To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-06
Chełm: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA- UTWORZENIE ZINTEGROWANEGO I BEZPIECZNEGO SYSTEMU KOMUNIKACYJNEGO NA TERENIE POWIATU CHEŁMSKIEGO- BUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1807L
Numer ogłoszenia: 34785 - 2013; data zamieszczenia: 06.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 15257 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chełmski, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5627501, faks 82 5627510.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA- UTWORZENIE ZINTEGROWANEGO I BEZPIECZNEGO SYSTEMU KOMUNIKACYJNEGO NA TERENIE POWIATU CHEŁMSKIEGO- BUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1807L.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie pełnego nadzoru inwestorskiego nad robotami branży drogowej dotyczącymi zadania pn. Utworzenie zintegrowanego i bezpiecznego systemu komunikacyjnego na terenie powiatu chełmskiego- Budowa drogi powiatowej Nr 1807L. W trakcie realizacji zadania inwestycyjnego Wykonawca będzie sprawował funkcję nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie, wynikającym z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623/ oraz będzie odpowiedzialny za realizację zadaniai jego rozliczenie. Do zadań Wykonawcy w trakcie realizacji zadania należy w szczególności: 1. Prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową. 2. Kontrola i dopilnowanie, aby wszystkie używane urządzenia i materiały posiadały stosowne świadectwa i certyfikaty wymagane przepisami i dokumentacją projektową. 3. Sprawdzenie ważności ubezpieczeń osób zatrudnionych oraz używanego sprzętu. 4. Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego. 5. Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zasięganie opinii autora projektu. 6. Uczestniczenie przy prowadzeniu przez Wykonawcę robót koniecznych prób, pomiarów i sprawdzeń. 7. Egzekwowanie od Wykonawcy dodatkowych badań i pomiarów względnie przeprowadzenia badań niezależnych w przypadku wątpliwości, co do wiarygodności badań Wykonawcy. 8. Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: wykonywania prób, wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. 9. Kontrola i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających. 10. Zawieszenie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne. 11. Kontrola i weryfikacja wszelkich przedkładanych przez Wykonawcę dokumentów. 12. Kontrola postępu wykonywanych robót. 13. Potwierdzenie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do wystawienia faktury zgodnie z postanowieniami umowy zawartej między Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych. 14. Weryfikacja, analizowanie i zatwierdzanie do zapłaty faktur wystawionych przez Wykonawcę robót budowlanych w związku z realizacją umowy na roboty budowlane. 15. Uzgadnianie z Wykonawcą robót budowlanych rodzaju dokumentacji powykonawczej, sprawdzanie jej i zatwierdzanie w porozumieniu z Zamawiającym. 16. Uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych, w tym prowadzenie wraz z Zamawiającym przeglądów gwarancyjnych. Zamawiający zakłada, że w okresie gwarancyjnym przynajmniej raz na rok dokonywane będą przeglądy stanu technicznego wybudowanych i przebudowanych obiektów. 17. Zarządzanie całym procesem przekazania obiektu do użytkowania. Zakres robót objętych nadzorem inwestorskim obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, mechaniczne rozebranie istniejącej nawierzchni z podbudową i poboczami, mechaniczne usunięcie warstwy humusu, odkrywka sieci (założenie rury osłonowej). 2. Roboty ziemne: roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi, formowanie i zagęszczanie nasypów. 3. Dodatkowa warstwa podłoża nawierzchnia: profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, dodatkowe warstwy podłoża nawierzchni z piasku stabilizowanego cementem 4. Przepusty pod koroną drogi: planuje się remont 2 szt. istniejących przepustów pod koroną drogi w km 1+110,89 i w km 1+147,20. 5. Podbudowa: wykonanie podbudowy pomocniczej z kruszywa łamanego oraz podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego. 6. Nawierzchnia: wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno- asfaltowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm. 7. Zjazdy na drogi: planuje się wykonać 4 zjazdy na drogi o nawierzchni asfaltowej. 