eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawastudium wykonalności budowy flotylli lodołamaczy



Ogłoszenie z dnia 2005-07-14

POZYCJA 34745

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: studium wykonalności budowy flotylli lodołamaczy

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ministerstwo Środowiska Departament Zasobów Wodnych, do kontaktów: Robert Kęsy - Główny Specjalista w Departamencie Zasobów Wodnych, Halina Burakowska - Dyrektor Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gdańsku, Ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5792464 lub 058 3261888, fax 022 5792502 lub 058 3261889, e-mail: robert.kesy@mos.gov.pl, office@rzgw.gda.pl, www.mos.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Ministerstwo Środowiska Departament Zasobów Wodnych, Barbara Bujak, Ul. Wawelska 52/54 pok. 328 (sekretariat departamentu), 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5792392, fax 022 5792294. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Ministerstwo Środowiska Departament Zasobów Wodnych, Barbara Bujak, Ul. Wawelska 52/54 pok. 328 (sekretariat departamentu), 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5792392, fax 022 5792294.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: studium wykonalności budowy flotylli lodołamaczy 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: zakres merytoryczny będzie obejmował analizę alternatywnych pod względem efektywności, sprawności i trwałości rozwiązań obejmujących następujące zagadnienia: 1. Analiza stanu istniejącego osłony przeciwlodowej. 2. Wytypowanie ilości lodołamaczy precyzyjnie dopasowanych do przyszłych akwenów i dokładnie zdefiniowanych założeń projektowych: a) analiza wymagań techniczno-ekonomicznych dla nowej floty lodołamaczy; b) specyfika akwenów; c) parametry techniczne dla konkretnego rejonu eksploatacji, autonomiczność, wytrzymałość przeciwlodowa wynikająca z analizy warunków zalodzenia, reżim pracy rocznej; d) okresy pracy, okresy gotowości dla poszczególnych rejnów, możliwości zagospodarowania poza sezonem lodowym 3. Harmonogram budowy i wprowadzania do eksploatacji poszczególnych jednostek w kolejnych rejonach. 4. Analiza ekonomiczna i finansowa zarówno budowy jak i późniejszej eksploatacji floty dla stworzenia podstaw do dyskusji na temat źródeł finansowania przedsięwzięcia. a) analiza ekonomiczna dla eksploatacji lodołamaczy (koszty, warunki utrzymania, rotacja załóg, bazy postojowe, zaplecze remontowe, konserwacja); b) analiza finansowania realizacji całego przedsięwzięcia (formy własności floty, koordynator akcji przeciwlodowej, harmonogram wprowadzania jednostek, okresy wykorzystywania starych jednostek, amortyzacja - ujęcie wariantowe); 5. Wytypowania systemu łączności osłony przeciwlodowej wraz z analizą ekonomiczną. 6. Analiza instytucjonalna: opis rozpatrywanych wariantów, wybór konkretnego wraz z uzasadnieniem: a) możliwości funkcjonowania osłony przeciwlodowej w ramach jednostek Ministerstwa Środowiska; b) funkcjonowania przedsiębiorstw armatorskich, powiązania kapitałowe z Ministerstwem Środowiska; c) możliwości uzyskania dofinansowania przedsięwzięcia ze środków Unii Europejskiej i funduszy celowych; d) analiza korzyści i zagrożeń. 7. Przygotowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla kolejnych etapów realizacji budowy flotylli lodołamaczy: etap zlecenia projektu technicznego wytypowanych jednosek oraz etap zamówienia zaprojektowanych jednostek w stoczni. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Ministerstwo Środowiska; Departament Zasobów Wodnych, ul. Wawelska 52/54; 00-922 Warszawa. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 73.20.00.00 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju Kod CPV wg słownika 2008: 73.20.00.00 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 400 000 zł. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 3 500,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: III.2.1. Do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą przystąpić wykonawcy, którzy: 1. spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Z 2004 r. nr 19, poz. 177 z późn. zm.) tzn: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Zrealizowali należycie w okresie ostatnich 3 lat (VI.2002 r. - VI.2005 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zamówienia o podobnym do niniejszego charakterze i złożoności. 3. Zapewnią, że zespół realizujący zamówienie będzie posiadał stosowne wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje określone poniżej: Wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje każdej z osób wchodzących w skład zespołu wykonującego zamówienie Kierownik Projektu/ Kwalifikacje i umiejętności: - Wyższe wykształcenie techniczne lub ekonomiczne; - zarządzanie pracami zespołu międzynarodowego lub złożonego ze specjalistów lokalnych; - planowanie, nadzór i koordynacja technicznych aspektów kontraktu; Specjalista z dziedziny eksploatacji lodołamaczy na śródlądziu/ Kwalifikacje i umiejętności: - wykształcenie techniczne lub innych dziedzin związanych z gospodarką wodną lub eksploatacją; - znajomość procesów zagrożeń jednostek pływających. Ogólne doświadczenie zawodowe: - minimum 5 lat doświadczenia w eksploatacji lodołamaczy w warunkach polskich. Specjalista ds. prowadzenia akcji przeciwlodowej/ Kwalifikacje i umiejętności: - wykształcenie techniczne lub z dziedzin związanych z gospodarką wodną i eksploatacją; Ogólne doświadczenie zawodowe: - minimum 5 lat doświadczenia w kierowaniu akcjami p-lodowymi; - znajomość polskich i unijnych przepisów i regulacji prawnych; - znajomość polskich i niemieckich przepisów dotyczących prowadzenia akcji lodołamania. Specjalista ds. budowy statków/ Kwalifikacje i umiejętności: - wykształcenie wyższe techniczne z zakresu projektowania i budowy statków śródlądowych; - znajomość krajowych i międzynarodowych przepisów w zakresie projektowania statków. Specjalista ds. analizy finansowej i ekonomicznej/ Kwalifikacje i umiejętności: - wyższe wykształcenie lub z dziedziny finansów oraz/lub kwalifikacje zawodowe z dziedziny rachunkowości lub finansów publicznych; - analiza popytu oraz prognozy przychodów; - ocena wykonalności finansowej i ekonomicznej przedsięwzięć; w tym także analizy efektowności zyskowo-kosztowej; - analiza sektora finansów publicznych; - znajomość zasad i możliwości dofinansowania przedsięwzięć z funduszy europejskich i celowych; - doświadczenie w opracowywaniu Studiów Wykonalności. III.2.2) Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wraz z ofertą Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zawierające dane osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; 4. Wykaz osób wchodzących w skład zespołu, który będzie wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. 5. Wykaz zamówień wykonanych w ciągu ostatnich 3 latach (VI.2002 r. - VI.2005 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), o podobnym charakterze i złożoności, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii. Kserokopia musi być poświadczona zapisem o treści "za zgodność z oryginałem" na każdej stronie oraz podpisana przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań i składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy wraz z pieczęcią imienną. Wymienione powyżej dokumenty wykonawca winien załączyć do składanej oferty na wykonanie pracy będącej przedmiotem zamówienia. Niezłożenie któregokolwiek z dokumentów skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 30.08.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.08.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.08.2005, godzina 12:30, Ministerstwo Środowiska, ul. Wawelska 52/54, Warszawa, pok. 328.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 05.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.