Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-06
Łomża: Przetarg nieograniczony na:
BUDOWĘ OGRODZENIA PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W WYGODZIE
Numer ogłoszenia: 347830 - 2009; data zamieszczenia: 06.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Ekonomiczny Szkół Gminy Łomża , ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1A, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. (086) 216 58 36, faks (086) 215 12 39.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalomza.pl/bip/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na: BUDOWĘ OGRODZENIA PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W WYGODZIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający: Szkoła Podstawowa im. Marszałka Jozefa Piłsudskiego w Wygodzie reprezentowana przez Dyrektora Wandę Kuczyńską z siedzibą w Wygodzie , ul. Łomżyńska 2 , 18-400 Łomża tel. (086) 473 12 03 NIP: 718-177-03-07 REGON: 0001118880 Adres Internetowy: www.gminalomza.pl, e-mail: kucezeta@interia.pl , zwany dalej Zamawiającym zaprasza do wzięcia udziału w przetargu nieograniczonym na: BUDOWĘ OGRODZENIA PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W WYGODZIE W ramach zamówienia należy wykonać: ogrodzenie przy Szkole Podstawowej w Wygodzie z siatki na słupkach stalowych o długości 120 mb z rur stalowych ocynkowanych o średnicy 60 mm o rozstawie 2,5 m i wysokości 3.0 m..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Oferenci, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu na okoliczności podane w art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP; 2) Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP; 3) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zadania w tym przynajmniej 1 specjalistą, o następujących kwalifikacjach: a) wykształcenie co najmniej średnie techniczne; b) uprawnienia budowlane oraz przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 4) Posiadają polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 5) Wykonali co najmniej jedną robotę o podobnym charakterze na kwotę co najmniej 100 000 zł co udokumentowane jest referencjami. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. 3. Oferent ubiegający się o przedmiotowe zamówienie publiczne musi złożyć oświadczenie o spełnieniu tych warunków zgodnie z art. 44 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda, następujących n/w dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy, wypełniony w/g wzoru -załącznik nr 1; 2) Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną w/g wzoru - załącznik nr 2; 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 4) Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy i spełnia wymagania określone w art.22 ust.1 Prawo Zamówień Publicznych, w/g wzoru załącznik nr 3 ; 5) Poświadczona za zgodność z oryginałem, kserokopia uprawnień budowlanych osoby wskazanej na kierownika budowy; 6) Aktualna, poświadczona za zgodność z oryginałem, kserokopia zaświadczenia OIIB; 7) Polisa ubezpieczeniowa potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważne w dniu otwarcia ofert. 8) Wykaz zrealizowanych robót o wartości każdej z nich co najmniej 100 000 zł wraz z referencjami..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalomza.pl/bip/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa im. Marszałka Jozefa Piłsudskiego w Wygodzie
ul. Łomżyńska 2 , 18-400 Łomża.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2009 godzina 09:00, miejsce: w sekretariacie Szkoły Podstawowej w Wygodzie , ul.Łomżyńska 2 ,18-400 Łomża..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawa pojazdu UTV z przyczepą transportową z przeznaczeniem dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łomży
- Dostawa samochodu lekkiego rozpoznawczo-ratowniczego z napędem 4x4 o dopuszczalnej masie całkowitej do 3500 kg dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łomży
- Dostawa krzeseł ergonomicznych w ramach projektu "Akademia Łomżyńska dostępna plus"
- Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w sezonie 2025 - 2026
- Zwalczanie śliskości na drogach gminnych w sezonie 2025 - 2026
- Świadczenie usług mobilnej pielęgniarki oraz organizacja i przeprowadzenie warsztatów wsparcia geriatrycznego dla podopiecznych CentrumUsługSpołecznychwŁomży z podziałem na poszczególne części zamówi
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi gminnej Brzyków-Siemiechów - etap II
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 1727S w miejscowości Gulzów" w ramach zadania "Modernizacja chodników i nawierzchni"
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





