eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Izby Skarbowej w Krakowie

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-27

Kraków: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Izby Skarbowej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 347820 - 2010; data zamieszczenia: 27.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 306218 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Krakowie, ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 255 73 09, faks 012 255 74 65.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Izby Skarbowej w Krakowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych wg Załącznika A do SIWZ dla Izby Skarbowej w Krakowie do magazynów: 1.1. ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków i ul. Wadowicka 10, 30-415 Kraków; 1.2. ul. Sienkiewicza 44, 33-300 Nowy Sącz; 2. Zamawiający składać będzie zamówienia sukcesywnie w miarę swoich potrzeb, wskazując rodzaj, ilość asortymentu i adres magazynu. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia do magazynów w w/w budynkach na własny koszt, w terminie 3 dni od daty otrzymania zamówienia. 4. Zamawiający wymaga, aby oferowane artykuły biurowe spełniały parametry i standardy jakościowe wyszczególnione w kolumnie B Załącznika A do SIWZ. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne (dotyczy asortymentu oznaczonego symbolem gwiazdki <*> w kolumnie B Załącznika A do SIWZ). 6. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do każdego proponowanego artykułu równoważnego jego próbkę (wzór) oraz opis w formie kserokopii (podpisanej przez Wykonawcę lub jego Pełnomocnika) z katalogu produktów (w języku polskim) lub kserokopie innego dokumentu zawierającą nazwę produktu, nazwę producenta (importera) wyrobu, dokładny opis cech jakościowych i parametrów technicznych produktu, fakultatywnie numer katalogowy (opis musi potwierdzać zgodność wszystkich parametrów z parametrami określonymi przez Zamawiającego w kolumnie B Załącznika A do SIWZ). 7. W przypadku oferowania produktu identycznego jak wskazany przez Zamawiającego (dotyczy materiałów, przy których Zamawiający wskazał typ lub klasę produktu - oznaczonych symbolem gwiazdki <*> w kolumnie B Załącznika A do SIWZ) należy w kolumnie D Załącznika A do SIWZ wpisać adnotacje - taki sam jak w kolumnie B. 8. Jeżeli materiały nie mają wskazań typu lub klasy, Zamawiający wymaga wpisania w kolumnie D Załącznika A do SIWZ danych umożliwiających identyfikację produktu (nazwa produktu, nazwa producenta lub importera) oraz potwierdzających zgodność wszystkich wymaganych parametrów z parametrami oferowanego artykułu. 9. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczone produkty na okres co najmniej 12 miesięcy, licząc od dnia dostawy, oddzielnie dla każdej partii produktów. 10. Termin realizacji umowy - do 31.12.2010 roku. 11. Zamówione materiały biurowe, jeżeli to możliwe, winny być dostarczane do Zamawiającego w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych. 12. W przypadku dostarczenia materiałów biurowych niezgodnych z warunkami zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji, która powinna być rozpatrzona w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany jest wymienić wadliwe materiały biurowe na nowe, wolne od wad. 13. Nazwa dostarczonego towaru na fakturze musi być zgodna z nazwą na opakowaniu i z nazwą w formularzu cenowym. Również cena towaru wykazana na fakturze musi być zgodna z ceną z formularza cenowego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO-LAND Sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 2F, 43-603 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24620,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29122,12

  • Oferta z najniższą ceną: 28909,80 / Oferta z najwyższą ceną: 33538,15

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.