eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ BUDYNKU PROKURATURY OKRĘGOWEJ W KIELCACH UL. MICKIEWICZA 7

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-03

Kielce: ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ BUDYNKU PROKURATURY OKRĘGOWEJ W KIELCACH UL. MICKIEWICZA 7
Numer ogłoszenia: 347697 - 2008; data zamieszczenia: 03.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Kielcach , ul. Mickiewicza 7, 25-352 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3649941, 3649974, faks 041 3649994.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ BUDYNKU PROKURATURY OKRĘGOWEJ W KIELCACH UL. MICKIEWICZA 7.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia. 1) Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie usługi całodobowej, bezpośredniej, stałej ochrony fizycznej budynku administracyjnego oraz budynku techniczno-gospodarczego (garaż) na zapleczu posesji Prokuratury Okręgowej w Kielcach, ul. Mickiewicza 7 wspomaganej technicznymi środkami zabezpieczenia. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w każdym dniu tygodnia bezpośredniej ochrony fizycznej budynków przez jednego pracownika. 2) Ochrona budynków prowadzona będzie zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie obiektów i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późniejszymi zmianami), przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz przepisami wydanymi przez Ministra Sprawiedliwości dotyczącymi obiektów prokuratur i wymogami Zamawiającego. Fizyczna ochrona obiektu prowadzona będzie przez ochroniarzy uzbrojonych w krótką broń palną. Organizacja i czasokres pracy poszczególnych osób podlega uzgodnieniu z Zamawiającym. 3) Zakres obowiązków określa szczegółowa specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) 4) Wykonawca może przed złożeniem oferty zapoznać się z obiektem przeznaczonym do ochrony po uprzednim, pisemnym wyrażeniu chęci. Zamawiający wyznaczy termin oraz osobę odpowiedzialną za oprowadzenie Wykonawcy po budynkach o czym powiadomi Wykonawcę..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1) Stosownie do uprawnienia określonego w art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 1000 zł ( słownie złotych: jeden tysiąc). Wadium należy wnieść w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu stosownie do wymogu art. 45 ust. 7 ustawy należy wnieść na konto w banku 96 1010 1238 0805 0713 9120 0000. Wadium wniesione w pieniądzu fizycznie winno znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert (z uwzględnieniem godziny składania ofert w wyznaczonym dniu na ich składanie). Oryginał polecenia przelewu należy załączyć do oferty. Wadium wnoszone w innych formach niż w pieniądzu Wykonawca załącza do oferty jako oryginały w terminie składania ofert. Zwrot wniesionego wadium następuje na warunkach określonych w art. 46 ust. 1 - 4 PZP z zastrzeżeniem ust. 5 tego artykułu ustawy. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub jego oferta nie będzie zabezpieczona akcepto?walną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania. 2) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt 2 i 3 PZP, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 3) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Ponadto Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a PZP.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiazanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek ten spełnią ci Wykonawcy, którzy: - w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonali lub wykonują minimum cztery usługi odpowiadającą przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż wartość brutto składanej oferty, 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten spełnią ci Wykonawcy, którzy: - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniającą wykonanie zamówienia w wysokości nie mniejszej niż wartość brutto składanej oferty, - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, z odpowiedzialnością deliktową w wysokości nie mniejszej niż 300 000 zł (trzysta tysięcy złotych). 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 - 9 PZP;.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, obowiązany jest dołączyć do oferty : 1) Oświadczenia, które można złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ: a) oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest zgodny ze wszystkimi wymaganiami SIWZ; b) oświadczenie Wykonawcy, iż wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ został przez niego zaakceptowany i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na warunkach w niej określonych i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego; c) oświadczenie, iż Wykonawca zamierza wykonanie zamówienia osobiście, bez udziału podwykonawców ; 2) Następujące dokumenty i oświadczenia wykraczające poza formularz ofertowy: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy (załącznik nr 4 SIWZ); b) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (załącznik nr 5) - załączyć odpowiednie dokumenty potwierdzające (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą złożenia oferty); c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień - (stan