8. Zjazdy do pól i gospodarstw: zjazdy w przekroju szlakowym zaprojektowano w granicach pasa drogowego. Od km 0+004,37 do km 0+983,32 zaplanowano do wykonania 68 szt. zjazdów o nawierzchni z kruszywa łamanego, w km od 0+983,32 do km 1+585,69 zaplanowano do wykonania 32 szt. zjazdów o nawierzchni z kruszywa łamanego, w tym 12 szt. z przepustami, od km 1+ 585,69 do km 2+ 038,39 zaplanowano do wykonania 26 szt. zjazdów, w tym 15 szt. z przepustami. 9. Roboty wykończeniowe: plantowanie skarp- pobocza i skarpy rowów, obsianie skarp trawą- pobocza i skarpy rowów. 10. Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa: a) P-10- przejścia dla pieszych- przejścia dla pieszych przy Szkole Podstawowej w Chojnie Nowym Pierwszym, b) na skrzyżowaniu drogi powiatowej Nr 1807L z drogą krajową Nr 12 zastosowano linię bezwzględnego zatrzymania stop P-12 wraz z oznakowaniem towarzyszącym czyli znakiem STOP B-20 oraz linię P-4- linia podwójna ciągła, c) w jezdni do zainstalowania punktowe elementy odblaskowe przy skrzyżowaniu z droga krajową Nr 12 oraz na ostrym łuku, d) do zainstalowania znak drogowy aktywny B-20 STOP na konstrukcji wsporczej (wysięgniku) z zasileniem baterią słoneczną przy skrzyżowaniu z drogą krajową Nr 12 (1,00 szt.) e) do zainstalowania znaki drogowe D-6 przejście dla pieszych wraz z aktywnymi znakami diodowymi D-6 zasilanymi z baterii słonecznej w pobliżu Szkoły Podstawowej w Chojnie Nowym Pierwszym, f) na ostrym łuku ograniczenie prędkości do 30 km/h (B-33), g) tablice prowadzące U - 3c i U-3d- ustawienie tablic w obrębie skrzyżowań typu T, h) ogrodzenie segmentowe U-12 przy boisku w Chojnie Nowym Drugim, i) przy przepustach i rowach bariery energochłonne U-14a. 11. Roboty towarzyszące: wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna, tj. w szczególności: 1. Projekt budowlano- wykonawczy. 2. Przedmiar robót. 3. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 4. Projekt stałej organizacji ruchu. Zadanie realizowane jest w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą Narodowy program przebudowy dróg lokalnych- Etap II Bezpieczeństwo- Dostępność- Rozwój.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zamojska Dyrekcja Inwestycji ZDI Sp. z o.o., ul. Jana Kiepury 6, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24466,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12000,00
Oferta z najniższą ceną: 9500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Modernizacja i dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami 3 łazienek w Szkole Podstawowej nr 7 w Chełmie
- Zakup i dostawa dwóch samochodów fabrycznie nowych typu Van 9 osobowych na potrzeby statutowe Zespołu Lubelskich Parków Krajobrazowych
- Dostawa leków, środków medycznych, materiałów opatrunkowych i innych wyrobów medycznych dla Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZOZ
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2029L na terenie gmin Rejowiec i Rejowiec Fabryczny oraz miasta Rejowiec Fabryczny
- Sukcesywne dostawy pieczywa i bułki tartej do Zakładu Karnego w Chełmie
- Organizacja wycieczki dla pracowników Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Chełmie
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD MODERNIZACJĄ BUDYNKU B W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU pn. " UTWORZENIE ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO W ZOZ SZPITALA POWIATOWEGO W SOCHACZEWIE
- Budowa Oddziału Geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: " Rozwój opieki geriatrycznej poprzez modernizację infrastruktury ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn. Budowa kompleksu sportowego w ramach programu 'ORLIK' Edycja 2024 w Rudzie Strawczyńskiej, gmina Strawczyn
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa osiedla mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą w Sztumie.
- "Budowa systemów zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenach Gminy Ciasna" w cz. dotyczącej: budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w sięgaczu ul. Łąkowej w miejscowości Panoszów
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gminie Mircze"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.