To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-21
Ogłoszenie nr 347679 - 2016 z dnia 2016-11-21 r.
Lidzbark: "Zakup pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach projektu "Droga bez barier""
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 323546-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lidzbark, krajowy numer identyfikacyjny
13037794200000, ul.
ul. Sądowa
21,
13230
Lidzbark, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
236 961 505, faks
236 962 107, e-mail
umig@lidzbark.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.umig.lidzbark.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach projektu "Droga bez barier""
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BiGK.271.1.12.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup samochodu 9 osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością przewożenia 1 osoby na wózku inwalidzkim. 2.Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2016 roku, wolny od wad fizycznych i prawnych, roszczeń osób trzecich, oraz aby posiadał kompletną dokumentację pojazdu niezbędną do jego rejestracji oraz eksploatacji. Zamawiający wymaga, aby dostarczony samochód spełniał następujące wymagania: a) wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy; b) pojazd musi posiadać homologację (z wyłączeniem ciężarowej) na przewóz 9 (8+kierowca) osób oraz na przewóz osób niepełnosprawnych w tym jednej na wózku inwalidzkim, umożliwiającą zgodnie z obowiązującymi przepisami dopuszczenie pojazdów do ruchu; c) pojazd musi spełniać wymogi Dyrektywy CEE min. EURO 5 w zakresie emisji spalin; d) pojazd musi posiadać w języku polskim kartę pojazdu, instrukcję obsługi, instrukcję zabezpieczenia pasażera na wózku inwalidzkim, książkę serwisową i gwarancyjną oraz inne niezbędne dokumenty wymagane prawem; e) Zamawiający wymaga minimalnych okresów gwarancji: - okres gwarancji mechanicznej: min. 12 miesięcy bez limitu kilometrów, - okres gwarancji na powłokę lakierniczą: min. 36 miesięcy, - okres gwarancji na perforację nadwozia: min. 72 miesiące. 3. Szczegółowe parametry techniczne, jakościowe, wyposażenie podstawowe i dodatkowe samochodu wymagane przez Zamawiającego zostały opisane w "Opisie przedmiotu zamówienia" stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający dokona odbioru samochodu protokołem odbioru w siedzibie Zamawiającego. Na dzień podpisania protokołu odbioru Wykonawca dostarczy wszelkie niezbędne dokumenty, w szczególności potrzebne do rejestracji pojazdu, jak również dokumenty potwierdzające parametry pojazdu wymagane przez Zamawiającego, w tym: a) kartę pojazdu, b) książkę gwarancyjną wraz z listą Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO), c) instrukcję obsługi w języku polskim, d) instrukcja zabezpieczenia pasażera na wózku inwalidzkim, e) 2 komplety kluczyków, f) niezbędną dokumentację techniczną w tym min. świadectwa homologacji samochodu, wyciąg z homologacji lub inny dokument od producenta bądź upoważnionego przedstawiciela producenta potwierdzający homologację pojazdu oraz silnika pojazdu w zakresie emisji zanieczyszczeń zawartych w spalinach, g) inne wymagane prawem dokumenty pojazdu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
34110000-1
Dodatkowe kody CPV:
34114300-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT104056.91 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 127990 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI LIDZBARK
- "Zakup paliwa - (oleju napędowego i benzyny) na potrzeby Nadleśnictwa Lidzbark w roku 2026"
- Oczyszczanie ulic, usuwanie odpadów z koszy ulicznych, wiat przystankowych, świetlic wiejskich, grzybków, wiat, placów zabaw oraz przytuliska na terenie miasta i gminy Lidzbark
więcej: przetargi LIDZBARK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