aktualny na dzień ....) przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualna odpowiednia koncesja MSWiA do prowadzenia działalności w zakresie ochrony mienia i osób; e) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust.1 pkt. 4-9 PZP wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, z odpowiedzialnością deliktową w wysokości nie mniejszej niż 300 000 zł (trzysta tysięcy zlotych); g) wykaz zrealizowanych lub realizowanych w w ostatnich trzech latach nie mniej niż czterech usługi odpowiadającą przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż wartość brutto składanej oferty. Usługa winna być wykonywana nie krócej niż 12 miesięcy - załącznik nr 6; h) wykaz personelu ( bez podania imion i nazwisk) przeznaczonego do wykonania zadania wraz z podaniem rodzaju dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje i uprawnienia. Pracownicy przewidziani do organizowania i kierowania zespołami pracowników ochrony fizycznej winni posiadać licencję pracownika ochrony drugiego stopnia. Pracownicy przewidziani do pełnienia bezpośredniej służby ochrony w budynku winni posiadać licencję pracownika ochrony pierwszego stopnia, być dopuszczeni do posiadania broni w czasie wykonywania zadania ochrony obiektu, posiadać znajomość obsługi urządzeń i systemów zabezpieczenia technicznego. Ponadto wszyscy pracownicy przewidziani do wykonania zadania winni posiadać poświadczenie bezpieczeństwa o dostępie do informacji niejawnych uzyskane w drodze postępowania sprawdzającego w trybie art. 36 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2005 r. nr 196, poz. 1631 z późniejszymi zmianami) dokonanego przez Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych - załącznik nr 7. Do oferty załączyć oświadczenie, iż w przypadku przyznania zamówienia wykonawca dostarczy kserokopie powyższych poświadczeń; i) wykaz sprzętu musi uwzględniać rodzaj i ilość broni jaka ma być w użyciu przez pracowników ochrony stosownie do wymogów ustawy z dnia 21 maja 1999 r. o broni i amunicji (Dz. U. z 2004 r. Nr 52, poz. 525 z późn. zm.) - załącznik nr 8; j) w przypadku podmiotów występujących wspólnie jak również w przypadku podpisywania dokumentów przez pełnomocnika - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; k) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zaświadczenia i dokumenty składane z ofertą muszą obejmować wszystkich Wykonawców; Uwaga: zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 173, poz. 1807 z późniejszymi zmianami), za przedsiębiorców uznaje się wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej. Oznacza to, że oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 PZP). l) w przypadku, kiedy wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialności, a z odpisu właściwego rejestru nie wynika prawo do złożenia oferty cenowej przekraczającej dwukrotną wartość kapitału spółki, winien zło?żyć do oferty kopię uchwały wspólników w tym zakresie stosownie do art. 230 Kodeksu spółek handlowych, m) w przypadku podmiotów składających ofertę wspólną winno zostać załączone do oferty pełnomoc?nictwo, lub umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie uwzględniająca jako minimum po?niższe zagadnienia: - dokładne określenie stron tej umowy i ich upełnomocnionych przedstawicieli do zawarcia takiej umowy, - określenie celu wspólnych działań obejmujących złożenie oferty oraz realizację przed?miotu zamówienia, - wskazanie zakresu obowiązków i działań każdej ze stron tej umowy, - oznaczenie okresu obowiązywania umowy jednakże okres ten nie może być krótszy niż czaso?okres realizacji przedmiotu zamówienia, - określenie solidarnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego przez każdego uczestnika tej umowy, - wskazanie podmiotu (strony umowy) jako lidera upełnomocnionego względem Zamawiają?cego do reprezentowania wszystkich uczestników wraz z jego zakresem jego uprawnień do takiej reprezentacji, - zapis zakazujący rozwiązania umowy w okresie realizacji zamówienia oraz zmiany stron tej umowy. W przypadku spółki cywilnej należy załączyć kopię umowy spółki, niezależnie od wyciągu z rejestru poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich przedsiębiorców objętych tą umową. n) w przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: - zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 lit. b składają dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: i) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ii) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (zał. nr 5) iii) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; o) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 lit b zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. p) dokumenty sporządzone w języku obcym, składane są wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę - z terminem ważności dokumentów - jak wyżej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.kielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Kielcach ul. Mickiewicza 7 25-352 Kielce pok. nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Kielcach ul. Mickiewicza 7 25-352 Kielce pok. nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.