eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Dostawa sprzętu, akcesoriów informatycznych, oprogramowania, komputerów stacjonarnych oraz przenośnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-29

Gliwice: Dostawa sprzętu, akcesoriów informatycznych, oprogramowania, komputerów stacjonarnych oraz przenośnych.
Numer ogłoszenia: 347623 - 2011; data zamieszczenia: 29.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 347464 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4217, ul. Andersa 47, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 46 14 371, faks 0-32 46 14 230, 46 14 231.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu, akcesoriów informatycznych, oprogramowania, komputerów stacjonarnych oraz przenośnych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZADANIE NR 1- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (2 partie) dostawa fabrycznie nowego sprzętu, akcesoriów informatycznych, komputerów stacjonarnych oraz przenośnych opisanych w załącznik nr 2a, do siedziby Zamawiającego . Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego- ilości, opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze cenowe stanowiące załączniki nr 2a i 2b SIWZ. (Przy opracowaniu opisu przedmiotu zamówienia Zamawiający kierował się wytycznymi Nr 207/MON z dnia 25 czerwca 2009 r. w sprawie opracowania, wprowadzenia i aktualizacji Wykazu obowiązujących standardów sprzętu informatyki i oprogramowania do stosowania w resorcie obrony narodowej wersja 2.90 z dnia 08 lipca 2011 r. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty nowe, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, instrukcją obsługi w języku polskim. Wraz z dostawą partii sprzętu należy dostarczyć - pełny wykaz numerów seryjnych. - karty gwarancyjne opieczętowane oraz podpisane przez Wykonawcę. ZADANIE NR 2 - Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa oprogramowania -szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2b SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 48.76.00.00 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZADANIE NR 1- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (2 partie) dostawa fabrycznie nowego sprzętu, akcesoriów informatycznych, komputerów stacjonarnych oraz przenośnych opisanych w załącznik nr 2a, do siedziby Zamawiającego .

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARKUS Marta Węgiel Mandrak, Artur Mandrak,, ul. Reymonta 14, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 108860,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 133897,80

  • Oferta z najniższą ceną: 133897,80 / Oferta z najwyższą ceną: 133897,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ZADANIE NR 2 - Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa oprogramowania -szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2b SIWZ.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARKUS, Marta Węgiel Mandrak, Artur Mandrak, ul. Reymonta 14, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26880,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33062,40

  • Oferta z najniższą ceną: 33062,40 / Oferta z najwyższą ceną: 33062,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.