Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-07-14
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wrocław: podziały geodezyjne nieruchomości Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, do kontaktów: Joanna Gontarska, tel. 071 3563863, Paweł Bednarz, tel. 071 3563862, ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3563919, fax 071 3579097, e-mail: jgontarska@anr.gov.pl; pbednarz@anr.gov.pl, www.anr.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: podziały geodezyjne nieruchomości. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Usługi geodezyjne w zakresie sporządzenia dokumentacji geodezyjno-kartograficznej dla nieruchomości przeznaczonych do rozdysponowania na terenie Dolnego Śląska. Przedmiot podzielono na odrębne części zamówienia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: obszar województwa dolnośląskiego. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.30.00 - Różne usługi inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 86721-86739. 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość usług geodezyjno-kartograficznych (powtarzających się okresowo) w skali roku powyżej 130 tys. euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 500,- (na pojedynczą część zamówienia). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Finansowane ze środków ANR, płatne w terminie do 21 dni po odbiorze prac i wystawieniu faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - posiadanie przez osoby, które wykonywać będą zamówienie uprawnień zawodowych określonych w ustawie z dnia 17 maja 1089 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U.00.100.1086 z późniejszymi zmianami) w zakresie objętym niniejszą specyfikacją - w zakresie wiedzy i doświadczenia wykonawcy, wymagane jest wykonanie usług tożsamych z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat, co najmniej 10 dokumentacji geodezyjno-kartograficznych (drębnych podziałów) - posiadanie niezbędnego potencjału ekonomicznego w szczególności środków umożliwiających zabezpieczenie należytego wykonania umowy oraz polisy od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarcze. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokument potwierdzający posiadanie przez osoby, które wykonywać będą zamówienie uprawnień zawodowych określonych w ustawie z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U.00.100.1086 z późniejszymi zmianami) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 30 lipca 2004 r. w sprawie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii (Dz.U.03.143.1396) w zakresie objętym niniejszą specyfikacją - informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - ubezpieczenie od OC, tj. polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, - zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, zawierające potwierdzenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, bądź też zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS, zawierające potwierdzenie, że wykonawca nie zalega z uiszczeniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, bądź zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: SGZ-I-016/19/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 30.08.2005, cena - 15 PLN. Warunki i sposób płatności: do kasy zamawiającego( 54-610 Wrocław, ul. Mińska 60) lub za zaliczeniem pocztowym - wpłata na konto zamawiającego nr 10 1140 1140 0000 3221 5100 1008. W tytule wpłaty podać NIP wykonawcy. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 02.09.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 02.09.2005, godzina 10:15, sala konferencyjna w siedzibie zamawiającego (pok. 1 lub 2).
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 05.06.2005.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH
- Remont elewacji tylnej budynku przy ul. Tęczowej 50 we Wrocławiu
- 19a/LEKI/DCZP/2024/P Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław i KPP Zgorzelec
- Dostawa szybkich testów diagnostycznych wraz ze sprzętem potrzebnym do ich wykonania
- "Wykonanie ocen, ekspertyz oraz prac specjalistycznych dla wybranych drzew na terenie Wrocławia: Zadanie 1 ,Zadanie 2, Zadanie 3 - część 2 do realizacji w 2024r "
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa drogi gminnej w m. Górka",
- Budowa alternatywnej drogi do wysypiska odpadów w Czarnówku - zadanie realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa kanalizacji w m. Wolica i przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Abramów oraz remont gminnej oczyszczalni ścieków
- Budowa zbiornika otwartego do retencjonowania wód opadowych i roztopowych w miejscowości Pawłów - zadanie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Rewitalizacja murów obronnych i bramy murowanej w Bartoszycach
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Miodusy i Rogienice
więcej: Różne usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.