Ziemniaki jadalne: ilość minimalna-2000, ilość maksymalna-3000; Ziemniaki wczesne: ilość minimalna-360, ilość maksymalna-540; Buraki ćwikłowe: ilość minimalna-2100, ilość maksymalna-3150; Marchew: ilość minimalna-4500, ilość maksymalna-6750; Pietruszka korzeniowa: ilość minimalna-750, ilość maksymalna-1125; Seler korzeniowy: ilość minimalna-2200, ilość maksymalna-3300; Cebula: ilość minimalna-2900, ilość maksymalna-4350; Cebula czerwona: ilość minimalna-100, ilość maksymalna-150; Por: ilość minimalna-1200, ilość maksymalna-1800; Kapusta biała: ilość minimalna-2500, ilość maksymalna-3750; Kapusta czerwona: ilość minimalna-1200, ilość maksymalna-1800; Czarna rzepa: ilość minimalna-160, ilość maksymalna-240; Fasola szparagowa: ilość minimalna-600, ilość maksymalna-900; Papryka słodka: ilość minimalna-900, ilość maksymalna-1350; Pomidory: ilość minimalna-2300, ilość maksymalna-3450; Pomidory cherry: ilość minimalna-100, ilość maksymalna-150; Ogórki: ilość minimalna-1700, ilość maksymalna-2550; Sałata: ilość minimalna-340, ilość maksymalna-510; Sałata lodowa: ilość minimalna-180, ilość maksymalna-270; Sałata karbowana: ilość minimalna-50, ilość maksymalna-75; Rukola: ilość minimalna-30, ilość maksymalna-45; Brokuły:ilość minimalna-380, ilość maksymalna-570; Kapusta włoska: ilość minimalna-160, ilość maksymalna-240; Kapusta pekińska: ilość minimalna-460, ilość maksymalna-690; Kapusta brukselska: ilość minimalna-30, ilość maksymalna-45; Kalafior: ilość minimalna-600, ilość maksymalna-900; Rzodkiewka: ilość minimalna-250, ilość maksymalna-375; Natka pietruszki: ilość minimalna-130, ilość maksymalna-195; Koperek zielony: ilość minimalna-80, ilość maksymalna-120; Szczypiorek: ilość minimalna-80, ilość maksymalna-120; Botwina: ilość minimalna-80, ilość maksymalna-120; Czosnek: ilość minimalna-40, ilość maksymalna-60; Pieczarki: ilość minimalna-800, ilość maksymalna-1200; Cukinia: ilość minimalna-40, ilość maksymalna-60; Bakłażan: ilość minimalna-40, ilość maksymalna-60; Szparagi: ilość minimalna-80, ilość maksymalna-120. Część zamówienia nr 2: Zakup i dostawy owoców - Miejsca odbioru dostaw:Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Elbląg, ul.Królewiecka 130;Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Braniewo, ul. Sikorskiego 41;Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Bartoszyce, ul. Wojska Polskiego 4;Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Morąg, ul. Wojska Polskiego 33. Zawiera 15 pozycji asortymentowych.Jednostka miary dla ilości - kg. Banany: ilość minimalna-2300, ilość maksymalna-3450; Cytryny: ilość minimalna-300, ilość maksymalna-450; Pomarańcze: ilość minimalna-700, ilość maksymalna-1050; Mandarynki: ilość minimalna-800, ilość maksymalna-1200; Grejpfruty: ilość minimalna-40, ilość maksymalna-60; Kiwi: ilość minimalna-40, ilość maksymalna-60; Arbuz: ilość minimalna-200, ilość maksymalna-300; Brzoskwinie: ilość minimalna-100, ilość maksymalna-150; Winogrona: ilość minimalna-100, ilość maksymalna-150; Jabłka: ilość minimalna-12000, ilość maksymalna-18000; Gruszki: ilość minimalna-600, ilość maksymalna-900; Wiśnie: ilość minimalna-100, ilość maksymalna-150; Czereśnie: ilość minimalna-100, ilość maksymalna-150; Śliwki: ilość minimalna-100, ilość maksymalna-150; Truskawka: ilość minimalna-100, ilość maksymalna-150. Zamówienie jest realizowane z wykorzystanie prawa opcji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
03220000-9
Dodatkowe kody CPV:
03221000-6,
03221212-5,
03221420-6,
03221440-2,
03221410-3,
03221270-9,
03221230-7,
03221260-6,
03221310-2,
03221100-7,
03221111-7,
03221113-1,
03221112-4,
03212100-1,
03221120-3,
03221110-0,
03221114-8,
03221430-9,
03221250-3,
03222111-4,
03222332-9,
03222210-8,
03222322-6,
03222321-9,
03222118-3,
03222110-7,
03222220-1,
03222330-5,
03222313-0,
03222000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zakup i dostawy warzyw |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT156563.96 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 152146.58 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zakup i dostawy owoców |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT63997.69 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 67127.40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Ochrona fiz. osób, obiektów, terenów i mienia MAH w Elblągu, ul. Bulwar Zyg. Aug. 11, oraz monit. sys. sygn. włamania i napadu (SWiN) sygn. alarmu pożar. (SAP) w okresie od 1.07.2025 do 31.12.2025r.
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Elblągu
- Zapewnienie scenotechniki tj. zadaszonej sceny, nagłośnienia, oświetlenia, multimediów wraz z obsługą techniczną podczas plenerowej imprezy masowej pn. Dni Elbląga 2025
- Modernizacja istniejącego dostępu do Internetu dla Miejskiej Sieci Szerokopasmowej w Elblągu wraz z infrastrukturą teletechniczną
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
- Opracowanie dok. proj.-koszt. oraz wykonanie robót bud. polegających na modernizacji obiektu przy ul. Warszawskiej 55 w ramach zad.: Modernizacja zabytkowego obiektu przy ul. Warszawskiej 55 w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.